Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Wel een leuke bedrijfstak, met veel en snelle ontwikkelingen. Ik snap ook dat die veel op beurzen staan.

De hobby bestaat al 35(!) jaar, maar de afgelopen jaren is er inderdaad een hoop veranderd. Waar het klanten bestand eerder louter uit hobbyisten in de modelbouw bestond, krijgt het bedrijf nu steeds meer te maken met mensen die een drone willen kopen voor andere doeleinden.
Op de beurzen is het zaak om flink attentie te winnen :). Vorig weekend Iffezheim, Duitsland, en dat weekend er voor Brussel. Vandaag gelukkig lekker van een dagje vrij kunnen genieten en er is natuurlijk ook getraind!
Hierbij even snel uit mn hoofd

Squats
10 x 20
8 x 40
6 x 60
5 x 5 x 70. Zelfde als vorige week gedaan, want ik was nog behoorlijk verrot van het drukke weekend. Vannacht ook pas laat thuis gekomen na een lange rit.

DL's
6 x 60
6 x 100
3 x 5 x 110 Laatste setje mixed grip

Bench
4 x 6 x 70

Hammer pull-ups
9 8 7 7 Vrij langzaam uitgevoerd, all the way down

OHP hypertrophy
9 8 8 x 30 kg

Smith calves SS Cable row
15 12 10 x 70 kg SS 3 x 8-10 x fullstack

Planks SS Bent over lateral raises
3 x 1 min SS 3 x 12 x 8 kg

KAPUT. Vandaag ook weer eens gefietsd. Dat was heerlijk na meer dan 2 week vrijwel alleen maar binnen zijn overdag. Conditie is wel flink naar de kloten trouwens :P

Flinke serie oefeningen. Dan mag je kaput zijn :)
En daarnaast moet er natuurlijk ook altijd flink en verantwoord gegeten worden toch? Ook een opgave met wisselende werktijden en plaatsen :)

• #1.523
Flinke serie oefeningen. Dan mag je kaput zijn :)
En daarnaast moet er natuurlijk ook altijd flink en verantwoord gegeten worden toch? Ook een opgave met wisselende werktijden en plaatsen :)

Na zo'n volume compounds is het inderdaad niet zo gek.
Zeker! Ik heb een paar maaltijden en een pot pindakaas meegenomen en verder heb ik lekker in Duits brood zitten eten. Ik snap niet waarom, maar de Duitsers zijn echt 10 x beter met brood dan Nederlanders/Belgen!
Het enige nadeel is dat ik dagelijks vreetzak, container of wat dan ook wordt genoemd, hehe :P! Uiteraard als grapje bedoeld.

Flink volume man, nice :-D Vind je squats ook zoveel vermoeiender dan deads?

• #1.525
Flink volume man, nice :-D Vind je squats ook zoveel vermoeiender dan deads?

Dank je! Dit is wel max voor mij. Vooral na zo'n druk weekend is het afzien :P. Nu ik weer meer ritme heb is het echter goed te doen voor mij :D
Voor mij voelt de eerste set squats altijd het zwaarst, haha! Als ik eenmaal een beetje in de flow zit gaat het beter. Echter ga ik van 5 sets van 5 naar 4 sets van 6 nu. Op 't laatste setje is het altijd lastig om concentratie te behouden.

flink volume, is naisss :)

• #1.528
Ik zie net dat ik de reverse lunges nog was vergeten in vorige training :P 3 setjes van 8>10 reps met 22 kg :thumb: . Echt een goede oefening voor de quads imo!

• #1.529
Training 16-3-2016

Squats Hypertrophy

10 x 20
8 x 40
8 x 55
887 x 65 Eerste setje ging zo hard, dat ik even dacht dat er 5 kg minder aan de bar hing! :P
8 x 60

Bench Strength

4x4 x 72.5 Bench voelde echt ramslecht. Rechts veel zwakker dan links, waar ik vorige training ook al een klein beetje last van had. Ik moet nog ff kijken wat ik hier aan kan doen.. Bench sowieso maar even wat lichter komende week denk ik..

SLDL

8 x 90
2 x 9 x 80

Incline dumbell press

9 9 7 x 26 kg Dit voelde dan weer prima :o

Split squats

3 x 10 x 36

Wide-grip pull ups

8 7 6 5 5 extra setje, want niet tevreden :P.

Calves SS Hanging leg raises

3 x 10-12 x 75 SS 3 x 10

Bicep culs

2 x 12-15

Lekker getrained weer. Ook een goeie gym gevonden in Brussel? Of kan het beter...

Misschien ipv barbell benchpress de dumbell benchpress gaan doen? (als de ene kant merkbaar zwakker is als de andere kant)

• #1.532
Het probleem met de bench is inmiddels bekend! Er is een 'kapotte' barbell in de gym waarbij het gewicht niet meer even verdeeld is. Het lag dus niet aan mij in ieder geval :P.

Afgelopen dagen was m'n neef hier en die dagen echt ramveel gegeten. Veel troep ook en zo'n 5 a 6000 kcal per dag schat ik. :roflol:.

Laatste twee trainingen:

Squats strength + Bench Hypertrophy

Squats 4 x 6 x 70 kg Ging zeer lekker.

Bench 4 x 6 x 67.5 kg Wat lichter gegaan, maar voelde nu super goed. Mooi gecontroleerd en niet te rap. MMC was on-point huehue.

OHP 6655 x 35 kg

CGBP 10 8 x 52.5 9 x 50 kg

Incline dumbbell press 3 x 8 x 22 kg

Lateral raises 3 x 10 x 6 kg

Nergens echt zwaar gegaan. Pomp zat wel goed na de training :eek:.

Deadlifts Hypertrophy

Deadlifts 3 x 5 x 112.5

Pull-ups wide grip 8766

T-bar row wide grip 4 x 10 x 40 kg

Shrugs EZ-Bar 10 9 9 9 x 80 kg

Seated row Close grip 10 x 50 - 10 x 45 - 12 x 40

Dumbbell Curls 3 x 10 x 12

Close grip EZ- bar curls 3 x 12 x 12.5 ex bar

Bent over lateral raises 12 x 10 – 2 x 12 x 8

Morgen na het werk Squats hypertrophy + assistance. :)

• #1.533
Lekkere trainingen weer hoor! Ik vind 5 reps DL persoonlijk echt janken, hou jij het een beetje vol?

• #1.535
Lekkere trainingen weer hoor! Ik vind 5 reps DL persoonlijk echt janken, hou jij het een beetje vol?

Het is vooral lastig om goed gefocussed te blijven..
Op m'n andere dag doe ik slechts 3 reps per set en dat is eigenlijk een stuk fijner :P

Gauw weg pleuren die kapotte BB, gelukkig dat het daar aan lag.
Flinke sessies man, als dat geen hypertrofie oplevert ;)

Oei..aardig zooitje daar nu of niet? Gezien de aanslag..

Hey Bas, alles goed met je..?

• #1.539
Grote chaos hier! Na twee dagen achter elkaar het centrum in te zijn geweest opeens dit..
Met mij gelukkig alles goed. Het is alleen de vraag of ik vnv nog met het OV kan!
Gelukkig leef je nog.

Zou je serieues met OV willen nu dan? Ik ben ook niet bang aangelegd, maar zou het ook niet opzoeken..

Terug
Naar boven