- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je omhoog komt kom je eerst met je ellebogen een beetje omhoog en zakt je borst, maar dat trekt langzaam weer recht. Toch?
Verder ziet het er netjes uit hoor. Dat van die knieen naar buiten is helaas niet te zien met deze hoek.
Pas op met je schouder en benchen hoor! Misschien maar even machine of DB press proberen, niks forceren. Trust me I’ve been there.. desnoods even een weekje of twee rust qua presses.

ik zal nog eens een filmpje van je squat analyseren![]()
He he, maakt niet uit. Ziet er netjes uit igg. Als je squat al beter aanvoelt voor jezelf is er al veel gewonnen. Nou die schouders nog top fitGoed punt. Doordat mijn schouders nog niet 100% zijn komen mijn ellebogen af en toe nog wat omhoog onderin. Gisteren ging dit alweer beter trouwens
Nee, dat wordt lastig inderdaad!
Frustrerend wel.. Ik heb inmiddels al behoorlijk lange tijd niet meer serieus gebencht en ik ben ook zeker massa verloren hierdoor
Excusez moi! Helemaal gemist.

He he, maakt niet uit. Ziet er netjes uit igg. Als je squat al beter aanvoelt voor jezelf is er al veel gewonnen. Nou die schouders nog top fit![]()
Ik kan het niet heel goed zien, maar ik heb het idee dat je bij je brace nog wat kracht kunt winnen. Nu zie je best veel bekkenkanteling bovenin en bij de start van de lift. Probeer juist je glutes, hams en quads aan te spannen bovenin, om vervolgens een hap lucht onderin de buik te nemen en je buik aan te spannen alsof je erin gestompt gaat worden. Dan de lift uitvoeren terwijl je deze spanning houdt.
.
.Glucosamine schijnt wel goed te werken voor veel mensen.Nog even heel wat anders: Ik heb regelmatig last van behoorlijk 'krakende' gewrichten. Nu heb ik ooit ergens gelezen dat er supplementen op de markt zijn die helpen bij het versoepelen van gewrichten, met positieve reviews.
Van glutosamine ken ik ook geen positieve wetenschappelijke onderbouwing. Al slikken een miljoen mensen hetGlucosamine heb ik wel eens gehoord, maar volgens mij is de effectiviteit niet bewezen.
Krakend is overigens niet erg, zo lang het geen pijn doet.

Glucosamine schijnt wel goed te werken voor veel mensen.
Glucosamine heb ik wel eens gehoord, maar volgens mij is de effectiviteit niet bewezen.
Krakend is overigens niet erg, zo lang het geen pijn doet.
Van glutosamine ken ik ook geen positieve wetenschappelijke onderbouwing. Al slikken een miljoen mensen het![]()
Kraak zelf ook behoorlijk, met name bij polsen en ellebogen. Ene dag meer dan de ander. Maar doet nooit pijn. Het is wel irritant soms...

glucosamine is troep zeiden mensen die ik ken die het gebruikten. Je zei dat je geen warming up deed toch? misschien heeft het daar mee te maken
ken iemand die deze gebruikte Joint Support hielp een klein beetje maar echt veel deed het niet.

Ah, oke.. Niet de moeite waard dus!
Huh? Waar heb je dat gelezen?![]()
Aha, dat was inderdaad een discussie omtrent het stretchen! Ik warm altijd netjes op voor 't trainen![]()
Nee. Bro science zoals iemand hierboven al zeiTja. Dan zal het toch wel iets doen, denk je niet?!