AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.701
Training 8/4, na 3 uurtjes slaap en een flesje vodka gisteren.

Squat 5x5x87,5
OHP 5x5x42,5
Deadlift 1x5x122,5
(Scapula) Pull-ups & Push-ups

Opmerkingen:
Dat ging verrassend goed. Laatste setje squats beetje lastig, waardoor ik last kreeg van mijn hand, maar na wat rekken toch besloten om de OHP te gaan doen. Deze ging oké, al zijn mijn schouders nog niet goed in balans. Komende week even langs de fysio als er plek is.
DL ging heel nice. Had bijna nog een set gedaan. Maar ja, we houden ons lekker aan het programma uiteraard.

Flesje vodka...als in: 1Liter:eek!:

Hoe dan ook een goede workout op dergelijke slaap en brandstof!

Squat 5x5x87,5
OHP 5x5x42,5
Deadlift 1x5x122,5
(Scapula) Pull-ups & Push-ups
Buiten het korte slaapje om: waarom zie ik vaak dezelfde of lagere gewichten langskomen die je kort geleden hebt gedaan als je een lineair programma aanhoudt? Is dat puur om de blessures?

Dit kost waarschijnlijk wel weer een maand van je leven, maar daar ben je vast nog niet mee bezig :)
Ik ben inmiddels al heel wat maandjes kwijt dan... :rolleyes:

• #6.710
Flesje vodka...als in: 1Liter:eek!:

Hoe dan ook een goede workout op dergelijke slaap en brandstof!

0.7l. Oh, en daarnaast nog wat shotjes tequilla in de club later!

Ja hoor. Niks te klagen. Om eerlijk te zijn klaag ik hoe dan ook niet, nu mijn schouder wat aan de beterende hand is.

Standaard dingen op de zaterdagavond :rolleyes:

Hé hé :o

Het is een soort benzine natuurlijk :p

Dit kost waarschijnlijk wel weer een maand van je leven, maar daar ben je vast nog niet mee bezig :)

Je slaat de spijker op z'n kop!

Oh jawel hoor. Ik ben volop bezig met leven.

:trollface:

Buiten het korte slaapje om: waarom zie ik vaak dezelfde of lagere gewichten langskomen die je kort geleden hebt gedaan als je een lineair programma aanhoudt? Is dat puur om de blessures?

Ik ben inmiddels al heel wat maandjes kwijt dan... :rolleyes:

Jep. Geheel te wijten aan de blessures helaas :(

Ha ha, niet over stressen. Dan raak je alleen nog maar meer kwijt.

Ik vermoed dat iedereen dat daar over kan meepraten:o.

Hier op 't forum? Dat betwijfel ik tbh.

Ach ja, de tijden van een hele fles tequila naar binnen werken zijn inmiddels wel voorbij, maar zo nu en dan heb ik nog wel een kleine uitspatting.
Het leven moet ook leuk blijven, natuurlijk ;).

Niets aan toe te voegen.

• #6.711
Ik had het trouwens niet gemeld, maar ik heb het idee dat mijn squats tot op heden nog nooit zo goed zijn gegaan qua techniek. Ik ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken op basis van de filmpjes.
Ik kan veel beter kracht zetten vanuit mijn hakken en de knieën komen beter naar buiten dan eerder. Ik heb ook geen pijntjes meer in de liezen etc.

Ik had het trouwens niet gemeld, maar ik heb het idee dat mijn squats tot op heden nog nooit zo goed zijn gegaan qua techniek. Ik ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken op basis van de filmpjes.
Ik kan veel beter kracht zetten vanuit mijn hakken en de knieën komen beter naar buiten dan eerder. Ik heb ook geen pijntjes meer in de liezen etc.
Als je omhoog komt kom je eerst met je ellebogen een beetje omhoog en zakt je borst, maar dat trekt langzaam weer recht. Toch?
Verder ziet het er netjes uit hoor. Dat van die knieen naar buiten is helaas niet te zien met deze hoek.

• #6.718
Jongens. Volgens mij ben ik er eindelijk achter wat die grote jongens nou eten, en over het algemeen bekend staat als 'Anabolic Chicken'! :D

Is het volume op de squats nog steeds haalbaar elke week? Gaat de goede kant op met die gewichten!

• #6.720
Is het volume op de squats nog steeds haalbaar elke week? Gaat de goede kant op met die gewichten!

Gaat prima. Thanks for asking!

Training 10/04
Squat 5x5x90
Bench 5x5x67,5
Row 3x5x82,5
Pull-ups, push-ups, leg raises 3x

Opmerkingen:
Squat ging weer fijn.
Bench ging iets beter dan vorige keer, maar is nog lang niet hoe het moet zijn. Ik voel dat ik makkelijk +- 80 kg aan kan, maar m'n rechterschouder blokkeert.
Ik zou morgen naar de fysio, maar helaas moet ik werken op een open dag en dat gaat dus niet door :(.

Terug
Naar boven