- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergat erbij te zeggen dat ik het mijzelf natuurlijk enigzins lastig maak omdat ik IF hanteer. Ik moet in een time-window van 8 uur 3k naar binnen duwen en dat is net wat lastiger, al helemaal als je grootste maaltijd nog na het sporten is laat in de avond. Tussen 19.30 en 22.30 eet ik meestal ~2000kcal verdeeld over 2 maaltijden.No offence, maar dat is niet helemaal waar ik op doelde.
Vergat erbij te zeggen dat ik het mijzelf natuurlijk enigzins lastig maak omdat ik IF hanteer. Ik moet in een time-window van 8 uur 3k naar binnen duwen en dat is net wat lastiger, al helemaal als je grootste maaltijd nog na het sporten is laat in de avond. Tussen 19.30 en 22.30 eet ik meestal ~2000kcal verdeeld over 2 maaltijden.
.
)Gaat lekker hier zeg! Flinke incline idd. Hoeveel weeg jij nu, 89?
Daarmee maak je het jezelf inderdaad lastig. Zeker gezien je alleen maar 'schoon' voedsel eet.
Nu ben ik niet degene om je vertellen wat je wel en niet moet doen, maar ik ben er van overtuigd dat je er meer uit kan halen als je het wat simpeler houdt qua voeding èn training.

Mwah, dat is iets te kort door de bocht denk ik. Met mijn voeding en training is weinig mis. Twee jaar op de automatische piloot wat betreft cutten en dan opeens bulken doet (mentaal) wat met je, al helemaal als je last hebt gehad van redelijk wat overgewicht. Ik moet gewoon niet zo p*ssy zijn en gewoon vreten![]()

Meer dan prima ontbijtje. Hoeveel calorieën tik je hiermee aan?
Is niet helemaal onterecht toch? Sommigen eten dit over een hele dag als ze cutten