- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De aanslag is al geweest he. Het is alleen mosterd na de maaltijd nu.Gelukkig leef je nog.
Zou je serieues met OV willen nu dan? Ik ben ook niet bang aangelegd, maar zou het ook niet opzoeken..
Gelukkig leef je nog.
Zou je serieues met OV willen nu dan? Ik ben ook niet bang aangelegd, maar zou het ook niet opzoeken..
Shit, zooitje daar. Als je maar niet op je werk moet slapen vnv![]()
De aanslag is al geweest he. Het is alleen mosterd na de maaltijd nu.
Zal wel goed schrikken zijn geweest, gelukkig gaat het goed met je!
.
. 
Done. Ik hoef vast niet uit te leggen dat twee single-leg movements in een training afzien is![]()

Het beste wat iedereen kan doen is het leven zo goed als normaal proberen voort te zetten. Wat de terroristen willen is met relatief goedkope middelen als een paar pond springstof een hele samenleving op haar knieen krijgen.
Pff monsterlijke training man. Ik kon me niet eens tot 1 single leg squat zetten vandaag![]()

Dat is heel ziek! Had ik nog niet begrepen neeHeb je meegekregen wat voor bommen ze gebruikten? Het merendeel van de gewonden zijn doorboord met spijkers :/

Dat is heel ziek! Had ik nog niet begrepen nee
Vandaag weer gewoon naar werk?
. Fuark 987 keer 32.5 OHP'en.. dat kan ik misschien net 20x.. Zieke pomp moet dat geweest zijn

Misschien streepjes tussen 987 zetten?
Goeie training bas, 10kg weighted planks Nice.

Lekkere training. Kan die kapotte BB niet weg gegooid worden?![]()
Goeie deadlifts man, zou willen dat ik die ook weer eens kon doen![]()