XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Bezoekers in dit topic

Haha, dank je wel! We gaan voor 'bearmode'!

Oh ja.. Heerlijk hé! Die Canarische aardappelen met Mojo saus <3

Dat laatste herken ik wel. 'S middags bijvoorbeeld een kippetje en dan vis in de avond. Oh, en vaak tapas natuurlijk!!!

Wij zaten in het noorden bij Porto de la Cruz.
Hahahah.. ja echt knallen jij!

Ik maakte ze thuis ook wel eens.... Gewoon kleine krieltjes in een pan met een hand zeezout en 20-30 min koken. dan langzaam afgieten en droogkoken. Zalig :D je moet er wel even tijd voor hebben.. :rolleyes:

Ik heb toen vooral veel vis gegeten.. maar inderdaad ook wel een lekker stuk vlees. :D

Das meer het toeristen stuk. WIj hadden toen een last minut... 1 dag van te voren geboekt en wisten niet waar we kwamen. We kwamen in een appartementencomplex Ten Bell in Cosat Del SIlencio... heerlijk rustig dat wel... :o
Eten was daar ook nog eens tig keer goedkoper.. volledige maaltijd zoals die op jouw foto's met zeker 2 x zoveel vlees en wijn en koffie voor nog geen 5 euro pp.. :roflol:
Is wel al een aantal jaartjes terug. :p
 
Bedankt hé!
Dat is wel aardig goedgekomen gelukkig. Zal nog even wegen binnenkort. Ik gok op +- 92 te staan.

De rug gaat prima. Het enige wat mij momenteel in de weg zit is die verdomde schouders helaas. Ik had er vandaag tijdens het reizen ook weer een hoop last van.
Inderdaad zit er goeie massa op joh, vooral rug en verbazingwekkende abs ondanks je vreet patroon :) Kut die schouders, bij mij gaat het ook nog maar matig. Komende week vakantie en deze week niet kunnen trainen.
 
Beste lats man. Doorbulken de komende tijd neem ik aan?

Ook aan de isotretinione dus? Ben zelf bijna een maand bezig, sterk spul wel. Hoe doe je dat met zon? Had vernomen dat je daar mee op moet passen namelijk.
 
Fucking netjes fysiek
 
Hahahah.. ja echt knallen jij!

Ik maakte ze thuis ook wel eens.... Gewoon kleine krieltjes in een pan met een hand zeezout en 20-30 min koken. dan langzaam afgieten en droogkoken. Zalig :D je moet er wel even tijd voor hebben.. :rolleyes:

Ik heb toen vooral veel vis gegeten.. maar inderdaad ook wel een lekker stuk vlees. :D

Das meer het toeristen stuk. WIj hadden toen een last minut... 1 dag van te voren geboekt en wisten niet waar we kwamen. We kwamen in een appartementencomplex Ten Bell in Cosat Del SIlencio... heerlijk rustig dat wel... :o
Eten was daar ook nog eens tig keer goedkoper.. volledige maaltijd zoals die op jouw foto's met zeker 2 x zoveel vlees en wijn en koffie voor nog geen 5 euro pp.. :roflol:
Is wel al een aantal jaartjes terug. :p

We gaan vanaf vandaag echt weer even knallen ja. De afgelopen tijd de boel aardig verzaakt hoor :P

Klinkt goed zeg. Dat ga ik binnenkort meteen een keer proberen! Nu nog even een receptje voor de mojo saus vinden.

Hmm.. Dat ken ik niet! Wij zijn eigenlijk het hele eiland over geweest en het viel mij vooral op dat er in het noorden minder toeristen zijn en de natuur een stuk mooier is.
Echter, het weer is over het algemeen wel een stuk beter in het zuiden uiteraard.. Bizar wat voor een verschil het maakt! De wolken stromen vanuit het noorden aan en blijven hangen tegen de bergen. Daardoor is er in het noorden vaak regen en valt er in het zuiden 95% van de dagen geen drup.

Inderdaad zit er goeie massa op joh, vooral rug en verbazingwekkende abs ondanks je vreet patroon :) Kut die schouders, bij mij gaat het ook nog maar matig. Komende week vakantie en deze week niet kunnen trainen.

Bedankt Neet!! Voor m'n abs doe ik niets behalve de gebruikelijke compounds trouwens. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als ik weer wat leg raises en planks e.d. zou doen!

Ja, pff.... Echt heel vermoeiend :/

Beste lats man. Doorbulken de komende tijd neem ik aan?

Ook aan de isotretinione dus? Ben zelf bijna een maand bezig, sterk spul wel. Hoe doe je dat met zon? Had vernomen dat je daar mee op moet passen namelijk.

Thx. Bulken gaat gewoon door uiteraard. Tegen dat magische metabolisme valt haast niet te eten joh!

