Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jeej voor het squatten :thumb:
 
Rot man. Sterkte ermee!



Training gisteren:
Squat 4x8x70 (Rustig aan weer beginnen nu schouder mobiliteit het toelaat)
Incline bench 4x5-8x65
Pendlay row 4x8x80
Push-ups
Pull-ups
KB swings
Armpjes&rear delts

Opmerkingen:
Squaten ging pijnvrij! Erg nice dit. Ik heb nu een stretch gevonden die m'n schouder aardig lijkt te helpen. Vanaf nu maar driemaal daags doen en kijken hoever ik dan kom.
Het wordt wel echt tijd dat er nu verbetering in komt, want qua hypertrofie zit er inmiddels ook een significant verschil tussen m'n linker- en rechterschouder :o.

Welke stretch doe je?
 
Welke stretch doe je?

Geen idee wat de naam van de stretch is helaas! Je ligt op je zij en vervolgens breng je je onderarm parallel met de grond. Rechts gaat het vrij makkelijk bij mij, links is het nogal een dingetje ;).
 
super! Gefeliciteerd! Wat ga je doen?
 
Gefeliciteerd! Ik neem aan dat dit dan iets permanenters is dan on line support voor een autoboer....
Ik snap helemaal niks van je schouder stretch, als je een linkje hebt ben ik ook wel geinteresseerd... :)
 
Leef je nog of is het te hard geëscaleerd
 
Gefeliciteerd met je baan! :cheer: Ik hoop dat je nog leeft om dit te lezen :D
 
Gefeliciteerd!! Welkom bij het leven als loonslaaf
 
Is er niet een beetje update te melden zo langzamerhand? :P
 
super! Gefeliciteerd! Wat ga je doen?

Vanaf 1 Juli ga ik aan de slag als Business Developer bij een sales & recruitment bedrijf hier in Groningen.


Dat is aardig gelukt!
Ga maar lekker escaleren dan, Bassie! Congrats! :klink:

Haha, thanks! :D


Ain't no party like an alcoholic party? :P


:thumb:

Gefeliciteerd! Ik neem aan dat dit dan iets permanenters is dan on line support voor een autoboer....
Ik snap helemaal niks van je schouder stretch, als je een linkje hebt ben ik ook wel geinteresseerd... :)

Bedankt Neet! Nu ja, dit is inderdaad een vaste baan voor minimaal 40 uur per week.
Het gaat trouwens om de 'Sleeper stretch', die kent je vast wel!

Leef je nog of is het te hard geëscaleerd

Still alive.. :o

Zijn eerste maandloon er al doorgeëscaleerd :)

That's right.

Gefeliciteerd met je baan! :cheer: Ik hoop dat je nog leeft om dit te lezen :D

Bedankt!

Gefeliciteerd!! Welkom bij het leven als loonslaaf

Goh, bedankt! :P

Is er niet een beetje update te melden zo langzamerhand? :P

Eigenlijk wel hé! Inmiddels zijn we wel een beetje uitgefeest.


Update:
Daar ben ik weer. Het trainen is de afgelopen tijd aardig doorgegaan en met name de laatste 2 weken gaat het weer mooi. Mijn schouder lijkt nu toch echt te herstellen door consistent de juiste oefeningen te doen!
Inmiddels volg ik weer een upper/lower 4-5 keer per week, gebaseerd op Brian Alsruhe zijn nieuwe Dark Horse programma en wat is dat lekker zeg.


Ik skip de geadviseerde conditioning gezien ik nog altijd moeite heb met aankomen en ik daarnaast natuurlijk al aardig wat fiets op dagelijkse basis. Ik volg verder wel gewoon de voorgeschreven vorm van periodisering en probeer daarnaast nog wat extra assistance werk te doen voor mijn zwakke punten. Echter probeer ik dit te beperken tot maximaal 3 oefeningen, om te voorkomen dat ik net als eerder weer overreached raak.
Ik zal de komende tijd af en toe weer eens een training posten. Daarnaast komt er nog iets leuks aan :)
 
Ik zal de komende tijd af en toe weer eens een training posten. Daarnaast komt er nog iets leuks aan :)
In voor allebei! Als een Brian Alsruhe fan ben ik benieuwd wat het je brengt!
 
:thumbs:
Zal vnv even naar de sleeper stretch zoeken :)
 
Hoe zo gestopt met Boring But Big?
Edit: Kun je dat schema is volledig posten die je nu volgt ben wel benieuwd!
 
Vanaf 1 Juli ga ik aan de slag als Business Developer bij een sales & recruitment bedrijf hier in Groningen.
Mooie term. Klinkt goed. :p
Het gaat trouwens om de 'Sleeper stretch', die kent je vast wel!
Nee, maar ff opgezocht. Mijn pijnlijke schouder heeft nu minder uitslag dan de rechter, dus dit lijkt wel een nuttige stretch te zijn!
Het trainen is de afgelopen tijd aardig doorgegaan en met name de laatste 2 weken gaat het weer mooi. Mijn schouder lijkt nu toch echt te herstellen door consistent de juiste oefeningen te doen!
Gelukkig ben je nog goed bezig :)
 
Back
Naar boven