Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Wat betreft de acne zie ik nog geen enorme afname, maar ik heb het idee dat het al wel iets minder agressief is. We kijken het nog even 3 weken aan (19 april ga ik een week naar Tenerife) en mocht het na die vakantie niet verbeterd zijn, dan verhoog ik de dosering.

Takes time to work!

Duurde bij mij ff voor het inwerkte. Eerste wat ik merkte (naast droge lippen) was dat er minder bij kwam. Dat was al heel fijn! Daarna ging het daadwerkelijk ook allemaal weg. Wel lichte bijwerkingen gehad (inmiddels 7/8 jaar geleden) maar was het waard. Achteraf had ik het alleen beter eerder kunnen nemen....

Op hoeveel roa zit je ? Kijk wel uit in de zon... je verbrand heeeel snel

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.643
Takes time to work!

Duurde bij mij ff voor het inwerkte. Eerste wat ik merkte (naast droge lippen) was dat er minder bij kwam. Dat was al heel fijn! Daarna ging het daadwerkelijk ook allemaal weg. Wel lichte bijwerkingen gehad (inmiddels 7/8 jaar geleden) maar was het waard. Achteraf had ik het alleen beter eerder kunnen nemen....

:thumb:

Op hoeveel roa zit je ? Kijk wel uit in de zon... je verbrand heeeel snel

Oh.. Goed dat je het zegt! Ik gebruik over het algemeen nooit zonnebrand namelijk, maar als ik het goed begrijp ben je dus gevoeliger voor de zon bij gebruik van ROA?

Eerlijk... ALTIJD zonnecrème gebruiken ! Melanomen/huidkanker wordt 1 van de grootste kankerproblemen van onze westerse wereld...

Eerlijk... ALTIJD zonnecrème gebruiken ! Melanomen/huidkanker wordt 1 van de grootste kankerproblemen van onze westerse wereld...
Vrij logisch als je in een zon-arm klimaat woont en dan opeens 10u per dag in de volle zon gaat liggen op vakantie. Mag dan nog met of zonder zonnecrème zijn. Beste is om gewoon niet te overdrijven met zon en niet onder de zonnebank gaan liggen. Wat betreft ROA, geen idee want ik heb geen acné :D

:thumb:

Oh.. Goed dat je het zegt! Ik gebruik over het algemeen nooit zonnebrand namelijk, maar als ik het goed begrijp ben je dus gevoeliger voor de zon bij gebruik van ROA?

Gevoeliger?? Gebruik de sterkste crème die je kunt vinden en blijf vooral in de schaduw zitten

• #6.647

Dit heb ik eerder gehoord. Je zult wel gelijk hebben.
Misschien toch maar wennen aan dat 'vieze' spul.

Vrij logisch als je in een zon-arm klimaat woont en dan opeens 10u per dag in de volle zon gaat liggen op vakantie. Mag dan nog met of zonder zonnecrème zijn. Beste is om gewoon niet te overdrijven met zon en niet onder de zonnebank gaan liggen. Wat betreft ROA, geen idee want ik heb geen acné :D

Hahaha, zeker waar! Ik ben echt geen zon meer gewend man. Zodra de zon er eens goed doorheen prikt verneem ik ook meteen dat m'n humeur een stuk beter is trouwens. We zijn helemaal niet gemaakt om een half jaar lang in k*tweer te leven, ha ha!

Lucky you!

Gevoeliger?? Gebruik de sterkste crème die je kunt vinden en blijf vooral in de schaduw zitten

Wat. Dat wordt lastig man :o. Ik ben een groot zonaanbidder en ben inmiddels meer dan een jaar niet meer op zonvakantie geweest.

Wat. Dat wordt lastig man :o. Ik ben een groot zonaanbidder en ben inmiddels meer dan een jaar niet meer op zonvakantie geweest.
Lijkt dan wel verstandig om even wat research te doen naar Roacutane + zonlicht. Vind het zelf ook heerlijk om even te doorstoven in de zon, met een koel drankje erbij natuurlijk :)

• #6.656
Lijkt dan wel verstandig om even wat research te doen naar Roacutane + zonlicht. Vind het zelf ook heerlijk om even te doorstoven in de zon, met een koel drankje erbij natuurlijk :)

“Vermijd te veel zon en gebruik geen hoogtezon of zonnebank. Uw huid kan gevoeliger worden voor zonlicht. Voordat in de zon gaat, moet u een zonneproduct met een hoge beschermingsfactor (SPF 15 of hoger) aanbrengen.”

