Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
In voor allebei! Als een Brian Alsruhe fan ben ik benieuwd wat het je brengt!
That makes two of us. Ik heb echt onwijs veel geleerd van zijn video's.

Hoe zo gestopt met Boring But Big?
Edit: Kun je dat schema is volledig posten die je nu volgt ben wel benieuwd!
Omdat.. Boring?
Nee om eerlijk te zijn was ik er mee gestopt omdat ik met mijn blessure zat. Het plan was eigenlijk BBB later weer op te pakken, maar dit nieuwe programma van Alsruhe is toch nog net even een tikkie leuker en uitdagender!
Ik zal binnekbinn proberen het even duidelijk neer te pennen.
Mooie term. Klinkt goed.
Nee, maar ff opgezocht. Mijn pijnlijke schouder heeft nu minder uitslag dan de rechter, dus dit lijkt wel een nuttige stretch te zijn!
Gelukkig ben je nog goed bezig![]()
Ja, klinkt al heel wat hé. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in, alhoewel het natuurlijk kneiter hard werken wordt. Even zien hoe dat met trainen gaat..
--
Kijk aan. Dat klinkt goed. Nu gewoon consistent iedere avond even 2-3 keer doen.
Daarnaast heb ik nog een gouden oefening trouwens. Hier heb ik geen naam voor, maar ik zal het even navragen bij mijn fysio.
Je gaat in ieder geval met je voet(en) in een rode (oftewel de lichtste) resistance band staan, om vervolgens de beweging van een face-pull te maken. Dit probeer ik nu dagelijks 100 keer te doen, vaak verspreid over 2x25 's ochtends en 2x25 's avonds.
M'n postuur gaat er op vooruit en de schouders voelen steeds beter aan.
--
Zeker wel! Echter, het werk heeft straks natuurlijk wel absolute prioriteit en ik moet even zien hoe ik het trainen daar omheen ga bouwen. Maar goed, daar redden we ons ook wel weer mee natuurlijk.

.