MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.124
Brakke training van vandaag, na eerst nog 2 uurtjes op de motor te hebben gezeten:

Weight xRepsxSets
Face-pulls & Pull-aparts
Incline bench 75 x6x4 Extra setje gedaan. Ging wel lekker ten slotte.
Fat-grip pull-up 16.25 5 6 6 Eerste set ging een beetje mis
Z-press 40 x8x3
Unilateral dumbbell row 42 x12x3
Incline dumbbell bench press 26 x10 8 6 Hier ging het de laatste set niet zo lekker. Schouder 'blokkeerde'
EZ-bar curls 30 x12 9 + 25 x12
Bayesian side raises 3,7 x12x3

Als je snel wat liters vocht wil kwijtspelen is motorrijden wel ideaal.
Wat voor motor rijd je precies?

• #7.126
Als je snel wat liters vocht wil kwijtspelen is motorrijden wel ideaal.
Wat voor motor rijd je precies?

Hetgeen dat ze in de volksmond ook wel kapot zweten noemen. Ja, dat is aardig gelukt kan ik je vertellen!

Ik rijd een SV650s, een oudje van 1999.

Mooie motor man! Lekker zweten ja met deze temperaturen

• #7.128
Mooie motor man! Lekker zweten ja met deze temperaturen

Bedankt! Zeker in combinatie met 10+ bier de avond er voor was het wel even zweten inderdaad! :roflol:

Vanmorgen weer eens gewogen sinds lange tijd: 90,9 kg, oftewel stabiel! Toch wel bijzonder, gezien ik de afgelopen tijd behoorlijk drastische veranderingen heb gemaakt aan mijn dieet én ik daarnaast ook nog eens 45 uur per week ben gaan werken.

• #7.129
Gisteren niet meer gaan trainen. Vanavond een nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Gisteren niet meer gaan trainen. Vanavond een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Je had een 4x/week schema toch? Mij lukt het ook niet, maar als je iedere 8-9 dagen rouleert is het toch ook prima?
Wat was je nieuwe werk ook al weer?

45 uur per week is niet mis! Geef je geen advies meer wat betreft auto's? (je was toch een support chat medewerker voorheen?)

Brakke training van vandaag, na eerst nog 2 uurtjes op de motor te hebben gezeten:

Weight xRepsxSets
Face-pulls & Pull-aparts
Incline bench 75 x6x4 Extra setje gedaan. Ging wel lekker ten slotte.
Fat-grip pull-up 16.25 5 6 6 Eerste set ging een beetje mis
Z-press 40 x8x3
Unilateral dumbbell row 42 x12x3
Incline dumbbell bench press 26 x10 8 6 Hier ging het de laatste set niet zo lekker. Schouder 'blokkeerde'
EZ-bar curls 30 x12 9 + 25 x12
Bayesian side raises 3,7 x12x3

Beste incline zeg! Veel accecoire spul ook voor jouw doen in de workout :).

Die fat grip pull ups, dan heb je zelf een soort van schuimrubber tussen je handen en de stang? En wat is dan dan de toegevoegde waarde van?

• #7.133
Je had een 4x/week schema toch? Mij lukt het ook niet, maar als je iedere 8-9 dagen rouleert is het toch ook prima?
Wat was je nieuwe werk ook al weer?

Klopt inderdaad. 4 keer per week adhv upper/lower.
Ik had zaterdag upper getraind en wou zondag lower doen, maar het was gisteren bizar warm en daarnaast had ik nog spierpijn van woensdag(!). Nu speelt het avondje zuipen van vrijdag daarin een rol, maar ik moet misschien ook iets rustiger aan doen op met name de assistance oefeningen.. Wat denk jij?

Ik ben sinds 1 juli aan het werk als business developer in de recruitment sector.

45 uur per week is niet mis! Geef je geen advies meer wat betreft auto's? (je was toch een support chat medewerker voorheen?)

Klopt inderdaad. Even schakelen uiteraard! Gelukkig is het een jong bedrijf en hangt er een goede sfeer op het werk!

Dat was trouwens een bijbaantje dat ik ong. een jaar lang heb gedaan.

Beste incline zeg! Veel accecoire spul ook voor jouw doen in de workout :).

Die fat grip pull ups, dan heb je zelf een soort van schuimrubber tussen je handen en de stang? En wat is dan dan de toegevoegde waarde van?

Bedankt! Dat ging allemaal nog lekker soepel.
Nu ik weer UB/LB doe kan ik daarnaast nog wat pompwerk doen inderdaad!

Nee, dat niet. Het zijn gewoon een stel brede handgrepen die ik gebruik.
Het voelt voor mij beter aan en het vraagt net wat meer van je greepkracht.

Ik kom er net achter dat ik vandaag late dienst heb, wat inhoudt dat ik tot 7 op kantoor zit. Weer lekker motiverend om te gaan trainen...

Klopt inderdaad. 4 keer per week adhv upper/lower.
Ik had zaterdag upper getraind en wou zondag lower doen, maar het was gisteren bizar warm en daarnaast had ik nog spierpijn van woensdag(!). Nu speelt het avondje zuipen van vrijdag daarin een rol, maar ik moet misschien ook iets rustiger aan doen op met name de assistance oefeningen.. Wat denk jij?
Je bent natuurlijk jong en wild, maar ik denk dat de warmte, het zuipen, en het trainen een aanslag op je herstel vermogen zijn. Dagje extra rust ertussen kan geen kwaad, toch :)
Ik ben sinds 1 juli aan het werk als business developer in de recruitment sector.
Komt me vaag bekend voor, zei me toen ook al weinig :D

• #7.135
Je bent natuurlijk jong en wild, maar ik denk dat de warmte, het zuipen, en het trainen een aanslag op je herstel vermogen zijn. Dagje extra rust ertussen kan geen kwaad, toch :)

Komt me vaag bekend voor, zei me toen ook al weinig :D

Ach zo is het ook, maar je kan je vast voorstellen dat het een beetje frustrerend is.
Komende week alweer weinig tijd trouwens, dus toch maar FB. Ik denk dat ik iets te optimistisch ben geweest in mijn voornemen om Candito te gaan doen :P.

• #7.137
Niks mis met een stukje optimisme :P

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn! Laten we het erop houden dat ik het gewoon een beetje verkeerd had ingeschat.

Anyway. Een nieuwe cycle FB dus! :D

Day 1 - Weight xRepsxSets
Squat 87,5 x5x3
Incline bench press 72,5 x5x3
Deadlift 135 x5x2
Pronated-grip pull up BW 10 10 7
OHP 40 10 8 8
Seated row 59 15 12 10

Opmerkingen;
Lekker kapot gaan zonder airco :(.

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn! Laten we het erop houden dat ik het gewoon een beetje verkeerd had ingeschat.

Anyway. Een nieuwe cycle FB dus! :D

Day 1 - Weight xRepsxSets
Squat 87,5 x5x3
Incline bench press 72,5 x5x3
Deadlift 135 x5x2
Pronated-grip pull up BW 10 10 7
OHP 40 10 8 8
Seated row 59 15 12 10

Opmerkingen;
Lekker kapot gaan zonder airco :(.

Dat is al kapot gaan met airco!

Nog naar Paradigm festival zaterdag?