Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Goeie training bas.

Waar ga je heen in Thailand? Ik ga in februari voor 3weken naar Thailand.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Goeie training bas.

Waar ga je heen in Thailand? Ik ga in februari voor 3weken naar Thailand.

Bedankt man. Pull trainingen zijn altijd genieten :).

We beginnen in Bangkok de eerste 2-3 dagen. Daarna meteen naar de eilanden in het zuiden, of eerst naar Chang Mai in het noorden en daarna naar het zuiden. Lastig, lastig... Waar ga jij naar toe?!

Ik ga eerst 2dagen bangkok, dan een week Chang mai, dan 4 dagen koh lipe, dan een week ao nang en als laatste nog een dag Bangkok.

Nice!! Ik wil ook weer naar Thailand!!:D:D

Jaloers man! :o

• #1.266
Ik ga eerst 2dagen bangkok, dan een week Chang mai, dan 4 dagen koh lipe, dan een week ao nang en als laatste nog een dag Bangkok.

Klinkt goed kerel! Een week Chang Mai lijkt mij alleen wel wat lang. Of ga je daar een tour maken door de jungle? :D

Nice!! Ik wil ook weer naar Thailand!!:D:D

Ik houd je niet tegen! Gelijk boeken en gaan. Het is er mooi weer nu :rolleyes:.

Kevin wil wel met je mee waarschijnlijk @Skatermarvin .

Vandaag de laatste push day! Na een beste lading carbs en 2 koppen koffie ging dat weer lekker. Alleen een beetje jammer dat het t*ring druk was in de gym. Ik kan mij dan altijd moeilijk focussen :( . Daarnaast was ik hierdoor genoodzaakt barbell ohp te skippen. Heb dus maar dumbells gepakt.

Bench press
10 x 40
10 x 60
4 x 4-5 x 75 Bizar. Dit voelde echt veel lichter dan 3 dagen geleden :P. Het forcefeeden de laatste dagen heeft mij duidelijk goed gedaan.

Standing dumbell shoulder press

3 x 6 x 17,5
3 x 7 x 15

Incline bench press

7 x 55 nope. Schouders waren een beetje op
2 x 10 x 50 Heerlijk.
1 x 10 x 45

Side lateral raises
4 x 8-10 x 7 kg slow, controlled

Close stance push-ups

3 x 8-13 x bw

Bent over lateral raises

3 x 10 - 12 x 10 kg

Tricep push downs

Had weinig zin meer eigenlijk. Alle kracht was gone.

Vanavond misschien nog even een shape update zo voor de vakantie :thumb:

Klinkt goed kerel! Een week Chang Mai lijkt mij alleen wel wat lang. Of ga je daar een tour maken door de jungle? :D

Ik ga inderdaad ook de natuur in daar, naar chaing RAI naar de witte tempel, wa tempels in Chang mai zelf, en nog wa andere dingen, is genoeg te daar van die week zijn 2 dagen ook nog reis dagen dus valt mee.

Nice man die 75kg!

Ik wil ook forcefeeden!!!:sad:

:eating:

• #1.269
Ik ga inderdaad ook de natuur in daar, naar chaing RAI naar de witte tempel, wa tempels in Chang mai zelf, en nog wa andere dingen, is genoeg te daar van die week zijn 2 dagen ook nog reis dagen dus valt mee.

De tempels daar zijn echt super indrukwekkend :D. Ga je met een gids de jungle in? Daar zat ik namelijk aan te denken in het geval we naar Chang Mai reizen.

Nice man die 75kg!

Ik wil ook forcefeeden!!!:sad:

:eating:

Ja man. Ik vind het eigenlijk best jammer dat ik nu naar Thailand ga op trainingsgebied. Ik zit er net lekker in!!

Forcefeeden is echt leuk inderdaad! Voor een dag of twee.

Picsss:

_20151202_173022[1].JPG

_20151203_212242[1].JPG

_20151203_212307[1].JPG

_20151203_212331[1].JPG

• #1.270
Vandaag nog even de beentjes gepakt. Ik had sinds tijden weinig zin in de training. Na een liter koffie toch maar gegaan en niet te gek gedaan.

Deadlifts
2 x 8 x 70
5 x 100
2 x 3 x 120 Zwaar.
2 x 0 x 120 (tweemaal gefaald op lift-off. Kreeg er simpelweg geen beweging in :P)
1 x 4 x 110

Paused squats
5 x 5 x 60

Lunges
30 x 22,5 per hand
2 x 24 x 22,5 per hand
Gewoon lekker doorgeknald. .

