MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

hangt ook van je prestaties af lijkt mij...anders gewoon bij de basis blijven..en dan valt er nog veeeeeeel winst te behalen

No offence, maar dat is niet helemaal waar ik op doelde :o.
Vergat erbij te zeggen dat ik het mijzelf natuurlijk enigzins lastig maak omdat ik IF hanteer. Ik moet in een time-window van 8 uur 3k naar binnen duwen en dat is net wat lastiger, al helemaal als je grootste maaltijd nog na het sporten is laat in de avond. Tussen 19.30 en 22.30 eet ik meestal ~2000kcal verdeeld over 2 maaltijden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.103
Vergat erbij te zeggen dat ik het mijzelf natuurlijk enigzins lastig maak omdat ik IF hanteer. Ik moet in een time-window van 8 uur 3k naar binnen duwen en dat is net wat lastiger, al helemaal als je grootste maaltijd nog na het sporten is laat in de avond. Tussen 19.30 en 22.30 eet ik meestal ~2000kcal verdeeld over 2 maaltijden.

Daarmee maak je het jezelf inderdaad lastig. Zeker gezien je alleen maar 'schoon' voedsel eet.
Nu ben ik niet degene om je vertellen wat je wel en niet moet doen, maar ik ben er van overtuigd dat je er meer uit kan halen als je het wat simpeler houdt qua voeding èn training ;).

• #7.104
Gisteren:

Paused incline bench 4x6x75
Pronated-grip pull-up 12xbw 10x6x4 (voelen nog steeds een beetje kut in m'n schouder :( )
OHP 8 8 7 x 45
Seated row 15x52 12x2x59
Incline flyes 12x3x14
Incline curls SS V-bar pushdown 10-12x3
Wall slides en wat stretches

Hngggg. Goede pomp.

Sterke paused Inclines hoor!

Gaat lekker hier zeg! Flinke incline idd. Hoeveel weeg jij nu, 89?

• #7.107
Daarmee maak je het jezelf inderdaad lastig. Zeker gezien je alleen maar 'schoon' voedsel eet.
Nu ben ik niet degene om je vertellen wat je wel en niet moet doen, maar ik ben er van overtuigd dat je er meer uit kan halen als je het wat simpeler houdt qua voeding èn training ;).

Mwah, dat is iets te kort door de bocht denk ik. Met mijn voeding en training is weinig mis. Twee jaar op de automatische piloot wat betreft cutten en dan opeens bulken doet (mentaal) wat met je, al helemaal als je last hebt gehad van redelijk wat overgewicht. Ik moet gewoon niet zo p*ssy zijn en gewoon vreten :D

• #7.109
Mwah, dat is iets te kort door de bocht denk ik. Met mijn voeding en training is weinig mis. Twee jaar op de automatische piloot wat betreft cutten en dan opeens bulken doet (mentaal) wat met je, al helemaal als je last hebt gehad van redelijk wat overgewicht. Ik moet gewoon niet zo p*ssy zijn en gewoon vreten :D

1645748_1.jpg

• #7.110
Vandaag:
Paused squat 4x6x85
Paused deadlift 4x3x130
Dumbbell walking lunges 20x3x40
Snatch-grip hip extension 12 8 8 x 60
Plank 65 sec x 40 kg

Opmerkingen:
Squats vielen rete zwaar. Rest ging erg lekker.

In, ik volg je ;)

• #7.113
Vandaag alweer wat minder last van spierpijn gelukkig.

Prima ontbijtje ook wel:
4 plakken volkoren brood
4 plakken roggebrood
60 g kaas
50 g kipfilet
50 g ham
40 g pindakaas
1 banaan
1 appel

Meer dan prima ontbijtje. Hoeveel calorieën tik je hiermee aan?

• #7.116
Tel er nog maar 3 kokosmakronen bij op trouwens :roflol:

Getverdamme vreetzak.

Hahaha, ik ben er jaloers op

Terug
Naar boven