AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.462
Trainen gaat wel prima momenteel. Voeding op 4500 a 4600 kcal. Lichaamsgewicht vanmorgen nog steeds 90 kg.

Hierbij nog een leuke seminar van Stan Efferding trouwens. Velen van jullie zullen hem wel kennen waarschijnlijk.
Hij heeft een unieke kijk op voeding, herstel en training waar ik mij vrijwel compleet in kan vinden.

Bedankt! Had deze nog niet gezien. Stan is the man... :cool:

Ik ken ze niet maar die linker gast eet vast zoveel als een heel dorp in Erithrea :)

• #6.465
Bedankt! Had deze nog niet gezien. Stan is the man... :cool:

:thumb:.

Ik ken ze niet maar die linker gast eet vast zoveel als een heel dorp in Erithrea :)

Ga daar maar vanuit ja! Vooral heel veel rundvlees en witte rijst.

Vandaag weer eens een update van de stand van zaken! Niet meer zo droog zoals jullie gewend waren, maar gelukkig wel lekker gegroeid.
Wat betreft de acne, ben ik deze week begonnen met Isotretinoine (Roaccutane). Dit middel kan de klachten in de eerste weken soms een beetje verergeren, maar zal er daarna hopelijk voor zorgen dat m'n acne verdwijnt :).

Qua training is het momenteel wat rommelig. Ik probeer weer wat meer reps te maken en meer herstel dagen tussendoor te houden. 3 keer per week een deadlift variatie en daarnaast redelijk veel werk op hoge intensiteit was toch niet zo een goed idee.
Qua opbouw van het programma ben ik nog wat aan het puzzelen atm.
.
fysiek 23-03-2018.jpg

Hook grip I see. Bevalt het een beetje? Ik word persoonlijk helemaal naar van die plat gedrukte zuurstofloze witte duim na elke set.

Hook grip I see. Bevalt het een beetje? Ik word persoonlijk helemaal naar van die plat gedrukte zuurstofloze witte duim na elke set.

Hook grip is het beste wat er is, kan je veel zwaarder mee deadliften. De pijn gaat langzaam wel over, ik doe het ook enkel op 5 reps of minder

Hook grip is het beste wat er is, kan je veel zwaarder mee deadliften. De pijn gaat langzaam wel over, ik doe het ook enkel op 5 reps of minder

Meerdere reps is helemaal zuur. Double overhand is veiliger, en aangezien ik toch geen wedstrijden heb ik besloten om een p*ssy te zijn door straps te gebruiken. Stel ik zou wel ooit een straploze PR willen zetten, dan ga ik wat maandjes oefenen met die hook grip.

Meerdere reps is helemaal zuur. Double overhand is veiliger, en aangezien ik toch geen wedstrijden heb ik besloten om een p*ssy te zijn door straps te gebruiken. Stel ik zou wel ooit een straploze PR willen zetten, dan ga ik wat maandjes oefenen met die hook grip.

ik lift met straps echt veel minder dan met hookgrip, komt omdat ik die straps gewoon echt niet fijn vind. wel een beter alternatief dan mixed gripp als je geen disbalans wilt ja

Trainen gaat wel prima momenteel. Voeding op 4500 a 4600 kcal. Lichaamsgewicht vanmorgen nog steeds 90 kg.

Hierbij nog een leuke seminar van Stan Efferding trouwens. Velen van jullie zullen hem wel kennen waarschijnlijk.
Hij heeft een unieke kijk op voeding, herstel en training waar ik mij vrijwel compleet in kan vinden.

Zijn unieke kijk is behoorlijk bijziend, hij vergeet de belangrijkste factor van zijn succes te noemen.

Zijn unieke kijk is behoorlijk bijziend, hij vergeet de belangrijkste factor van zijn succes te noemen.

Dat is wel weer erg kort door de bocht, je word niet de sterkste ifbb bodybuilder omdat je kuurt, dit doen ze namelijk allemaal. Ik vind dat hij erg informatief is en verschrikkelijk veel kennis deelt zonder bullshit supplementen aan te prijzen

Dat is wel weer erg kort door de bocht, je word niet de sterkste ifbb bodybuilder omdat je kuurt, dit doen ze namelijk allemaal. Ik vind dat hij erg informatief is en verschrikkelijk veel kennis deelt zonder bullshit supplementen aan te prijzen

De supplementen die hij neemt zijn geen bulshit.

