Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Hoe zijn de taiwanese chicks eigenlijk?:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Hoe zijn de taiwanese chicks eigenlijk?:P

Wat zal ik zeggen.. Ik ben niet echt fan van Aziaten over het algemeen, maar sommige zien er wel prima uit hier. Echter is 80℅ van de dames onwijs verlegen en alleen maar bezig met studie/werk. Dat maakt het wat lastig om contact te maken natuurlijk. Daarom vanavond maar weer op stap. Op die manier ontmoet je het makkelijkst leuke mensen :).

Wat zal ik zeggen.. Ik ben niet echt fan van Aziaten over het algemeen, maar sommige zien er wel prima uit hier. Echter is 80℅ van de dames onwijs verlegen en alleen maar bezig met studie/werk. Dat maakt het wat lastig om contact te maken natuurlijk. Daarom vanavond maar weer op stap. Op die manier ontmoet je het makkelijkst leuke mensen :).
En nog eens 80% heeft een p**mel:roflol:

Uit gaan is altijd gezellig :) Al is het dan Kerst zonder Kerstgevoel...
Een goeie fysio is wel heel prettig ja. Vraag hem idd maar oefeningen die je zelf kan doen, en msn kan je afspreken dat je daar af en toe per mail over terug meldt gezien je bijzondere situatie zo ver weg.

• #1.305
En nog eens 80% heeft een p**mel:roflol:

In Thailand wel ja. god***domme die lui zijn eng zeg :roflol:

Uit gaan is altijd gezellig :) Al is het dan Kerst zonder Kerstgevoel...
Een goeie fysio is wel heel prettig ja. Vraag hem idd maar oefeningen die je zelf kan doen, en msn kan je afspreken dat je daar af en toe per mail over terug meldt gezien je bijzondere situatie zo ver weg.

Dat is zeker een goed idee! Ik ga het met hem bespreken als ik terug ben. Daarnaast hoop ik natuurlijk een goede fysio te vinden in België.

• #1.306
Zoals gezegd gisteravond wezen trainen. Niets bijzonders, maar wel een heerlijke pomp. :rolleyes:

UB1:

Bench press
6 5 4 x 70 kg
7 6 x 65 kg
Niet zo sterk vandaag, maar dat had ik wel verwacht gezien de omstandigheden :).

BOR
10 9 8 8 x 60 kg
Gekke pomp.

OHP
6 5 5 x 35 kg Voelde helemaal prima.
6 x 30 kg

Pull-ups hammer grip
10 8 6
Ook hier niet sterk vandaag.

Push-ups
10 8 x 15 kg
8 x 10 kg

Shrugs, curls en bent-over lateral raises.
alles 3 sets van +- 10 reps

Tijdens curls stonden er daadwerkelijk 3 Taiwanese kereltjes op een rij te staren. Kinda awkward. :P.

• #1.307
Zonder het echt te beseffen zijn de kerstdagen voorbij gevlogen. Wel lekker veel gegeten th0. Hierbij nog even de training van gisteren. Vandaag koste het aanzienlijk meer moeite om met het fietsje op school te komen. :P

LB1

Squats

10 x bw
10 x 20
8 x 50
4 x 7 x 65
alles bijna ATG

Deadlifts

6 x 60
6 x 90
5 x 115 hmm.. waarom is dit zo zwaar??
4 x 115 f**k.. verkeerd geladen :P
2 x 5 x 105
Die 5 x 115 was voor conventionals wel een PR voor mij waarschijnlijk :roflol:.

Walking lunges

4 x 20 x 20 per hand
Lunges maar wat lichter gepakt. Wel een super goede pomp en compleet buiten adem. Cardio ook weer gehad..

Lying leg curls

10 x 45
10 x 41
10 x 36
:fuux:

Planks

3 setjes van zo'n 90 seconder met 25 kg plate. :D

Echt een heerlijke training ondanks het verkeerde gewicht met deadlifts. Na de training echt ziekelijk veel gegeten. Ik bleef maar honger krijgen en heb in een tijdsbestek van zo'n 6 uur +-3500 kcal naar binnen gewerkt.

Verkeerd laden, ik doe het ook veel te vaak :rolfol:
Lunges zijn pure cardio, klote oefening

• #1.309
Verkeerd laden, ik doe het ook veel te vaak :rolfol:
Lunges zijn pure cardio, klote oefening

Ach ja, ik was achteraf wel blij met het 5je!
Yep, maar ik vind ze toch fijner dan split squats.

Daarnet UB getraind. t*ring zeg. Het gaat weer de goede kant op! Kracht gaat vooruit en daarnaast krijg ik regelmatig te horen dat ik er beter uit zie! :D

Merk je niet meer sjans aangezien je blank bent?

Lekker: per ongeluk een PR met deadlift :p Lunges zijn heel heftig ja (split sq ook trouwens).

Omdat blank=rijk?
In Costa Rica hoefde ik echt geen fl**ker te doen als blonde kerel zijnde. Dan is het net of je honing aan je reet hebt..
Of dat komt dat je wat meer geld hebt dan zij, zou kunnen. Natuurlijk is het ook "een keer wat anders" he ;)

• #1.313
Merk je niet meer sjans aangezien je blank bent?

