XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Bezoekers in dit topic

Math? Imo blijft het gissen, gezien er zoveel verschillende factoren meespelen dat het vrijwel onmogelijk is om te berekenen in hoeverre alcohol je levensverwachting beïnvloedt.
Berekend over een grote populatie kwam daar een half uur van je leven per glas alkohol uit. Dat is de math.
Voor een individueel persoon zegt dat natuurlijk niet zoveel.
Nu we het toch over alcohol hebben.. Gisteren toch wel een recordje gezet qua hoeveelheid alcohol vrees ik. Echt bizar veel gedronken.
Allereerst uiteten geweest, vervolgens het bierfestival bezocht met m'n pa, door naar vrienden en toen de hele nacht in de stad wezen feesten. Al met al echt een top avond/nacht.
Basje .... Basje .... Basje .... :roflol:
 
Berekend over een grote populatie kwam daar een half uur van je leven per glas alkohol uit. Dat is de math.
Voor een individueel persoon zegt dat natuurlijk niet zoveel.

Basje .... Basje .... Basje .... :roflol:

Toch ben ik benieuwd hoe ze zo een onderzoek aanpakken.. Mensen die meer drinken, eten minder gezond, sporten minder,slapen allicht minder.... Etc. Etc.

Hé he. Keur je het goed? :D

Ja, dat is mijn taak als gefrustreerde natty

Mwhaha. Het zit wel diep he! :P



Zeaau. Even een update.
Schouder nog steeds kut en trainingsmotivatie is niet denderend. Echter heb ik nog wel wat gedaan afgelopen dagen.

Train vandaag:
Front squat 1x5x60 3x5x65
OHP 5x5x45
DL 1x5x130
Push-up 2x10x20 1x7x20
Pull-ups 3x idk

Ok. Nu richting m'n ouders, maximaal kanen, slapen en dan vannacht vertrekken naar Tenerife. Lekker een weekje genieten.

Adios :wave2:
 
Enjoy :D
Leuk eiland en lekker weer en eten drool:drool:
 
have fun basman
 
Toch ben ik benieuwd hoe ze zo een onderzoek aanpakken.. Mensen die meer drinken, eten minder gezond, sporten minder,slapen allicht minder.... Etc. Etc.
Dat zijn de confounding factors, een goed onderzoek weet dat eruit te middelen, en minder goed onderzoek niet :)
Hé he. Keur je het goed? :D
Moet je echt zelf weten. Ik stang maar een beetje he.
Schouder nog steeds kut en trainingsmotivatie is niet denderend.
Ik heb een goeie stretch.... tranen in mijn ogen, maar helpt wel, misschien ook wat voor jou.
Ok. Nu richting m'n ouders, maximaal kanen, slapen en dan vannacht vertrekken naar Tenerife. Lekker een weekje genieten.
Geniet ervan.
 
Ok. Nu richting m'n ouders, maximaal kanen, slapen en dan vannacht vertrekken naar Tenerife. Lekker een weekje genieten.
Nice!!

Genieten man..

Enne...niet vergeten goed in te smeren hè!
 
Enjoy :D
Leuk eiland en lekker weer en eten drool:drool:

Bedankt Marina!!
Ik begrijp dat jij hier wel eens bent geweest? :)


Thanks. Dat komt helemaal goed. Gisteren eerst even flink liggen bakken na een gebroken nacht (die ik inmiddels wel gewend ben :o), daarna het stadje ff verkent en heerlijk gegeten.
Echter kregen we eind van de dag helaas regen en het is hopen dat het de rest van de week vooral droog blijft natuurlijk.

have fun basman

Thanks you Droopaman! :thumbs:

Dat zijn de confounding factors, een goed onderzoek weet dat eruit te middelen, en minder goed onderzoek niet :)
Moet je echt zelf weten. Ik stang maar een beetje he.
Ik heb een goeie stretch.... tranen in mijn ogen, maar helpt wel, misschien ook wat voor jou.
Geniet ervan.

