XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.741
Hou je de stretch oefeningen voor je schouders nog vol?

Jazeker! Alvorens elke training probeer het een en ander te doen.
Het gaat niet hard, maar volgens mij komt er langzaam verbetering in m'n schouders.. :D

you're just getting old..

old.jpg
Oh well.. Ik hoef mij geen zorgen te maken dus :o.

Training 13/04
Squat 5x5x92,5
OHP 4x5x45 1x5x42,5
DL 1x5x125
Scapula pull-ups 1x10xbw
Push-ups 3x9-15xbw+15 kg
SS Fat-grip Pull-ups 3x6-8xbw

Opmerkingen:
Lekker hoor, na 4 uur slaap en wederom een buitenproportionele hoeveelheid vodka.

Jazeker! Alvorens elke training probeer het een en ander te doen.
Het gaat niet hard, maar volgens mij komt er langzaam verbetering in m'n schouders.. :D
Goed bezig :thumb:

En nette training. Die weighted pushups zijn best zwaar voor de schouders.

Zie dat je nu minder/amper in je borstholte adem vasthoudt, dus dat is goed.
Volgens mij brace je nu alleen nog niet zoals het hoort; het lijkt alsof je je abs naar binnentrekt ipv naar buiten duwt. Klopt dat?

Zo ken ik je weer :) aardig raak de laatste tijd :D

• #6.745
Goed bezig :thumb:

En nette training. Die weighted pushups zijn best zwaar voor de schouders.

Thanks. Vandaag voelen mijn schouders buitengewoon goed, zowel tijdens als na het trainen.

Bedankt. Ik merkte bij die push-ups heel goed dat de kracht in m'n borst he-le-maal weg is. Niet zo gek natuurlijk, na weken achtereen niets zinvols te hebben gedaan hiervoor.

Op de schouders voelen die push-ups trouwens erg goed. Niks aan de hand!

Zie dat je nu minder/amper in je borstholte adem vasthoudt, dus dat is goed.
Volgens mij brace je nu alleen nog niet zoals het hoort; het lijkt alsof je je abs naar binnentrekt ipv naar buiten duwt. Klopt dat?

Ja, klopt. Het gaat steeds beter!

Wat betreft het bracen is er nog wel ruimte voor verbetering inderdaad. Dat blijft oefenen :o.

Zo ken ik je weer :) aardig raak de laatste tijd :D

Huehue.. Train, eat, drink, repeat! :o

Op de schouders voelen die push-ups trouwens erg goed. Niks aan de hand!
Bij mij gingen de pushups ook wel goed, ondanks de schouders. Maar pullups na de OHP waren waardeloos en nu is het weer wat pijnlijk.
Huehue.. Train, eat, drink, repeat! :o
Als je het nieuws hebt gevolgd kan je weten dat je 17500 glazen kan drinken voor 1 jaar van je leven. Ik vind dat best een goeie deal, maakt het nou uit of je 86 of 87 jaar wordt? :D

Bij mij gingen de pushups ook wel goed, ondanks de schouders. Maar pullups na de OHP waren waardeloos en nu is het weer wat pijnlijk.

Als je het nieuws hebt gevolgd kan je weten dat je 17500 glazen kan drinken voor 1 jaar van je leven. Ik vind dat best een goeie deal, maakt het nou uit of je 86 of 87 jaar wordt? :D

Dan wordt ik liever 85 met een top leven dan 90 met alcoholvrije weekenden.

• #6.749

Oei.. Dan ligt het probleem bij jou dus bij de OHP!
Heb je altijd last na deze oefening?

Ik begrijp dat je jouw kritische kijk op alcohol heb bijgesteld..? ;)

Dan wordt ik liever 85 met een top leven dan 90 met alcoholvrije weekenden.

Anders ik wel!

Alsof jij de 85 haalt :D.

Vinden jullie het niet zonde voor de gains een avondje zuipen? Ik krijg er een schuldgevoel bij en daarom doe ik het ook eigelijk nooit. Vind stappen sowieso niet super maar nuchter is het al helemaal niks aan. Doe mij maar jointje veel chiller en minder schade.

Heb me een paar jaar geleden al genoeg misdragen:D

• #6.751
Vinden jullie het niet zonde voor de gains een avondje zuipen? Ik krijg er een schuldgevoel bij en daarom doe ik het ook eigelijk nooit. Vind stappen sowieso niet super maar nuchter is het al helemaal niks aan. Doe mij maar jointje veel chiller en minder schade.

