Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Wat let je? ;)

Ik probeer zonder PED's, zonder creatine, zonder eiwitsupplementen, zonder extra vitamines of mineralen, zonder alcohol, zonder wat ik nog vergeten ben, armen van 50cm (en de rest) te bouwen bij 10% lichaamsvet. Denk dat het nog gaat lukken ook.

Die kooler is inderdaad een beetje onzin, maar goed hij geeft zoveel gratis info op youtube dat een beetje reclame ook geen kwaad kan.
verder qua supplementen vind ik dat hij totaal geen onzin praat.

Wat hij doet is hij laat zijn atleten een bloedtest doen, hieruit blijkt wat de tekorten van die atleet zijn en dit lost die op met suppletie. Dat is toch juist de reden waar supplementen voor zijn? tekorten die je met voeding niet kan oplossen kun je met supplementen oplossen, niet iedereen neemt dezelfde hoeveelheid mineralen en vitamines op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.484

Klinkt goed.
Log? @Schwarzeneggertje

Je bent echt een stuk buffer geworden en oogt niet meer ecto, top!

Merci! Precies hetgeen waar ik voor train(de) ;).

Die kooler is inderdaad een beetje onzin, maar goed hij geeft zoveel gratis info op youtube dat een beetje reclame ook geen kwaad kan.
verder qua supplementen vind ik dat hij totaal geen onzin praat.

Wat hij doet is hij laat zijn atleten een bloedtest doen, hieruit blijkt wat de tekorten van die atleet zijn en dit lost die op met suppletie. Dat is toch juist de reden waar supplementen voor zijn? tekorten die je met voeding niet kan oplossen kun je met supplementen oplossen, niet iedereen neemt dezelfde hoeveelheid mineralen en vitamines op.

Je hebt helemaal gelijk, maar ik ben bang dat je de andere reaguurders van vandaag een beetje verkeerd begrijpt.
Met "supplementen" worden in dit geval de roids bedoelt die er aan te pas zijn gekomen om zo sterk te worden vrees ik, haha!

Goed fysiek man, lijkt wel een kooivechter. :punch:

Klinkt goed.
Log? @Schwarzeneggertje

Merci! Precies hetgeen waar ik voor train(de) ;).

Je hebt helemaal gelijk, maar ik ben bang dat je de andere reaguurders van vandaag een beetje verkeerd begrijpt.
Met "supplementen" worden in dit geval de roids bedoelt die er aan te pas zijn gekomen om zo sterk te worden vrees ik, haha!

Ah ja ik dacht dat hij natural was:lies:

Veel vooruit gegaan Bas! Overtreft verwachtingen

Vandaag weer eens een update van de stand van zaken! Niet meer zo droog zoals jullie gewend waren, maar gelukkig wel lekker gegroeid.
Wat betreft de acne, ben ik deze week begonnen met Isotretinoine (Roaccutane). Dit middel kan de klachten in de eerste weken soms een beetje verergeren, maar zal er daarna hopelijk voor zorgen dat m'n acne verdwijnt :).
Misschien niet, maar krachtige shape man! Een beetje reserve kon je wel hebben.
Ik hoop dat de roa je gaat helpen na jaren struggles.
Qua opbouw van het programma ben ik nog wat aan het puzzelen atm.
Van puzzelen wordt het alleen beter :)
Double overhand is veiliger, en aangezien ik toch geen wedstrijden heb ik besloten om een p*ssy te zijn door straps te gebruiken.
Veiliger weet ik niet, maar waarom zou je je hypertrofie moeten laten remmen door gebrek aan gripkracht. Overigens heb ik steeds minder vaak straps nodig, dus vingers worden nog altijd sterker (of efficienter).

• #6.489
Goed fysiek man, lijkt wel een kooivechter. :punch:

Haha, dan mag ik nog wel wat meer 'yoked' worden hoor!

Ah ja ik dacht dat hij natural was:lies:

Dat niet, maar gelukkig ook geen fake natty ;)

Veel vooruit gegaan Bas! Overtreft verwachtingen

Bedankt Lennart! Hoe gaat het bij jou?!

Misschien niet, maar krachtige shape man! Een beetje reserve kon je wel hebben.
Ik hoop dat de roa je gaat helpen na jaren struggles.

Van puzzelen wordt het alleen beter :)

Veiliger weet ik niet, maar waarom zou je je hypertrofie moeten laten remmen door gebrek aan gripkracht. Overigens heb ik steeds minder vaak straps nodig, dus vingers worden nog altijd sterker (of efficienter).

Bedankt! Dat blijkt inderdaad. Het trekt ook totaal niet om 'shredded' te worden komende tijd :P.

Yes. Dat zou heel fijn zijn. Ik hoop dat het over is voordat het mooie weer hier is. Mocht het niet goed werken, dan verhoog ik de dosering.

Vaak wel. Ik ben inmiddels klaar trouwens. Good ol' UB/LB met 2 krachtdagen en 2 hypertrofie dagen.

Dat is een goed punt hoor. Ik begrijp ook dat je op een gegeven moment op gewichten komt dat double-overhand niet meer mogelijk is. Echter zou ik dan liever de hook-grip aanleren, dan dat ik straps ga gebruiken.

Haha ja stan heeft de apotheek wel leeg gehaald, zeker gezien hij al 50 is

• #6.493
Is er iets wat je moet opbiechten? :D

iets met dit?

dom-plura-sleutel.jpg

Is dat een slaapkamersleutel? :D
Ik zat meer te denken aan 8 uur lang headbangen met een paar pillen in je donder en verder alleen water. Kataboler dan dat wordt moeilijk....

Ik zat meer te denken aan 8 uur lang headbangen met een paar pillen in je donder en verder alleen water. Kataboler dan dat wordt moeilijk....

haha ben blij dat je de sleutel niet snapt, nou ik weet wel zeker dat de mensen die hem snappen wel weten dat dat flink wat kataboler is dan wat pillen

• #6.498
Is er iets wat je moet opbiechten? :D

Ehmm..

Tja..

Dat zou je denken he..

haha ben blij dat je de sleutel niet snapt, nou ik weet wel zeker dat de mensen die hem snappen wel weten dat dat flink wat kataboler is dan wat pillen
:o

Terug
Naar boven