MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.524
Ja. Pro’s zitten zo zwaar onder de PED’s dat ze compleet numbless worden. Praktisch mentaal dood. De coke is dan een welkome aanvulling aangezien dat ze wakker maakt en dan dus kunnen trainen ;).

Bizarre wereld eigenlijk. Daar kunnen wij ons als recreatief sporters in ieder geval niets bij voorstellen, haha.

Wat een prachtige sport is het ook he.

Sport.. :o

Tsja, slippery slope als je alles al gebruikt dat er bestaat. Dat beetje coke kan er dan ook nog wel bij.

True. Ik vind dat de gezondheidseffecten van roids gebruik over het algemeen nog altijd zwaar onderschat worden.
Ik bedoel, partydrugs staan alom bekend als ongezond, maar over roids weet de gemiddelde mens maar weinig terwijl het steeds meer 'mainstream' wordt om af en toe een kuurtje te pakken.

Lekkere cocktail van drugs wordt het dan. Rip.

Men kiest er zelf voor uiteindelijk.

Hoe zit dat dan eigelijk met massaverlies? Coke dood toch behoorlijk wat weefsel lijkt me, ookal is pep wel vele malen erger

Bron..?

Blijf jij wel natty Bas?

• #6.526
  • #6.527
Nadat stampfeest van vannacht moet er natuurlijk wel flink gegeten worden vandaag. Tot nu toe..

400 g ongekookte rijst
250 g hamlappen
600 g groente
2 el olijfolie
soja saus
sambal

1 liter magere yoghurt
170 g puffed wheat
3 bananen
1 appel
1 peer
60 g rozijnen

5 plakken roggebrood
75 g pindakaas

Nu even een bakkie koffie zetten en dan aan het werk tot 00:00. Ja, echt.. Zonder vannacht ook maar een oog dicht te hebben gedaan.
De rest van de dag bewust nog geen koffie gepakt, dus ik hoop dat dit helpt straks :P.

Met mijn progressie gaat het prima bas!
Thx for asking.

Druk met studie, daarom geen tijd meer voor logs. Qua gewicht schommel ik veel maar qua kracht weer wat vooruit gegaan en sta op PR niveau. Fysiek ook net wat voller.

Eten track ik niet meer, vandaar die schommelingen. Ookal zit eiwit echt wel dik goed, soms is het in 4 dagen tijd -2kg.. not so good for bulking. Gelukkig gaat die kracht prima en is het waarschijnlijk vooral vocht.

Bij je laatste post zie ik dat je veel eiwit uit niet zuivel/ niet vlees haalt.
Is dat met een reden?

Gaat vast een zware avond worden dit :o
Wat voor werk doe je dat je tot 0:00 moet werken?

Nu even een bakkie koffie zetten en dan aan het werk tot 00:00. Ja, echt.. Zonder vannacht ook maar een oog dicht te hebben gedaan.
De rest van de dag bewust nog geen koffie gepakt, dus ik hoop dat dit helpt straks :P.
Goed bezig....
Ik weet wel iets dat wel helpt....:cool:

COKE KEY
Zie nog steeds het verband met een sleutel niet. Maar dat hoef ik ook niet te weten, bij coke en speed gebruik ga je in mijn optiek een grens over......

• #6.533
Met mijn progressie gaat het prima bas!
Thx for asking.

Druk met studie, daarom geen tijd meer voor logs. Qua gewicht schommel ik veel maar qua kracht weer wat vooruit gegaan en sta op PR niveau. Fysiek ook net wat voller.

Eten track ik niet meer, vandaar die schommelingen. Ookal zit eiwit echt wel dik goed, soms is het in 4 dagen tijd -2kg.. not so good for bulking. Gelukkig gaat die kracht prima en is het waarschijnlijk vooral vocht.

Bij je laatste post zie ik dat je veel eiwit uit niet zuivel/ niet vlees haalt.
Is dat met een reden?

Ik begrijp dat je in dat geval even andere prioriteiten hebt.
Je zou kunnen overwegen om in het weekend gewoon even één update te geven natuurlijk!

1 liter zuivel en 250 g vlees lijkt mij voldoende, toch?
Gisteren zag het er trouwens heel anders uit. 6 eieren met spek, 1 liter zuivel en verder geen vlees. Het is maar net waar ik zin in heb en wat er te koop is!

Gaat vast een zware avond worden dit :o
Wat voor werk doe je dat je tot 0:00 moet werken?

Zucht.. Nog een uur strijden :')

Ik voorzie online sales & customer service voor automerken.

Ik weet wel iets dat wel helpt....:cool:

COKE KEY

Zucht.. Ik heb helemaal geen coke gedaan jongens! :roflol:

Het zijn dus ook precies zulke ondode Frankensteinachtige vleesgezwellen als ze er uit zien :roflol:

Hahahah, deze omschrijving ben ik nog niet eerder tegengekomen. Doch vrij accuraat moet ik zeggen :D

Goed bezig....

