Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Wat doe je voor volume voor je hams? Ziet er uit als heel weinig vergeleken met je quad volume namelijk.
Well aardig slopende workout verder volgens mij? :D

3 x p/w lowbar squaten
2 x p/w deadliften
1 x p/w SLDL high rep
1 x p/w Leg curls high rep

Dat moet toch genoeg zijn he :P!

In! Zit nu ook in bulk dus chill om te zien hoe het bij anderen gaat.

Waar gebruik jij de foam roller voor en levert het je veel op?
We kunnen vast nog wat dingen leren van mekaar.
Ik gebruik de foamroller voor mn hele lichaam. Met name kuiten, IT-band en quads. Die laatste 2 zaten echt enorm vast gisteren. Vooral links, het been waarvan mn enkel een hele slechte mobiliteit heeft. In dat geval is foam rollen wel pijn lijden hoor.

Ik kan wel blijven roepen hoe graag ik wil ruilen, maar snap dat het in jou geval superfrustrerend is!

Wat dat betreft zou een voedingsschema helemaal niet verkeerd zijn voor een tijdje om eens te kijken waar het je brengt. Lekker veel producten kiezen met hoge kcals-dichtheid en je vetten toch zeker op >130g..

Het zou hoe dan ook onzin zijn dat je niet kunt gainen...lastig is het wel, want geloof dat de hele dag vreten en vol zitten niet echt je ding is. ;)

Ging je overigens nog een keer proberen de HCG te droppen?

Volgens mij wordt niemand blij van de hele dag een volle pens hebben.
Daarom expirimenteer ik nu weer een beetje met high-carb en niet te veel vezels. Dus veel witte pasta etc. Ik ging begin 2015 echt superrr lekker op 600 g carbs.
Vetten mijdt ik uiteraard niet en deze probeer ik uit zoveel mogelijk verschillende bronnen te halen. :)

HCG droppen proberen we volgend jaar waarschijnlijk!

Couscous werkt voor mij perfect om op te bulken.. hoge kcal dichtheid en vrij weinig vezels (van veel vezels raakt mijn arme lichaam over de zeik :( )

En bv. havermeel+whey+olie shakes.

500ml volle melk
100g havermeel
40g whey
25ml olie naar keuze.

Mass kcal en je hebt het zo weg!

3cwR6sh.png

evt. wat honing erbij of een banaan a twee (dan wel in de blender..) en voila.

Cous Cous heb ik vorig jaar ook wel gebruikt idd. Best lekker spul ook. Ik weet alleen niet precies waar ik dat hier goedkoop zou kunnen inslaan. En ach, witte pasta is eigenlijk hetzelfde :).

Die shake klinkt nou niet bepaald lekker, maar wie weet kan ik een expirimenteren met dit soort dingen. Volle melk is alleen niet zo een goed idee in mijn geval :P Daar wordt m'n maag behoorlijk naar van in grote hoeveelheden!

hcg droppen?

• #1.603
Zojuist van m'n baas te horen gekregen dat mij 'iets mankeert of dat ik een bepaalde ziekte heb'. 'Zoveel eten is onmogelijk namelijk.' Ok :roflol:.

• #1.606
huh? waarvoor gebruik je het dan?

Dat had je eerder al eens gevraagd volgens mij ;).
Mijn hypofyse is uitgevallen na een reeks zware operaties, medicatie en hevig gewichtsverlies.
HCG gebruik ik nu als stimulant van de hypofyse.

Dat had je eerder al eens gevraagd volgens mij ;).
Mijn hypofyse is uitgevallen na een reeks zware operaties, medicatie en hevig gewichtsverlies.
HCG gebruik ik nu als stimulant van de hypofyse.

Dat is mooi kut.

Komt ie weer op gang?

• #1.608
Dat is mooi kut.

Komt ie weer op gang?

Daar gaan we volgend jaar achter komen. Best spannend!
Aan de andere kant is het niet een heel groot probleem om 2 x p/w een spuitje te zetten. Ik vraag mij alleen af of de HCG m'n metabolisme beinvloedt. Die discussie is echter al een paar keer gevoerd hier en niemand kan er echt een onderbouwd antwoord op geven. M'n arts zegt iig dat het 0.0 invloed heeft :o.

• #1.609
Bench Hypertrophy

Warm-up

Bench press
10 x 20
8 x 40
8 x 60
8 8 8 7 x 67.5 middel vingers op de ringen, Bar proberen doormidden te buigen.

