- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.En nog eens 80% heeft een p**melWat zal ik zeggen.. Ik ben niet echt fan van Aziaten over het algemeen, maar sommige zien er wel prima uit hier. Echter is 80℅ van de dames onwijs verlegen en alleen maar bezig met studie/werk. Dat maakt het wat lastig om contact te maken natuurlijk. Daarom vanavond maar weer op stap. Op die manier ontmoet je het makkelijkst leuke mensen.

Uit gaan is altijd gezelligAl is het dan Kerst zonder Kerstgevoel...
Een goeie fysio is wel heel prettig ja. Vraag hem idd maar oefeningen die je zelf kan doen, en msn kan je afspreken dat je daar af en toe per mail over terug meldt gezien je bijzondere situatie zo ver weg.
.
. 
. 

Verkeerd laden, ik doe het ook veel te vaak :rolfol:
Lunges zijn pure cardio, klote oefening

Lunges zijn heel heftig ja (split sq ook trouwens).Omdat blank=rijk?
In Costa Rica hoefde ik echt geen fl**ker te doen als blonde kerel zijnde. Dan is het net of je honing aan je reet hebt..Lekker: per ongeluk een PR met deadliftLunges zijn heel heftig ja (split sq ook trouwens).
Omdat blank=rijk?

. Lekker: per ongeluk een PR met deadliftLunges zijn heel heftig ja (split sq ook trouwens).
Omdat blank=rijk?
. In Costa Rica hoefde ik echt geen fl**ker te doen als blonde kerel zijnde. Dan is het net of je honing aan je reet hebt..
Of dat komt dat je wat meer geld hebt dan zij, zou kunnen. Natuurlijk is het ook "een keer wat anders" he![]()
. Vasthouden die progressie.Zou ook leuk zijn om je ouwe gym in Gr. over een tijdje binnen te lopen met een stukje extra massa
![]()
https://www.t-nation.com/training/real-science-of-squat-depth
Belgie?
Op het eerste gezicht weer een lulhannes die vindt dat 'over a decade of coaching' hem zoveel uniek inzicht heeft gegeven in de menselijke anatomie dat hij daarmee alle wetenschappelijke artikelen zonder verdere onderbouwing kan verwerpen. Maar het is een lang verhaal dat ik best eens uitgebreid wil lezen. Mijn eerste gevoel is dat echte ATG vooral voor olympische lifters belangrijk is die die diepte moeten gebruiken om snelheid en momentum op te bouwen zodat ze het gewicht hoog boven hun hoofd kunnen uitstoten.
Dit is helemaal niet vergelijken met het doel om dikke poten te ontwikkelen (BB) of om een zo hoog mogelijk gewicht even vast te houden op de minimaal voorschreven diepte (PL).