Zeker waar. Ach ja, ik drink het liefst met mateN :o

Oeh, dat klinkt niet per se 'goed' hoor. Imo moet het stretschen nooit pijn doen. Dat gaat te ver.

Bedankt!!

Have fun, amigo!

Thx Star. :grinny:

Nice!!

Genieten man..

Enne...niet vergeten goed in te smeren hè!

Jazeker. Ik zal m'n best doen! Jij mag ook bijna, toch?!

Komt goed hoor. Fucking dure zonnebrand gekocht en tot nog toe niet verbrand.


:banana:
 
Mooi weekje vakantie gehad op Tenerife. Het weer viel wat tegen, maar verder helemaal top. Veel van het eiland gezien en fantastisch gegeten en gedronken (lees: gezopen), zoals mijn insta-volgers waarschijnlijk wel hebben meegekregen.

Gisteren op de valreep ook nog even getraind trouwens. Best lekker even. Nu 5 uurtjes afsterven in een vliegtuig vol Duitsers en vanavond finaal naar de kloten :D.
IMG_20180425_194859_441.jpg
IMG_20180425_142844_138.jpg
IMG_20180424_191543_225.jpg
IMG_20180424_195704_336.jpg
IMG_20180423_212357_609.jpg
IMG_20180423_140847_361.jpg
IMG_20180425_105215911.jpg
IMG_20180425_105045_627.jpg
 
Goede shape Bas! Duidelijk gains gemaakt het afgelopen jaar!
 
Hoe gaat het met de acne sinds je gestart bent met isotretinoïne?
 
Dat gaat lekker!

Enne. vis en vlees met salade... canarische aardappelen (zo lekker en zout :o ) met rode en groene Mojo en Ailoli :D zalig! Ik heb daar toentertijd gewoon 2x per dag warm gegeten met dat soort maaltijden. :D Echt genieten.

Waar zat je op Tenerife?
 
Goed bezig man, flinke progress gemaakt!
 
goeie shape bas :thumbup:
sterke rug
wel weer lekker calorieën aan het wegknagen geweest op vakantie, ziet er lekker uit
 
Goede shape Bas! Duidelijk gains gemaakt het afgelopen jaar!

Bedankt Marvin! We gaan lekker zo door.
Al moet ik eerlijk zijn dat ik momenteel allesbehalve optimaal bezig ben.. :o

Hoe gaat het met de acne sinds je gestart bent met isotretinoïne?

Goede vraag! Zoals je ziet is het zeker nog aanwezig, maar echt een stuk minder agressief dan eerst en het zijn dan vooral nog wat littekens die zichtbaar zijn.
De isotretinoïne lijkt dus z'n werk te doen en de zon heeft uiteraard ook z'n steentje bijgedragen :)

Ziet er goed uit dat voer

Alleen al voor het eten is Tenerife de moeite waard.

Dat gaat lekker!

Enne. vis en vlees met salade... canarische aardappelen (zo lekker en zout :o ) met rode en groene Mojo en Ailoli :D zalig! Ik heb daar toentertijd gewoon 2x per dag warm gegeten met dat soort maaltijden. :D Echt genieten.

Waar zat je op Tenerife?

Haha, dank je wel! We gaan voor 'bearmode'!

Oh ja.. Heerlijk hé! Die Canarische aardappelen met Mojo saus <3

Dat laatste herken ik wel. 'S middags bijvoorbeeld een kippetje en dan vis in de avond. Oh, en vaak tapas natuurlijk!!!

Wij zaten in het noorden bij Porto de la Cruz.

Goed bezig man, flinke progress gemaakt!

Bedankt Jelle. Leuk om te horen! :)
 
goeie shape bas :thumbup:
sterke rug
wel weer lekker calorieën aan het wegknagen geweest op vakantie, ziet er lekker uit

Bedankt hé!
Dat is wel aardig goedgekomen gelukkig. Zal nog even wegen binnenkort. Ik gok op +- 92 te staan.

De rug gaat prima. Het enige wat mij momenteel in de weg zit is die verdomde schouders helaas. Ik had er vandaag tijdens het reizen ook weer een hoop last van.
 
Back
Naar boven