Lying leg curls
4 setjes

Split squats
3 setjes

Hanging knee raises
20
3 x 16

Lying leg raises
2 x 15
1 x 12

one leg calve raises
3 x 15

Lichaam is op. Vanavond naar t vliegveld en daar een beetje dutten. 5 uur vliegen en dan ben ik rond 8:30 in Bangkok!
In Thailand zal ik proberen af en toe wat te trainen als het mogelijk is.

jezus man wat sta je droog :roflol:

je rug ziet er lekker uit nohomo

wel shredded zeg :thumb:

Ja, jezus man. SHREDDZZZZZ

• #1.274
jezus man wat sta je droog :roflol:

je rug ziet er lekker uit nohomo

Rug is dan ook mijn favoriete spiergroep om te trainen :)

Thanks. Ik snap er daadwerkelijk geen ruk van. Momenteel iedere dag minimaal 5 volledige maaltijden met een hoop sauzen en ook vet vlees. De enige maaltijd waar ik echt van geniet is post-workout. De rest eet ik zonder trek te hebben. Daarnaast doe ik geen cardio op een beetje fietsen door de stad na. Gewicht tijdens de training was 79,5 met sportkleding aan. 80 kilogram lijkt praktisch onhaalbaar :P.
De afgelopen tijd heb ik bovendien full-body, ub/lb en ppl geprobeerd, maar onafhankelijk van de trainingsroutine is het gewoon super lastig om aan te komen in gewicht.

Veel plezier in Thailand, geniet ervan.

Thailand staat bij mij ook op de to-do list, naast de States, maladiven, curacao, mexico, cuba..etc etc :)

Het eten is daar ook goed, overal heb je wel kraampjes waar je voor noppes een goede maaltijd krijgt!

• #1.276
Veel plezier in Thailand, geniet ervan.

Thailand staat bij mij ook op de to-do list, naast de States, maladiven, curacao, mexico, cuba..etc etc :)

Het eten is daar ook goed, overal heb je wel kraampjes waar je voor noppes een goede maaltijd krijgt!

Een vriendin van mij nam het initiatief daar naar toe te gaan. Na wat te hebben rondgekeken op internet was ik helemaal verkocht. Momenteel zit ik in de bus naar het vliegveld. Heb geprobeerd wat te slapen, maar dat lukt niet want ik ben helemaal hyped up :')

Als je de kans krijgt dan moet je het zeker doen. Heb je al enige ervaring in Azië?

Eten komt goed hopelijk. Het is sowieso lekker en hopelijk zijn de porties een beetje redelijk! Sommige mensen hier zeggen dat de mensen in Thailand over het algemeen een stuk minder eten dan de Taiwanezen :O. We gaan het zien!!

Ik ben zo'n 5x in de Filipijnen geweest, mijn vriendin zegt dat het vergelijkbaar is met Thailand..alleen zou Thailand mooier zijn omdat het toeristischer is. Het eten in de Filipijnen is echt waardeloos, dus dat pluspunt heb je in Thailand ook mee. Misschien wat te persoonlijk, maar hoe financieer je dit allemaal :)

Holy shit wat droog inderdaad! Je benen kunnen wel wat zon gebruiken..:rolleyes:

Gelukkig is het in Thailand goed weer nu..:D:D

Je gebruikte toch bepaalde medicijnen ivm ongeval waardoor je metabolisme zo idioot hoog is?

• #1.280
Ik ben zo'n 5x in de Filipijnen geweest, mijn vriendin zegt dat het vergelijkbaar is met Thailand..alleen zou Thailand mooier zijn omdat het toeristischer is. Het eten in de Filipijnen is echt waardeloos, dus dat pluspunt heb je in Thailand ook mee. Misschien wat te persoonlijk, maar hoe financieer je dit allemaal :)

Kijk aan! Is er een speciale reden dat je zo vaak hetzelfde land hebt bezocht? Ik probeer zelf altijd zoveel mogelijk verschillende plekken te zien.
Het eten daar is crap inderdaad. Vrienden van mij waren er ook gauw zat van.
Ik betaal de voor het wonen in Taiwan in totaal een dikke 900 euro. Het retourticket kostte volgens mij zo'n 400 euro. Het retourticket naar Thailand kost 'maar' 190 euro.
Ik betaal deze dingen van spaargeld en een beetje sponsoring van m'n ouders.
De kosten van het levensonderhoud in Taiwan vallen mij alleen wel tegen. Ik houd et niet exact bij, maar ik ben bakken met geld kwijt aan voedsel.

Holy shit wat droog inderdaad! Je benen kunnen wel wat zon gebruiken..:rolleyes:

Gelukkig is het in Thailand goed weer nu..:D:D

Je gebruikte toch bepaalde medicijnen ivm ongeval waardoor je metabolisme zo idioot hoog is?

In Thailand ga ik proberen om lekker te verkleuren. In Taiwan is het zins twee weken een stuk kouder, dus die 30 graden in Thailand kan ik goed gebruiken :D :D.

Wat de medicijnen betreft.. In theorie zou het geen verschil moeten maken aangezien HCG een lichaamseigen stof is. Toch twijfel ik er nog altijd sterk aan of het daadwerkelijk geen invloed heeft op m'n metabolisme.

Terug
Naar boven