Dat helpt wel natuurlijk. Taiwan is echter een ontwikkeld land in tegenstelling tot de landen in Zuid-Azie,dus geld hebben ze hier over het algemeen wel. Zeker de mensen die uitgaan. Daarnaast houd ik zoals gezegd niet echt van Aziaten :P.

Lekker: per ongeluk een PR met deadlift :p Lunges zijn heel heftig ja (split sq ook trouwens).

Omdat blank=rijk?

Ach. Niet verkeerd inderdaad :).

In Costa Rica hoefde ik echt geen fl**ker te doen als blonde kerel zijnde. Dan is het net of je honing aan je reet hebt..
Of dat komt dat je wat meer geld hebt dan zij, zou kunnen. Natuurlijk is het ook "een keer wat anders" he ;)

Whaha, dat heb ik vaker gehoord!! Ik heb het idee dat het vooral om geld en status gaat in in die landen om eerlijk te zijn, maar misschien heb ik het mis.

Hierbij nog even de training van gisteren:

UB2:

Bench press
10 x 20
8 x 50
8 x 70 VPR
2 x 7 x 70
6 x 70

Overhand Pull-ups

8 x bw
7 5 5 x 10 kg
6 x 5 kg

Dumbell shoulder press

8 x 17,5 kg
3 x 7 x 17,5 kg Laatste rep van laatste set lekkere grinder :P.

CG pull-down
10 8 x 52
8 x 47

Incline Bench Press

9 8 x 55
9 x 50

One-arm seated row

10 x 55
10 x 50
10 x 45

Side lateral raises

12 11 10 x 7,5 kg

CGBP

10 x 50
12 x 45
8 x 45

Seated strict curls

15 x 10
12 x 10
10 x 10

Ging lekker. Vrijwel overal progressie kunnen pakken t.o.v. vorige week.

Vasthouden die progressie. :thumbs: Zou ook leuk zijn om je ouwe gym in Gr. over een tijdje binnen te lopen met een stukje extra massa :)

• #1.315
Vasthouden die progressie. :thumbs: Zou ook leuk zijn om je ouwe gym in Gr. over een tijdje binnen te lopen met een stukje extra massa :)

Dat is waar we voor gaan! :D
Precies. In Belgie lekker doorbouwen en dan na een jaar 10 kg zwaarder de oude gym binnen stappen. Dat levert vast een hoop leuke reacties op. Echter ga ik waarschijnlijk bij een andere gym trainen zodra ik terug ben in Groningen ;)

Vandaag weer eens een saai dag hier op school, dus heb ik maar wat fitness/bodybuilding gerelateerde artikelen doorgenomen. Het meest opmerkelijke vond ik het volgende artikel, geschreven door een professional op het gebied van gewichtheffen. Hoe denken jullie hierover? Na het artikel te hebben gelezen vraag ik mij oprecht af of ik wel zo nodig ATG moet/wil squaten! :o https://www.t-nation.com/training/real-science-of-squat-depth

Bp gaat de goeie kant op man!

Belgie?

Op het eerste gezicht weer een lulhannes die vindt dat 'over a decade of coaching' hem zoveel uniek inzicht heeft gegeven in de menselijke anatomie dat hij daarmee alle wetenschappelijke artikelen zonder verdere onderbouwing kan verwerpen. Maar het is een lang verhaal dat ik best eens uitgebreid wil lezen. Mijn eerste gevoel is dat echte ATG vooral voor olympische lifters belangrijk is die die diepte moeten gebruiken om snelheid en momentum op te bouwen zodat ze het gewicht hoog boven hun hoofd kunnen uitstoten.
Dit is helemaal niet vergelijken met het doel om dikke poten te ontwikkelen (BB) of om een zo hoog mogelijk gewicht even vast te houden op de minimaal voorschreven diepte (PL).

• #1.319
Belgie?

Op het eerste gezicht weer een lulhannes die vindt dat 'over a decade of coaching' hem zoveel uniek inzicht heeft gegeven in de menselijke anatomie dat hij daarmee alle wetenschappelijke artikelen zonder verdere onderbouwing kan verwerpen. Maar het is een lang verhaal dat ik best eens uitgebreid wil lezen. Mijn eerste gevoel is dat echte ATG vooral voor olympische lifters belangrijk is die die diepte moeten gebruiken om snelheid en momentum op te bouwen zodat ze het gewicht hoog boven hun hoofd kunnen uitstoten.
Dit is helemaal niet vergelijken met het doel om dikke poten te ontwikkelen (BB) of om een zo hoog mogelijk gewicht even vast te houden op de minimaal voorschreven diepte (PL).

Belgie t/m eind augustus. Ik ga full-time stage lopen in de buurt van Brussel :D

Ik zou het artikel zeker lezen als je geintereseerd bent. Hij legt uitgebreid uit waarom ATG (op de lange termijn) slecht voor je is en weerlegt daarnaast de veelgebruikte argumenten om ATG te squaten. Hoe squat jij momenteel trouwens? Parallel, of dieper?

Dat artikel vind ik als quarter squater natuurlijk erg interessant!

Mooie straining trouwens Bas!!:D

Terug
Naar boven