Ieder z'n ding!
Ik ga mijn leven niet laten domineren door die paar uurtjes in de gym iedere week in ieder geval.

Dat laatste is ook prima trouwens, maar daarna ga je niet even gezellig de stad in ;)

Ieder z'n ding!
Ik ga mijn leven niet laten domineren door die paar uurtjes in de gym iedere week in ieder geval.

Dat laatste is ook prima trouwens, maar daarna ga je niet even gezellig de stad in ;)

Klopt zeker, af en toe vind ik het ook leuk hoor maar ik hoef het ook niet echt vaak. Ik ga denk ik eens in de 2-3 maand een keer aan de drank. Deze zomer ook mallorca dus dat word wel een week zonder grenzen dan wacht ik daar liever op. Nee na een jointje is stappen niks aan, festival vind ik het wel goed te doen

Waarschijnlijk niet:roflol:

Is ook niet perse mijn doel, maar wie weet..

Ieder z'n ding!

Volledig eens..

Ik probeer zelf een balans te vinden tussen een prima fysiek en een vrij leven..:D

Vinden jullie het niet zonde voor de gains een avondje zuipen? Ik krijg er een schuldgevoel bij en daarom doe ik het ook eigelijk nooit. Vind stappen sowieso niet super maar nuchter is het al helemaal

niks aan. Doe mij maar jointje veel chiller en minder schade.

Balans vinden tussen gains en zuipen is lastig, maar te doen.

Je gaat IMO nooit echt groot worden, of je moet wel heel ongezond bezig gaan en AAS gaan combineren met zuipen en nachtelijke kebabs
Moet ik nu snachts eruit voor kebab.
Toen ik nog geen stap in de gym had gezet zat ik elke week zeker 2x aan de shoarma of kebab uurtje voor naar bed gaan. :barf:

• #6.760
Klopt zeker, af en toe vind ik het ook leuk hoor maar ik hoef het ook niet echt vaak. Ik ga denk ik eens in de 2-3 maand een keer aan de drank. Deze zomer ook mallorca dus dat word wel een week zonder grenzen dan wacht ik daar liever op. Nee na een jointje is stappen niks aan, festival vind ik het wel goed te doen

Klinkt goed. Mallorca is erg leuk voor een weekje zuipvakantie.

Ik probeer zelf een balans te vinden tussen een prima fysiek en een vrij leven..:D

13fbe16fa8de434815d5af8a6190c78e305d27853849a3ca8cfdf0cfb5f897ce.jpg

Balans vinden tussen gains en zuipen is lastig, maar te doen.

-answer-text-messages-from-my-wife-with-photos-of-arnold-was-searching-for-new-ones-a-gem-119957.jpg

Je gaat IMO nooit echt groot worden, of je moet wel heel ongezond bezig gaan en AAS gaan combineren met zuipen en nachtelijke kebabs

Moet je nou alweer over AAS beginnen? :o

Moet ik nu snachts eruit voor kebab.
Toen ik nog geen stap in de gym had gezet zat ik elke week zeker 2x aan de shoarma of kebab uurtje voor naar bed gaan. :barf:

Dat niet. Gewoon doorhalen en 's ochtends een lekkere pita scoren!

Keurig hoor. Ik ook deze week trouwens. Best goed voor de gains :o

Ja, ja.. Toen de lucht nog schoon was, en de seks nog vies!

Nou nee hoor. hahaha fat ugly belly

Niks mis met een dadbod :trollface:

Just doing the math :D Maar ik mag graag een wijntje drinken hoor, alleen het uitgaan en dan tot het gaatje gaan dat trek ik niet meer .... :oud: :o

Het blijkt dus voor een deel uit een vastzittende rib te komen, zie log.

Math? Imo blijft het gissen, gezien er zoveel verschillende factoren meespelen dat het vrijwel onmogelijk is om te berekenen in hoeverre alcohol je levensverwachting beïnvloedt.

Nu we het toch over alcohol hebben.. Gisteren toch wel een recordje gezet qua hoeveelheid alcohol vrees ik. Echt bizar veel gedronken.
Allereerst uiteten geweest, vervolgens het bierfestival bezocht met m'n pa, door naar vrienden en toen de hele nacht in de stad wezen feesten. Al met al echt een top avond/nacht.

Terug
Naar boven