Tja. Duidelijk verhaal... :/

Jij wat?

Ik ben niet altijd heel verstandig, maar dit valt in de catogorie: DOM

Didn't see that one coming :o!

Moet eerlijk bekennen dat ik het gewoon heerlijk vind om aan mijzelf te zitten..daarom smeer ik me minimaal 6 keer per dag in..:o

:roflol:

@Basma gebruik Vision zonnebrandcreme. Top spul!

Ik zal er eens naar kijken. Thx voor de tip!

:roflol:

Dat is nieuw.... van pindakaas smeren had ik wel eens gehoord :D
Dat is voor abs Neet!

Whahaha..mooi 1 april grap..of niet?

“Vermijd te veel zon en gebruik geen hoogtezon of zonnebank. Uw huid kan gevoeliger worden voor zonlicht. Voordat in de zon gaat, moet u een zonneproduct met een hoge beschermingsfactor (SPF 15 of hoger) aanbrengen.”

Tja. Duidelijk verhaal... :/
SPF 15...hoge factor? Wat?

Ik heb weleens foto's van Bas voorbij zien komen, maar daar mag wel een factor 30 op. No offence.

Ik zie het nu bij mijn vriendin..heeft vroeger onvoorzichtig gedaan met de zon (en door anticonceptie = medicatie) en heeft nu last van extreme pigmentatie op haar voorhoofd. Wil dat zelfs laten behandelen. Wees alsjeblieft voorzichtig met je huid.

Er zijn heus wel zonnebrand cremes te vinden die wat minder vettig aanvoelen. Zeker wanneer je het in je gezicht vervelend vind zijn daar wel speciale varianten voor. :thumbs:

Wel ff belangrijk bij die spf.

Spf 15 2x zo vaak smeren tussen zonnen door is niet heel veel anders dan 1x factor 30.

Dus is allemaal relatief. Gewoon genoeg smeren dus en inderdaad (voorlopig) wegblijven bij dat factor 6 spul.

• #6.659
SPF 15...hoge factor? Wat?

Ik heb weleens foto's van Bas voorbij zien komen, maar daar mag wel een factor 30 op. No offence.

Ik zie het nu bij mijn vriendin..heeft vroeger onvoorzichtig gedaan met de zon (en door anticonceptie = medicatie) en heeft nu last van extreme pigmentatie op haar voorhoofd. Wil dat zelfs laten behandelen. Wees alsjeblieft voorzichtig met je huid.

Er zijn heus wel zonnebrand cremes te vinden die wat minder vettig aanvoelen. Zeker wanneer je het in je gezicht vervelend vind zijn daar wel speciale varianten voor. :thumbs:

Wat vervelend om te horen man, dat je vriendin daar zoveel last van heeft!
Ik zie de negatieve bijwerkingen van de zon in nu mijn oma last heeft van hardnekkige huidkanker. Daar kampt ze al 10-15 jaar mee en het wordt alleen maar erger over tijd :(.

Dank voor jouw (en anderen hun) advies in ieder geval! Jullie hebben gelijk en ik zal eraan denken om flink te smeren, ha ha!

Wel ff belangrijk bij die spf.

Spf 15 2x zo vaak smeren tussen zonnen door is niet heel veel anders dan 1x factor 30.

Dus is allemaal relatief. Gewoon genoeg smeren dus en inderdaad (voorlopig) wegblijven bij dat factor 6 spul.

SPF moet ik nog even naar kijken, maar ik smeer sws factor 40 a 50.

• #6.660
Goed nieuws trouwens..... Er kan weer getraind worden!

Squat 5x5x80 (Even een beetje aanvoelen natuurlijk. Ging prima, zelfs nu de hand nog niet helemaal is hersteld)
OHP 5x5x40 (Logischerwijs rustig aan)
DL 5x120 (Lol. Dit heeft nog nooit zo makkelijk gevoeld en ik heb 1.5 week geen DL gedaan.)
Pull-ups 4 setjes 6-8 reps + 1 setje louter de schouderbladen samentrekken en het lichaam kantelen.. Hoe heet dat ook alweer?! :o Anyway. Dit voelde echt super goed voor m'n beurse schouders, dus hier gaan we een gewoonte van maken!!

Terug
Naar boven