Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ga ik niet ontkennen Neet.
Ja. In die twee lifts gebruik je toch veelal dezelfde spieren.
Ik kan alleen geen flat bench doen en ik wil toch graag verticale presses blijven doen!
Ja, klopt.
Hoe gaat het bij jou trouwens qua training?
Dit zou zomaar een dag uit het leven Saik kunnen zijnOok die hoeveelheden.
600 gram kwark jij wat.
Dat staat bij mij gelijk aan een uur WC-plezier.
Ja, prima eigenlijk wel. Kan helaas niet echt goed mijn benen trainen atm. Had last van mijn onderrug en squaten ging dus totaal niet. Bleek dat mijn linkerbekken hoger staat dan rechts. Gelukkig kan de fysio het verhelpen in 2/3 sessies. Dus nu even 2 weken alleen upper body 3x p/w. Train normaliter ook alleen maar full body 3x p/w.

eetlust is inderdaad minder maar had het verband met het warme weer nog niet gelegd...zou zomaar kunnen![]()

Niet hex bar?
Wat is dat?

top bas

Goeie atletische torso Bas
Je linker schouder ziet er toch wel typisch uit, gaat het nu wel een beetje beter met schouder oefeningen?

Hopelijk is dat de oplossing! Je zal het vast 10x gezegd hebben, maar was die schouder ook nog een nasleep van je ongeluk?Ik had van de week toevallig weer eens echt last van mijn schouder. Dat was donderdag, na de training op woensdagavond met low-rep bench dus. Dat was zo vervelend dat ik ook even bij mijzelf te rade ben gegaan of ik wel goed bezig ben qua training.. Ik heb het idee dat ik het beste zoveel mogelijk kan wegblijven van <5 reps en daarnaast wel gewoon de isolatieoefeningen moet doen voor wat extra volume.
Daarnaast doe ik nu vrijwel elke dag +- 100 reps band pull-aparts. Dat lijkt aardig aan te slaan![]()
Hopelijk is dat de oplossing! Je zal het vast 10x gezegd hebben, maar was die schouder ook nog een nasleep van je ongeluk?