En hij moet die supplementen toch ergens van betalen dus af en toe een seminar geven over iets wat nou net niet het gene is wat zijn succes bepaalt is toch prachtig :p

Alleen die Kooler die hij ontwikkeld heeft en constant aanprijst is behoorlijk cringe. Wat een lomp en overbodig ding is dat joh.

Shape ziet er goed uit Bas! Je oogt al een stuk buffer dan voorheen:cheer:

Alleen die Kooler die hij ontwikkeld heeft en constant aanprijst is behoorlijk cringe. Wat een lomp en overbodig ding is dat joh.
Dat is zijn ‘uitvinding’. Heeft toch niet dat hij die promoot.

Iedereen op internet verkoopt iets.

Roa werkt perfect! Ik ken het probleem
Met acne en had het nog velen malen erger als jij dit nu hebt. Heel mijn nek en gezicht vol, schaamde mij kapot en was niet om aan te zien... het zal nu snel genoeg wegtrekken! Bij wordt het niet erger in het begin maar meteen minder, wel last van droge huid en lippen..

Verder gaat je shape goed man! Vet is wat hoger nu maar het oogt velen malen beter, gezonder en sterker als way back :) ga zo door tijger! Grrrrr

Damn Bas, je begint buff te worden! Al dat eten werkt goed voor je. :cool:

• #6.480

Waar zie je hook-grip? :o

Ik kan er zelf nog niet aan wennen. Vooral moeite met het aanspannen van de lats op die manier.
Het zal wel een kwestie van oefenen zijn.

ik lift met straps echt veel minder dan met hookgrip, komt omdat ik die straps gewoon echt niet fijn vind. wel een beter alternatief dan mixed gripp als je geen disbalans wilt ja

Straps heb ik hier ook nog ergens liggen. Nooit gebruikt eigenlijk en ik vind het idee gewoon kut. :P

Laten we niet wéér die discussie over roids starten.
Ja, Stan Efferding gebruikt. Nee, dat verklaart niet geheel zijn succes.

:thumb:

De supplementen die hij neemt zijn geen bulshit.

Wat let je? ;)

Hier sluit ik mij bij aan. Dat is echt dikke onzin :roflol:

Shape ziet er goed uit Bas! Je oogt al een stuk buffer dan voorheen:cheer:

Bedankt Marvin. Dat is leuk om te horen! :D

Dat is zijn ‘uitvinding’. Heeft toch niet dat hij die promoot.

Iedereen op internet verkoopt iets.

Dat klopt, maar ik vind ook dat het nogal een overbodig geval is :P

Roa werkt perfect! Ik ken het probleem
Met acne en had het nog velen malen erger als jij dit nu hebt. Heel mijn nek en gezicht vol, schaamde mij kapot en was niet om aan te zien... het zal nu snel genoeg wegtrekken! Bij wordt het niet erger in het begin maar meteen minder, wel last van droge huid en lippen..

Verder gaat je shape goed man! Vet is wat hoger nu maar het oogt velen malen beter, gezonder en sterker als way back :) ga zo door tijger! Grrrrr

Wat vervelend om te horen man. Jij weet dus precies hoe het is begrijp ik. Werd het bij jou tevens veroorzaakt door hormonen, of ging het om een allergie o.i.d.?

Bedankt. Dat doet mij goed!
Ik moet nu vooral duidelijke doelen gaan stellen. Door al die schouderklachten mis ik momenteel een beetje 'houvast' qua programmering.
Vandaag gelukkig heel de dag vrij, dus ik heb geen excuus om vandaag nog met een definitief schema op de proppen te komen :D

Damn Bas, je begint buff te worden! Al dat eten werkt goed voor je. :cool:

Thanks Star! Ik voel mij ook een stuk beter nu.
Alleen dat eten.. Tja, het volle gevoel zit nog wel eens tegen :P

Bedankt kerel. Dit jaar flink focussen op LB en dan hoop ik er eind 2018 echt eens goed bij te staan :)

Terug
Naar boven