Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Genoeg om 3 x per dag op de pot te zitten iig
. Dit was trouwens een vrij laag dagje.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Dit was trouwens een vrij laag dagje.

Hey Bas!
Ik dacht dat ikzelf veel at, maar als ik zie wat jij op 1 dag binnenkrijgt hoef ik niet te klagen!
Leuk om te lezen hoe jij hier mee om gaat!
Wel heb ik een vraag aan je.
Ik merk dat mijn eigen bench press een beetje blijft hangen op gewicht...
Hang nu al 3 maanden ongeveer hetzelfde gewicht op, misschien maximaal 5kg gestegen.
Heb jij misschien tips hoe ik toch weer een stijgende lijn in mijn kracht krijg? Of waar ik op moet letten?
Alvast bedankt voor je reactie!
Mitchell
. Het is natuurlijk lastig te zeggen wat bij jou het probleem is als ik verder 0,0 achtergrond informatie heb.
Hij was te moe om er een spatie of streepje tussen te tikken

Gaat lekker hier met de PR's
Hij was te moe om er een spatie of streepje tussen te tikken![]()
Ik zelf doe een Pendlay row, dus rug (vrijwel) horizontaal, benen in RDL positie en BB terugleggen na iedere rep. Handen bovenhands en ellebogen redelijk dicht langs het lichaam is meer nadruk op de lats volgens mij (?).
ed. eigenlijk precies zoals stronglifts
. Bedankt voor je reactie Basma!Hee man!. Het is natuurlijk lastig te zeggen wat bij jou het probleem is als ik verder 0,0 achtergrond informatie heb.
Waar ik persoonlijk fan van ben is de DUP opzet voor de grote compouds. Verder raad ik je aan zo veel mogelijk techniek video's te kijken op Youtube van kanalen zoals Allan Thrall, Candito en minder bekende kanalen zoals Mattdoesfitness.
)
)Bedankt voor je reactie Basma!
Ik ben zojuist terug van een chest-workout.
Expres wat meer op m'n oefeningen gelet
Dumbbell incline bench press:
1x10 20kg
1x10 22kg
1x10 24kg
1x10 26kg <-- ging redelijk goed
Barbell bench press:
1x10 20kg
1x10 40kg
1x10 50kg
1x8 55kg <-- gelukkig was hier een maat van mij bij (laatste 2 met hulp)
Cable crossover
1x10 17,5kg
1x10 20 kg
1x10 22,5kg
staand Cable Flyes
1x10 10kg
1x10 12,5kg
1x10 13,75kg
en dan nog 1 met de Cable (maar weet ff niet hoe deze heet)
is met de kabels naast je heupen beginnen en dan met je armen naar voren+omhoog.
1x10 10kg
1x10 11,25kg
1x10 12,5kg
Hiernaast heb ik nog wat oefeningen voor m'n armen gedaan, maar dat is niet echt relevant voor m's vraag.
Ik voel bij de benchpress, bij de laatste paar reps, mijn spier aan de voorkant van m'n schouder.
En merk ook dat ik gewoon de kracht niet heb om meer erop te hangen. (wat dus al ongeveer 3 maanden zo is...)
Heb jij (of iemand anders) nooit gehad dat je een beetje bleef hangen op een bepaald gewicht?
En wat heb je hieraan gedaan om toch zwaarder te kunnen?
Nogmaals bedankt!
Beginnen met benchpress en duw je je schouderbladen in de bank en span je borst goed aan?