Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Is niet helemaal onterecht toch? Sommigen eten dit over een hele dag als ze cutten![]()
Mwoah. In een cut zou ik voor andere producten kiezen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is niet helemaal onterecht toch? Sommigen eten dit over een hele dag als ze cutten![]()
dit refereerde naar 1650 kCal, maar zeker andere producten....Mwoah. In een cut zou ik voor andere producten kiezen!
dit refereerde naar 1650 kCal, maar zeker andere producten....
Als je snel wat liters vocht wil kwijtspelen is motorrijden wel ideaal.
Wat voor motor rijd je precies?
Mooie motor man! Lekker zweten ja met deze temperaturen
Je had een 4x/week schema toch? Mij lukt het ook niet, maar als je iedere 8-9 dagen rouleert is het toch ook prima?Gisteren niet meer gaan trainen. Vanavond een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Brakke training van vandaag, na eerst nog 2 uurtjes op de motor te hebben gezeten:
Weight xRepsxSets
Face-pulls & Pull-aparts
Incline bench 75 x6x4 Extra setje gedaan. Ging wel lekker ten slotte.
Fat-grip pull-up 16.25 5 6 6 Eerste set ging een beetje mis
Z-press 40 x8x3
Unilateral dumbbell row 42 x12x3
Incline dumbbell bench press 26 x10 8 6 Hier ging het de laatste set niet zo lekker. Schouder 'blokkeerde'
EZ-bar curls 30 x12 9 + 25 x12
Bayesian side raises 3,7 x12x3
.Je had een 4x/week schema toch? Mij lukt het ook niet, maar als je iedere 8-9 dagen rouleert is het toch ook prima?
Wat was je nieuwe werk ook al weer?
45 uur per week is niet mis! Geef je geen advies meer wat betreft auto's? (je was toch een support chat medewerker voorheen?)
Beste incline zeg! Veel accecoire spul ook voor jouw doen in de workout.
Die fat grip pull ups, dan heb je zelf een soort van schuimrubber tussen je handen en de stang? En wat is dan dan de toegevoegde waarde van?
Je bent natuurlijk jong en wild, maar ik denk dat de warmte, het zuipen, en het trainen een aanslag op je herstel vermogen zijn. Dagje extra rust ertussen kan geen kwaad, tochKlopt inderdaad. 4 keer per week adhv upper/lower.
Ik had zaterdag upper getraind en wou zondag lower doen, maar het was gisteren bizar warm en daarnaast had ik nog spierpijn van woensdag(!). Nu speelt het avondje zuipen van vrijdag daarin een rol, maar ik moet misschien ook iets rustiger aan doen op met name de assistance oefeningen.. Wat denk jij?

Komt me vaag bekend voor, zei me toen ook al weinigIk ben sinds 1 juli aan het werk als business developer in de recruitment sector.

Je bent natuurlijk jong en wild, maar ik denk dat de warmte, het zuipen, en het trainen een aanslag op je herstel vermogen zijn. Dagje extra rust ertussen kan geen kwaad, toch
Komt me vaag bekend voor, zei me toen ook al weinig![]()
.Niks mis met een stukje optimismeIk denk dat ik iets te optimistisch ben geweest in mijn voornemen om Candito te gaan doen.

.Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn! Laten we het erop houden dat ik het gewoon een beetje verkeerd had ingeschat.
Anyway. Een nieuwe cycle FB dus!
Day 1 - Weight xRepsxSets
Squat 87,5 x5x3
Incline bench press 72,5 x5x3
Deadlift 135 x5x2
Pronated-grip pull up BW 10 10 7
OHP 40 10 8 8
Seated row 59 15 12 10
Opmerkingen;
Lekker kapot gaan zonder airco.