AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.621
Ohhhh voetbal dus benen worden niet getraind. :p:roflol:

Hij heeft aardige poten anders ;)

The Elbow Problem | Jordan Feigenbaum

Zeer goed artikel door Jordan Feigenbaum.

20160622_1.jpg

Misschien heb je er wat aan, in Starting Strength 3rd edition wordt er ook ruim bij stilgestaan.

Thanks. Dit kan ik waarderen man! Lees het vnv gelijk door :thumb:

en wat is dan het juiste plaatje volgens dat artikel? geen tijd om het echt te lezen op het moment.

:o..

Wat wel vervelend is, is dat ik opnieuw pijn in het midden van mijn hand ervaar zoals ik dat een maand of 2-3 geleden ook had. :(
Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)? Het is met name een probleem in positie van de hand in de squat.
Stoppen met rukken.. :wanker:

• #6.627
Is het de hand van het trambaan incident, of heeft het daar niet mee te maken?

Het is de andere hand en tóch heeft het er (waarschijnlijk) mee te maken.
Doordat links zwak was, moest recht meer compenseren en daardoor heb ik uiteindelijk die pijntjes gekregen zoals het lijkt :o.

Lol

Bicep, Elbow and Shoulder Pain from Low Bar Squats

Van de week een nieuw artikel van PTW online gekomen hierover :)

Ik squat high-bar, maar ik zal het desondanks even doornemen!

Ik ga voor de rechter foto... :trollface:

bush_doing_it_wrong_1.jpg

:roflol:

Het is de andere hand en tóch heeft het er (waarschijnlijk) mee te maken.
Doordat links zwak was, moest recht meer compenseren en daardoor heb ik uiteindelijk die pijntjes gekregen zoals het lijkt :o.
Soms bizar ingewikkeld hoe dingen elkaar beinvloeden :o

• #6.632
Even een update:

Vrijdag heb ik voor het laatst getraind en dat was een drama helaas. M'n squats voelden opzich heerlijk aan (5x5x85 kg), maar ik kreeg op nieuw pijn in mijn hand en mijn schouders voelden gewoon helemaal verrot aan.
Ik probeerde nog te benchen na het squaten, maar dat was absoluut geen doen gezien de pijn in mijn hand. Toen maar besloten om te gaan rekken en verder niets meer te doen qua training.

Deze week neem ik voor het eerst in tijden maar gewoon eens een hele week rust. Ik zal proberen morgen en woensdag wel naar de gym te gaan om mijn stretches te doen, maar verder gewoon even helemaal niks. Ik ben er helemaal zat van dat m'n schouders zo naar de kloten zijn en alles daar onder lijdt.

De ROA begint langzaam aan te werken (lees: ik krijg een klein beetje last van droge lippen). Wat betreft de acne zie ik nog geen enorme afname, maar ik heb het idee dat het al wel iets minder agressief is. We kijken het nog even 3 weken aan (19 april ga ik een week naar Tenerife) en mocht het na die vakantie niet verbeterd zijn, dan verhoog ik de dosering.

Iedereen fijne Paasdagen!

Klote van die pijntjes.... dan maar wat rust ja. :o
Beetje zonlicht op je donder zal ook niet slecht zijn voor de acne, en ook goed om even te ontstressen.
Pretty Payse Days man!

Balen zeg... Misschien een meet-up houden met je therapeut wbt je pols en schouder, of heb je dat al gepland staan?
Wel lekker zo'n vakantie in het vooruitzicht, jaloers :)

Wat is ROA?

Een weekje rust kan nooit kwaad, lekker herstellen en uitrusten, komt goed!

• #6.639
Klote van die pijntjes.... dan maar wat rust ja. :o
Beetje zonlicht op je donder zal ook niet slecht zijn voor de acne, en ook goed om even te ontstressen.
Pretty Payse Days man!

Jep. Balen inderdaad!
Echter ben ik simpelweg slecht in rust nemen en nu moet ik wel. M.a.w... It was meant to happen?! ;)

Dank je! Vooral studeren en werken voor mij trouwens, ha ha!

Balen zeg... Misschien een meet-up houden met je therapeut wbt je pols en schouder, of heb je dat al gepland staan?
Wel lekker zo'n vakantie in het vooruitzicht, jaloers :)

Ben er inmiddels al zo een 8 keer geweest.
Thanks! Dat is een fijn vooruitzicht inderdaad.

Roaccutane. Relatief zwaar middel tegen acne.

Yep. Nu maar hopen dat het effect heeft.

Een weekje rust kan nooit kwaad, lekker herstellen en uitrusten, komt goed!

En dat is voor mij nogal lang geleden tbh.

O, dat middel. Heb ik op Bas zijn leeftijd ook gebruikt. Mijn hele huid bladderde ervan af.

Oei. Dat klinkt niet best! Te hoge dosering?

Oei. Dat klinkt niet best! Te hoge dosering?

Lijkt er wel op, maar geen idee, van de dermatoloog gekregen indertijd. De acne is bij mij weggetrokken na mijn 22ste, maar knijp nu, 35 jaar later, nog steeds af en toe een puistje uit. Aan de positieve kant, een vette huid blijft waarschijnlijk langer goed.

Terug
Naar boven