- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie training bas.
Waar ga je heen in Thailand? Ik ga in februari voor 3weken naar Thailand.
.Ik ga eerst 2dagen bangkok, dan een week Chang mai, dan 4 dagen koh lipe, dan een week ao nang en als laatste nog een dag Bangkok.
.
. Daarnaast was ik hierdoor genoodzaakt barbell ohp te skippen. Heb dus maar dumbells gepakt.
. Het forcefeeden de laatste dagen heeft mij duidelijk goed gedaan. Klinkt goed kerel! Een week Chang Mai lijkt mij alleen wel wat lang. Of ga je daar een tour maken door de jungle?![]()
Ik ga inderdaad ook de natuur in daar, naar chaing RAI naar de witte tempel, wa tempels in Chang mai zelf, en nog wa andere dingen, is genoeg te daar van die week zijn 2 dagen ook nog reis dagen dus valt mee.
. Ga je met een gids de jungle in? Daar zat ik namelijk aan te denken in het geval we naar Chang Mai reizen.
) jezus man wat sta je droog
je rug ziet er lekker uit nohomo
. Veel plezier in Thailand, geniet ervan.
Thailand staat bij mij ook op de to-do list, naast de States, maladiven, curacao, mexico, cuba..etc etc
Het eten is daar ook goed, overal heb je wel kraampjes waar je voor noppes een goede maaltijd krijgt!

Ik ben zo'n 5x in de Filipijnen geweest, mijn vriendin zegt dat het vergelijkbaar is met Thailand..alleen zou Thailand mooier zijn omdat het toeristischer is. Het eten in de Filipijnen is echt waardeloos, dus dat pluspunt heb je in Thailand ook mee. Misschien wat te persoonlijk, maar hoe financieer je dit allemaal![]()
Holy shit wat droog inderdaad! Je benen kunnen wel wat zon gebruiken..
Gelukkig is het in Thailand goed weer nu..![]()
Je gebruikte toch bepaalde medicijnen ivm ongeval waardoor je metabolisme zo idioot hoog is?
.