Oh, meen je? Ik had verwacht veel last te krijgen van de zon, maar gelukkig viel het uiteindelijk heel erg mee.
M'n lippen zijn af en toe wel wat droog trouwens.

Fucking netjes fysiek

Bedankt Chris!
 
Canarische recepten: mojos (koude dipsauzen)
Hier staat iig wel een goed recept voor de rode mojo. :D

De groene kan je met veel verschillende soorten kruiden maken. Dat is heel erg afhankelijk van het restaurant hoe ze hem maken.

Mojo picon saus uit Spanje
Je kan t ook via internet bij verschillende winkels bestellen.... maar niets is lekkerder dan vers :D
 
Canarische recepten: mojos (koude dipsauzen)
Hier staat iig wel een goed recept voor de rode mojo. :D

De groene kan je met veel verschillende soorten kruiden maken. Dat is heel erg afhankelijk van het restaurant hoe ze hem maken.

Mojo picon saus uit Spanje
Je kan t ook via internet bij verschillende winkels bestellen.... maar niets is lekkerder dan vers :D

De groene vind ik niet heel bijzonder, maar de rode is daarentegen super lekker.

Dit recept is ook nog eens super simpel trouwens. Ik zal het eens proberen! Mocht het niks zijn, dan kan ik altijd nog een kant-en-klare bestellen :P!
 
Dus.. Vakantie erop zitten en bij thuiskomst meteen een fantastisch feestje meegepakt. Inclusief after, dus ik heb m.a.w. weer eens een nachtje overgeslagen :o.
Vannacht een beetje extra slaap gepakt en vanmiddag maar gaan trainen. Ik had er van te voren geen goed gevoel over, gezien de spierpijn in m'n LB nog enorm aanwezig was. Ik had tijdens de training op Tenerife deads en lunges gedaan en ik kon de dag erna amper opstaan. Daarna dus een dag reizen, dansjes en sub optimale voeding. Well... :fuu:
Ik heb daarom maar geprobeerd om mij een beetje aan te passen. Al met al was het nog best een aardige train!

Training 28/04
Incline bench 2x5x65 1x11x65

Front Squat 2x5x67.5 1x6x67.5

Bent-over row 2x5x85 1x9x85

Push-ups 12 8 8 x 15

Pull-ups 10 8 6 x BW

KB swing 3x20x20

SS alternating dumbbell curl 12 10 x 14
SS V-bar pushdown 2x15x27

Band Face-pull 2x15

Opmerkingen:
Zoals ik eerder al had vermeld kan ik (momenteel) absoluut geen back squats doen ivm mijn schouder en daarom dus front squats.
Qua programma houd ik een licht aangepaste versie van GSLP aan. Normaal deadlift je met dit schema 1 keer per week, maar ik ga voor een A/B waarbij in een deadlift dag afwissel met een front squat dag. Het ziet er al met al zo uit in de basis:

A
Incline bench 2x5 + 1x5+
FSQ 2x5 + 1x5+
BOR 2x5 + 1x5+
Assistance

B
OHP 2x5 + 1x5+
Deadlift 1x5+
Pull-up 2x5 + 1x5+
Assistance
 
Gisteren trouwens nog even gewogen. 88.4 kg! :eek: Toch flink gedropt tijdens de vakantie ondanks het vele eten, alhoewel het feestje na de vakantie hier allicht ook nog een rol heeft gespeeld. Ik zal er in ieder geval voor zorgen weer consistent m'n kcals binnen te krijgen en dan zal het wel weer bijtrekken.

Vandaag trouwens een enorme (verlate) dip/kater. Nergens zin in en weinig energie. Gelukkig verder ook geen verplichtingen, dus dat scheelt weer.
 
Lekker menn, Greyskull bevalt mij goed!
Ik zag dat je volgens mij de adidas power perfect 2 hebt! Hoe bevallen die?
 
Lekker menn, Greyskull bevalt mij goed!
Ik zag dat je volgens mij de adidas power perfect 2 hebt! Hoe bevallen die?

Goed om te horen! Ik vond Wenlder super en GSLP werkt adhv een soortgelijke methode, maar dan in een full-body opzet. Moet goed komen dus!

Die Power Perfects zijn een must voor mij, omdat m'n linker enkel naar de kloten is als gevolg van een ongeval in 2012.
 
Goed om te horen! Ik vond Wenlder super en GSLP werkt adhv een soortgelijke methode, maar dan in een full-body opzet. Moet goed komen dus!

Die Power Perfects zijn een must voor mij, omdat m'n linker enkel naar de kloten is als gevolg van een ongeval in 2012.

Ah wat kut man, kan hieruit opmaken dat je er wel tevreden mee bent! Ik heb platvoeten en lift nu barefoot. Heb ze vorige week besteld en gooi dan mn zolen erin, benieuwd hoe ze voelen!
 
