Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Goede trainingen nog steeds Bas! Is de rust daar weer terug gekeerd of lijkt het nog een vesting?

Veel plezier vandaag en morgen!:thumb:

Inmiddels is de rust weer een beetje teruggekeerd. Het OV rijdt nog volgens een aangepaste dienstregleng en overal staan zwaar bewapende militairen, maar verder merk ik er niets meer van.

• #1.582
Fotootje van gisteren.

IMG_20160401_215055.jpg

Staat er prima bij man! Zeker vooruit gegaan als ik zo terug denk aan hoe je er bij stond toen je nog bij body support trainde [emoji1303][emoji1303]

• #1.584
Staat er prima bij man! Zeker vooruit gegaan als ik zo terug denk aan hoe je er bij stond toen je nog bij body support trainde [emoji1303][emoji1303]

Dank je. Mooi om te horen. Ik heb nu duidelijk een beetje meer massa. :)
Nu doorbouwen en sterk te worden op de grote compounds. Ik schrap nog een klein beetje assistance uit mn huidige schema, omdat ik het idee heb dat het volume nog iets te hoog ligt, wat krachtwinst in de weg zit.

netjes, gewicht gaat goed omhoog en je blijft nog wel droog. Chest gaat goed :o

Man, man wat droog! Als ik jou was dan wist ik het wel!

Borst ziet er goed uit trouwens!:thumb: Hoeveel procent is dit ongeveer?

• #1.587
Dank je. Mooi om te horen. Ik heb nu duidelijk een beetje meer massa. :)
Nu doorbouwen en sterk te worden op de grote compounds. Ik schrap nog een klein beetje assistance uit mn huidige schema, omdat ik het idee heb dat het volume nog iets te hoog ligt, wat krachtwinst in de weg zit.
Gaat zeker de goeie kant op. :thumbs:
Ben je ook tevreden over krachtwinst in een jaar tijd?

• #1.590
dat ik fucking veel zou gaan eten! Voor mijn gevoel sta je wel droger..maar wat maakt het ook uit. Spiegelbeeld is wat telt

Wie weet, haha!
Ja godver ik zit de hele dag vol en 3x per dag op de pot kerel :')

Gaat zeker de goeie kant op. :thumbs:
Ben je ook tevreden over krachtwinst in een jaar tijd?

Dank je! Over m'n kracht ik nog lang niet tevreden en daar moet dus hard aan gewerkt worden. Ik haal ook oprecht veel plezier uit het trainen op kracht in tegenstelling tot eindeloos Dom pompwerk trouwens, dus dat scheelt ;)

• #1.591
Super gezellige dagen gehad met vrienden en familie. Daarnaast ook gewoon wezen trainen. Helemaal perfect dus!! :D

Squats strength + Bench strength

Squats 5 x 6 x 72.5 kg VPR https://www.instagram.com/p/BDxgHmbx1eL/?taken-by=basthetics

Bench 2 x 5 x 70 kg 3 x 5 x 67.5

OHP 4 x 6-8 x 30 kg

Pull ups 876

Incline dumbbell press 12 10 8 x 22 kg

Close grip kettlebell push ups 12 10 8

SS Calves Paused
3 x 10-12 x 65

One arm lateral raises
12 x 6 10 x 6 15 x 4

Foam rolllen

Deadlifts Hypertrophy

Deadlifts
8 x 60
5 x 80
5 x 100
3 x 5 x 112.5 VPR https://www.instagram.com/p/BDxf0c4R1du/?taken-by=basthetics

Pull-ups
8756

BOR underhand
3 x 10 x 52.5 Heerlijke pomp ook.

Seated row Close grip
3 x 12-12 x 42.5 kg

EZ- bar curls
12 10 x 15 kg ex bar

CG EZ-bar curls
2 x 10 x 12.5 ex bar

Bent over lateral raises hoofd op bench 2 x 12 x 8 – 15 x 6

Ram veel gegeten ook deze dagen. Trainingen voelde ook allemaal chill aan. Alleen jammer dat mijn schouder nog steeds helemaal vast zit. Daarom bij deadlifts assistance ook geen shrugs gedaan.

Over kracht ben je niet tevreden (wie is dat wel...) maar de stijgende lijn met VPR's zit er zeker in. Gewoon doordieselen :)
Mooie DL op insta. Heel gecontroleerd.

• #1.593
Over kracht ben je niet tevreden (wie is dat wel...) maar de stijgende lijn met VPR's zit er zeker in. Gewoon doordieselen :)

Dieselen inderdaad. Het is gewoon een kwestie van kleine stapjes zetten nu. Daarnaast probeer ik nu veel minder vaak tot failure te gaan dan dat ik dat eerder deed.
Hop hop, weer op naar de 100 squat. :)

• #1.594
Squats Hypertrophy

Squats
2 x 8 x 20
8 x 50
8 7 7 7 x 67.5 Volgende training 70. Deze training een beetje gespeeld met de stance. Ik moet er om denken dat mn tenen niet te ver naar buiten staan. Voelt niet goed in de knietjes!

Reverse lunges
12 11 10 x 44

Split squats
3 x 12 x 28 kg Helemaal naar de kloten. Ging haast over mn nek :roflol:

Leg curls
3 x 12 x 50
ss leg raises 3 x 12 compleet doorweekt :P.

Calves (slow negative + hold at bottom & top)
3 x 8 x 65
1 x 8 x 60

Foam rollen & dood gaan.

• #1.596
Lekkere conditie voor zo'n jonge gast :D
Maar deze 2 zijn ook wel pittig vlak na elkaar.

Ik heb een betere conditie dan 90-95% van m'n maten Rene ;). Echter, als je deze lekker langzaam en gecontroleerd uitgevoerd ga je gewoon echt naar de kloten!! :P

BW vanmorgen was doodleuk 78.8 na een weekend full yolo taart, pizza, AYCE wok, frietjes, burgers etc. Gvd :roflol:.

Wat doe je voor volume voor je hams? Ziet er uit als heel weinig vergeleken met je quad volume namelijk.
Well aardig slopende workout verder volgens mij? :D

BW vanmorgen was doodleuk 78.8 na een weekend full yolo taart, pizza, AYCE wok, frietjes, burgers etc. Gvd :roflol:.
Ik kan wel blijven roepen hoe graag ik wil ruilen, maar snap dat het in jou geval superfrustrerend is!

Wat dat betreft zou een voedingsschema helemaal niet verkeerd zijn voor een tijdje om eens te kijken waar het je brengt. Lekker veel producten kiezen met hoge kcals-dichtheid en je vetten toch zeker op >130g..

Het zou hoe dan ook onzin zijn dat je niet kunt gainen...lastig is het wel, want geloof dat de hele dag vreten en vol zitten niet echt je ding is. ;)

Ging je overigens nog een keer proberen de HCG te droppen?

Couscous werkt voor mij perfect om op te bulken.. hoge kcal dichtheid en vrij weinig vezels (van veel vezels raakt mijn arme lichaam over de zeik :( )

En bv. havermeel+whey+olie shakes.

500ml volle melk
100g havermeel
40g whey
25ml olie naar keuze.

Mass kcal en je hebt het zo weg!

3cwR6sh.png

evt. wat honing erbij of een banaan a twee (dan wel in de blender..) en voila.

Terug
Naar boven