Zie nog steeds het verband met een sleutel niet. Maar dat hoef ik ook niet te weten, bij coke en speed gebruik ga je in mijn optiek een grens over......

Thx! Op rustige momenten een beetje dbb'en uiteraard.

Zo is dat Neet :rolleyes:

Op zich is er behoorlijk wat wetenschappelijk onderzoek mbt AAS beschikbaar.
Van 4fmp weten we bijvoorbeeld bijna niets, maar dat wordt ook in grote getalen geconsumeerd ;).

Het zijn dus ook precies zulke ondode Frankensteinachtige vleesgezwellen als ze er uit zien :roflol:
Haha ja als je het zo bekijkt wel ja.
Ach een aantal zijn werkelijk achterlijk, maar een aantal zijn ook gewoon behoorlijk intelligent (Lee Priest en Dexter Jackson bijvoorbeeld). Helaas worden het gewoon mentale zombies, zeker in hun prep. Zonder achterlijke doseringen zijn het gewoon weer mensen ;).

Ik begrijp dat je in dat geval even andere prioriteiten hebt.
Je zou kunnen overwegen om in het weekend gewoon even één update te geven natuurlijk!
Best een goed idee! Niet eens aan gedacht.

1 liter zuivel en 250 g vlees lijkt mij voldoende, toch?
Gisteren zag het er trouwens heel anders uit. 6 eieren met spek, 1 liter zuivel en verder geen vlees. Het is maar net waar ik zin in heb en wat er te koop is!
Even kijken. Liter yoghurt 40gr eiwit 250gr varkensvlees +- 60 gram eiwit. Zit je op 100 gram eiwit uit vlees/zuivel. Vul je dan verder wel aan met eiwit uit oa graanproducten dus qua totaal zit je redelijk goed denk ik.

Zelf wil ik (bijna) heel mijn eiwitdoel altijd uit whey, vlees, vis en zuivel halen. Dus zou in jouw geval, 90kg en 180gr eiwit, minstens 150 gram eiwit uit vlees vis zuivel worden. Dan weet ik zeker dat de aminozuurprofielen die ik nodig heb voldoende in m’n voeding zitten. Misschien krijg ik daardoor wat meer eiwit binnen maar zit liever te hoog dan te laag. En ik zie de aminozuurprofielen van oa oats gewoon als minderwaardig:rolleyes:

Van 4fmp weten we bijvoorbeeld bijna niets, maar dat wordt ook in grote getalen geconsumeerd ;).
nooit van gehoord zelfs :)
Haha ja als je het zo bekijkt wel ja.
Ach een aantal zijn werkelijk achterlijk, maar een aantal zijn ook gewoon behoorlijk intelligent (Lee Priest en Dexter Jackson bijvoorbeeld). Helaas worden het gewoon mentale zombies, zeker in hun prep. Zonder achterlijke doseringen zijn het gewoon weer mensen ;).
Het blijft een raar wereldje, maar met hun bizarre lichamen vormen ze wel click-bait die advertentieinkomsten via de sociale media enorm opstuwen. En zo groeit het fenomeen alleen, ondanks de vele dodelijke aflopen.....

• #6.538
Op zich is er behoorlijk wat wetenschappelijk onderzoek mbt AAS beschikbaar.

Dat is wel een goed punt. Ik heb er in ieder geval geen ervaring mee, dus kan je er ook niet meer over vertellen :D.

Best een goed idee! Niet eens aan gedacht.
Even kijken. Liter yoghurt 40gr eiwit 250gr varkensvlees +- 60 gram eiwit. Zit je op 100 gram eiwit uit vlees/zuivel. Vul je dan verder wel aan met eiwit uit oa graanproducten dus qua totaal zit je redelijk goed denk ik.

Zelf wil ik (bijna) heel mijn eiwitdoel altijd uit whey, vlees, vis en zuivel halen. Dus zou in jouw geval, 90kg en 180gr eiwit, minstens 150 gram eiwit uit vlees vis zuivel worden. Dan weet ik zeker dat de aminozuurprofielen die ik nodig heb voldoende in m’n voeding zitten. Misschien krijg ik daardoor wat meer eiwit binnen maar zit liever te hoog dan te laag. En ik zie de aminozuurprofielen van oa oats gewoon als minderwaardig:rolleyes:

Dure hobby en bovendien compleet onnodig :).

nooit van gehoord zelfs :)

Het blijft een raar wereldje, maar met hun bizarre lichamen vormen ze wel click-bait die advertentieinkomsten via de sociale media enorm opstuwen. En zo groeit het fenomeen alleen, ondanks de vele dodelijke aflopen.....

Ik denk dat je er ook weinig belang bij hebt tbh :D.

Klopt helemaal. Zolang er genoeg geld valt te verdienen, is het een blijvend fenomeen.

Drugs & roids, het begint hier steeds meer op mijn logje te lijken :D

Terug
Naar boven