Gisteren trouwens nog even gewogen. 88.4 kg! :eek: Toch flink gedropt tijdens de vakantie ondanks het vele eten, alhoewel het feestje na de vakantie hier allicht ook nog een rol heeft gespeeld. Ik zal er in ieder geval voor zorgen weer consistent m'n kcals binnen te krijgen en dan zal het wel weer bijtrekken.

Vandaag trouwens een enorme (verlate) dip/kater. Nergens zin in en weinig energie. Gelukkig verder ook geen verplichtingen, dus dat scheelt weer.

Zal vast goed komen, vreten is geen issue bij je :)
 
Ah wat kut man, kan hieruit opmaken dat je er wel tevreden mee bent! Ik heb platvoeten en lift nu barefoot. Heb ze vorige week besteld en gooi dan mn zolen erin, benieuwd hoe ze voelen!

Ja, dat wel inderdaad. Het zijn hele stevige schoenen en de hak is een stukje hoger dan veel andere modellen.
Het zal voor jou dan ook wel een wereld van verschil maken vermoed ik!

Sinds kort gebruik ik deze schoenen zelfs weer voor deadlifts trouwens. Dat wordt over het algemeen afgeraden, maar voor mij werkt het. Op een platte voet kan ik links gewoon moeilijk kracht zetten helaas.

Zal vast goed komen, vreten is geen issue bij je :)

Nee hoor. Dat zit wel goed opzich. Ik heb de afgelopen 2 dagen weer ergens tussen de 4.3 en 4.5k gegeten. BW vanmorgen was 89,6 kg.


Gisteren helaas opnieuw geen beste training gehad. Alles voelde maar zwaar aan en ik had er ook gewoon weinig zin in. Misschien toch nog een nasleep van een weekend, ik weet het niet...
Ik moet in ieder geval echt even de motivatie terug vinden en nieuwe doelen stellen, anders wordt het niks zo.

Training 1/05/2018
OHP 7x47.5
Deadlift 6x125
Hammer-grip chin-up 11xBW
Dumbbell walking lunges 3x12-15x16
Dumbbell shoulder press 3x10-12x16
Pronated-grip pull-down 3x8-12x66
Biceps/triceps 2x12-15
Ab-wheel 3x15
 
Misschien even weekje vrij nemen? Ik ben nu al sinds 10 maart ziek, maar op de een of andere manier voel ik me veel sterker in mn trainingen nu...
 
Misschien even weekje vrij nemen? Ik ben nu al sinds 10 maart ziek, maar op de een of andere manier voel ik me veel sterker in mn trainingen nu...

Ik ben net een weekje met vakantie geweest.

Dat laatste begrijp ik niet helemaal trouwens. Je voelt je sterker nu je ziek bent?! :P
 
Ik ben net een weekje met vakantie geweest.

Dat laatste begrijp ik niet helemaal trouwens. Je voelt je sterker nu je ziek bent?! :P

Exact hahahaha, ben sinds 10 maart ziek maar probeer tussendoor wel te trainen omdat ik niet stil kan zitten. En die trainingen gaan (grotendeels) echt best wel lekker!
 
Exact hahahaha, ben sinds 10 maart ziek maar probeer tussendoor wel te trainen omdat ik niet stil kan zitten. En die trainingen gaan (grotendeels) echt best wel lekker!

Meen je niet?! Heb je iets van Pfeiffer of zo dan? PM mag ook natuurlijk.
 
Meen je niet?! Heb je iets van Pfeiffer of zo dan? PM mag ook natuurlijk.

Nee ik heb een keelontsteking die elke keer supererg terug blijft komen. Was nu voor de 3e keer dat ik 2 dagen na het einde van mn antibiaticakuur weer strontziek was...
Moet nu dus blijven slikken tot ik geopereerd ben en das uiterlijk 14 juni. Mag waarschijnlijk eerder omdat t zo extreem is.
 
Nee ik heb een keelontsteking die elke keer supererg terug blijft komen. Was nu voor de 3e keer dat ik 2 dagen na het einde van mn antibiaticakuur weer strontziek was...
Moet nu dus blijven slikken tot ik geopereerd ben en das uiterlijk 14 juni. Mag waarschijnlijk eerder omdat t zo extreem is.

Rot man. Sterkte ermee!



Training gisteren:
Squat 4x8x70 (Rustig aan weer beginnen nu schouder mobiliteit het toelaat)
Incline bench 4x5-8x65
Pendlay row 4x8x80
Push-ups
Pull-ups
KB swings
Armpjes&rear delts

Opmerkingen:
Squaten ging pijnvrij! Erg nice dit. Ik heb nu een stretch gevonden die m'n schouder aardig lijkt te helpen. Vanaf nu maar driemaal daags doen en kijken hoever ik dan kom.
Het wordt wel echt tijd dat er nu verbetering in komt, want qua hypertrofie zit er inmiddels ook een significant verschil tussen m'n linker- en rechterschouder :o.
 
Back
Naar boven