eddieuutemst
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt het door de stand of steekt je schouder gewricht zo enorm uit?
Komt het door de stand of steekt je schouder gewricht zo enorm uit?
Nette shape! Waarom nu weer lineaire progressie met een beginnersschema?
Djeez..... jaloers op die blokjes hoor

Je maakt zeker stappen op je squat! Zie dat je veel cues al toepast. Het enige wat ik nu zie (en dit is mierenneuken hoor) is dat je onderin de lift de kracht van je hakken naar de bal van je voet verschuift. Hierdoor kan je: 1. Minder goed kracht zetten; en 2. Krijg je gedurende de lift last van forward lean vanwege het verschuiven van je zwaartepunt en zakt je chest naar voren. Je ziet ook dat je lockout super simpel is, maar dat het stukje ervoor enorm veel kracht kost. En dat terwijl je negatieve beweging heel easy lijkt (daar blijft de kracht wel meer richting de hakken).
Probeer eens je tenen omhoog te doen gedurende de lift (bal van de voet moet natuurlijk wel contact houden met de vloer, voordat je achterover valt).
Bij mij hielpen knee sleeves ook goed om meer naar achteren te zitten, omdat knee flexion wat meer beperkt wordt. Is echter een investering...
Tijdens een squat? Het is maar net hoe je het bekijkt. Bij bestaande forward lean zul je juist veroorzaken dat je verder naar voren valt. In de gevallen dat het zwaartepunt naar voren verschuift is het juist goed om het andere extreme op te zoeken, aangezien je daarmee over het algemeen precies in het midden eindigt. Candito of Alan Thrall had hier laatst nog een mooie video over gemaakt.Tenen omhoog!?! Je moet je tenen juist in de grond drukken en verspreiden?
Tijdens een squat? Het is maar net hoe je het bekijkt. Bij bestaande forward lean zul je juist veroorzaken dat je verder naar voren valt. In de gevallen dat het zwaartepunt naar voren verschuift is het juist goed om het andere extreme op te zoeken, aangezien je daarmee over het algemeen precies in het midden eindigt. Candito of Alan Thrall had hier laatst nog een mooie video over gemaakt.
Haha echt hè! Ineens is iedereen ermee aangestoken, weet nog wel in januari toen ik ermee begon, inmiddels doet de halve sportschool hier candito op mijn advies hahaCandito is echt een hype aan het worden hierJe vetpercentage ligt echt een stuk lager als jouw schatting van laatst.

Probeer eens je tenen omhoog te doen gedurende de lift (bal van de voet moet natuurlijk wel contact houden met de vloer, voordat je achterover valt).
Bij mij hielpen knee sleeves ook goed om meer naar achteren te zitten, omdat knee flexion wat meer beperkt wordt. Is echter een investering...
Blijf het bijzonder vinden hoe jij 5 tot 6k aan eten per dag binnen duwt. Nu weet ik dat je dit haast wel moet omdat je anders niet aankomt, maar ik heb al t*ring veel moeite met 3k op een dag. Wanneer hoop je de 100kg aan te te tikken?
Candito is echt een hype aan het worden hierJe vetpercentage ligt echt een stuk lager als jouw schatting van laatst.
Haha echt hè! Ineens is iedereen ermee aangestoken, weet nog wel in januari toen ik ermee begon, inmiddels doet de halve sportschool hier candito op mijn advies haha![]()
relatief weinig? Dat heet shredded as f**k man

Is ook wel een interessante gast. Kan me filmpjes van ATG squats herinneren van hem, dat ziet er zooooooooo mooi uit