- Waardering
- 15.402
Lijkt maar zo. Komt misschien door mijn lange stelten en hoge heupen?![]()
Zulke dingen kunnen inderdaad vertekenen (op film)

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt maar zo. Komt misschien door mijn lange stelten en hoge heupen?![]()

Bedankt! Had deze nog niet gezien. Stan is the man...![]()
Ik ken ze niet maar die linker gast eet vast zoveel als een heel dorp in Erithrea![]()
.
Hook grip I see. Bevalt het een beetje? Ik word persoonlijk helemaal naar van die plat gedrukte zuurstofloze witte duim na elke set.
Hook grip is het beste wat er is, kan je veel zwaarder mee deadliften. De pijn gaat langzaam wel over, ik doe het ook enkel op 5 reps of minder
Meerdere reps is helemaal zuur. Double overhand is veiliger, en aangezien ik toch geen wedstrijden heb ik besloten om een p*ssy te zijn door straps te gebruiken. Stel ik zou wel ooit een straploze PR willen zetten, dan ga ik wat maandjes oefenen met die hook grip.
Trainen gaat wel prima momenteel. Voeding op 4500 a 4600 kcal. Lichaamsgewicht vanmorgen nog steeds 90 kg.
Hierbij nog een leuke seminar van Stan Efferding trouwens. Velen van jullie zullen hem wel kennen waarschijnlijk.
Hij heeft een unieke kijk op voeding, herstel en training waar ik mij vrijwel compleet in kan vinden.
Zijn unieke kijk is behoorlijk bijziend, hij vergeet de belangrijkste factor van zijn succes te noemen.
Dat is wel weer erg kort door de bocht, je word niet de sterkste ifbb bodybuilder omdat je kuurt, dit doen ze namelijk allemaal. Ik vind dat hij erg informatief is en verschrikkelijk veel kennis deelt zonder bullshit supplementen aan te prijzen
Dat is zijn ‘uitvinding’. Heeft toch niet dat hij die promoot.Alleen die Kooler die hij ontwikkeld heeft en constant aanprijst is behoorlijk cringe. Wat een lomp en overbodig ding is dat joh.
ga zo door tijger! GrrrrrHook grip I see. Bevalt het een beetje? Ik word persoonlijk helemaal naar van die plat gedrukte zuurstofloze witte duim na elke set.
Hook grip is het beste wat er is, kan je veel zwaarder mee deadliften. De pijn gaat langzaam wel over, ik doe het ook enkel op 5 reps of minder
ik lift met straps echt veel minder dan met hookgrip, komt omdat ik die straps gewoon echt niet fijn vind. wel een beter alternatief dan mixed gripp als je geen disbalans wilt ja
Zijn unieke kijk is behoorlijk bijziend, hij vergeet de belangrijkste factor van zijn succes te noemen.
Dat is wel weer erg kort door de bocht, je word niet de sterkste ifbb bodybuilder omdat je kuurt, dit doen ze namelijk allemaal. Ik vind dat hij erg informatief is en verschrikkelijk veel kennis deelt zonder bullshit supplementen aan te prijzen
Alleen die Kooler die hij ontwikkeld heeft en constant aanprijst is behoorlijk cringe. Wat een lomp en overbodig ding is dat joh.
Shape ziet er goed uit Bas! Je oogt al een stuk buffer dan voorheen![]()
Dat is zijn ‘uitvinding’. Heeft toch niet dat hij die promoot.
Iedereen op internet verkoopt iets.
Roa werkt perfect! Ik ken het probleem
Met acne en had het nog velen malen erger als jij dit nu hebt. Heel mijn nek en gezicht vol, schaamde mij kapot en was niet om aan te zien... het zal nu snel genoeg wegtrekken! Bij wordt het niet erger in het begin maar meteen minder, wel last van droge huid en lippen..
Verder gaat je shape goed man! Vet is wat hoger nu maar het oogt velen malen beter, gezonder en sterker als way backga zo door tijger! Grrrrr
Damn Bas, je begint buff te worden! Al dat eten werkt goed voor je.![]()