OHP
5 x 5 x 35 easy! :D

CGBP paused
10 8 x 55
9 x 50

Incline dumbbell press slow and controlled
10 x 22
2 x 9 x 20 kg

Tricep push down
10 8 x 25
2 x 10 x 20

Lateral raises
2 x 12 x 6
8 x 6
15 x 4

Planks

2 x 45 sec x 20 kg
1 x 45 sec x bw

Stretching + 8 pull-ups.

Aan de andere kant is het niet een heel groot probleem om 2 x p/w een spuitje te zetten. Ik vraag mij alleen af of de HCG m'n metabolisme beinvloedt. Die discussie is echter al een paar keer gevoerd hier en niemand kan er echt een onderbouwd antwoord op geven. M'n arts zegt iig dat het 0.0 invloed heeft :o.
Zeker spannend!
Het is iig verboden om HCG als afslank preparaat te verkopen, maar het gebeurt wel. Of het efficient is of zelfs uberhaupt werkzaam om vet te verbranden is idd twijfelachtig. Ik neem aan dat je schildklier hormonen ook regelmatig gechecked worden? Ook die staan onder controle van de hypofyse.
Waar doe je dat gewicht eigenlijk bij planks (of had ik dat al eens gevraagd?).

• #1.612
Zeker spannend!
Het is iig verboden om HCG als afslank preparaat te verkopen, maar het gebeurt wel. Of het efficient is of zelfs uberhaupt werkzaam om vet te verbranden is idd twijfelachtig. Ik neem aan dat je schildklier hormonen ook regelmatig gechecked worden? Ook die staan onder controle van de hypofyse.
Waar doe je dat gewicht eigenlijk bij planks (of had ik dat al eens gevraagd?).

Nee, dat is eenmaal gecontroleerd, maar niet opnieuw. Bloedwaardes worden wel ieder half jaar gechecked. Allicht dat ze het her uit kunnen aflezen?
Het gewicht plaats ik op m'n glutes en met een grote plaat deels op mn onderrug.

In b4: Bas binnen no-time op 90kg met 2500kcals per dag...

We gaan er maar vanuit dat die arts niet helemaal een koekenbakker is, toch?
Ehm jawel. Het feit dat iemand 10 jaar studie achter de rug heeft betekent zeer zeker niet dat hij alles weet. Zelfs niet als het zijn vakgebied is..

Verder zijn de wonderen ook de wereld nog niet uit..

• #1.617
In b4: Bas binnen no-time op 90kg met 2500kcals per dag...

:bow2:

OK, en dat gaat niet glijden? Ik heb wel eens pushups met schijf in rugzakje gedaan, gaat prima :)

We gaan er maar vanuit dat die arts niet helemaal een koekenbakker is, toch?

Glutes goed squeezen en alles blijft op z'n plek liggen!

Als het een endo is kan je daar meestal van uit gaan inderdaad.. als het echter een simpele huisarts is.. :o

Deze arts is endocrinoloog met de meeste ervaring van het UMC Groningen :o

Ehm jawel. Het feit dat iemand 10 jaar studie achter de rug heeft betekent zeer zeker niet dat hij alles weet. Zelfs niet als het zijn vakgebied is..

Verder zijn de wonderen ook de wereld nog niet uit..

Ik ben een wonder, een wereld....

:jk:

• #1.618
Voeding gisteren:

100 g oats
1 grote banaan
halve appel
80 g bosvruchten
25 g rozijnen
10 g cacao
30 g whey
20 ml suikerstroop

130 g pasta
100 g zeevruchten (cheap as fk uit de diepvries! :D)
300 g groenten, tomatenpuree etc.
1 tl olijfolie

5 boterhammen
45 g kip
15 g pindapasta
45 g gerookte ham
1 appel
1 mandarijn

2 boterhammen
2 rijstwafels
30 g pindapasta
45 g kip
1 banaan
250 ml chocomel (soja)

130 g pasta
100 g zeevruchten (cheap as fk uit de diepvries! :D)
300 g groenten, tomatenpuree etc.
1 tl olijfolie

250 g kwark
30 g noten
15 g honing
1 banaan
1 tl kaneel

4 bakkies koffie

Mooie hoeveelheden:eating:

• #1.620
Schouderpijntjes zijn zo goed als over :D.
Waarschijnlijk was het veroorzaakt door pull bewegingen waarbij ik m'n ellebogen te ver langs mijn lichaam trok en pull-ups te wijd pakte. Daarnaast heb pak ik de bench press ook weer een beetje minder wijd nu :).
Verder is het een kwestie van veel preventief stretchen om niet opnieuw problemen te veroorzaken.

Vanavond deadlifts!! :D

Terug
Naar boven