Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat doe je voor volume voor je hams? Ziet er uit als heel weinig vergeleken met je quad volume namelijk.
Well aardig slopende workout verder volgens mij?![]()
3 x p/w lowbar squaten
2 x p/w deadliften
1 x p/w SLDL high rep
1 x p/w Leg curls high rep
Dat moet toch genoeg zijn he
! We kunnen vast nog wat dingen leren van mekaar.In! Zit nu ook in bulk dus chill om te zien hoe het bij anderen gaat.
Waar gebruik jij de foam roller voor en levert het je veel op?
Ik gebruik de foamroller voor mn hele lichaam. Met name kuiten, IT-band en quads. Die laatste 2 zaten echt enorm vast gisteren. Vooral links, het been waarvan mn enkel een hele slechte mobiliteit heeft. In dat geval is foam rollen wel pijn lijden hoor.
Ik kan wel blijven roepen hoe graag ik wil ruilen, maar snap dat het in jou geval superfrustrerend is!
Wat dat betreft zou een voedingsschema helemaal niet verkeerd zijn voor een tijdje om eens te kijken waar het je brengt. Lekker veel producten kiezen met hoge kcals-dichtheid en je vetten toch zeker op >130g..
Het zou hoe dan ook onzin zijn dat je niet kunt gainen...lastig is het wel, want geloof dat de hele dag vreten en vol zitten niet echt je ding is.
Ging je overigens nog een keer proberen de HCG te droppen?
Volgens mij wordt niemand blij van de hele dag een volle pens hebben.
Daarom expirimenteer ik nu weer een beetje met high-carb en niet te veel vezels. Dus veel witte pasta etc. Ik ging begin 2015 echt superrr lekker op 600 g carbs.
Vetten mijdt ik uiteraard niet en deze probeer ik uit zoveel mogelijk verschillende bronnen te halen.
HCG droppen proberen we volgend jaar waarschijnlijk!
Couscous werkt voor mij perfect om op te bulken.. hoge kcal dichtheid en vrij weinig vezels (van veel vezels raakt mijn arme lichaam over de zeik)
En bv. havermeel+whey+olie shakes.
500ml volle melk
100g havermeel
40g whey
25ml olie naar keuze.
Mass kcal en je hebt het zo weg!
![]()
evt. wat honing erbij of een banaan a twee (dan wel in de blender..) en voila.
Cous Cous heb ik vorig jaar ook wel gebruikt idd. Best lekker spul ook. Ik weet alleen niet precies waar ik dat hier goedkoop zou kunnen inslaan. En ach, witte pasta is eigenlijk hetzelfde
. Die shake klinkt nou niet bepaald lekker, maar wie weet kan ik een expirimenteren met dit soort dingen. Volle melk is alleen niet zo een goed idee in mijn geval
Daar wordt m'n maag behoorlijk naar van in grote hoeveelheden!

)
.
.