tetterpopko
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel eet je op een dag aan cal? Staat vast wel ergens in je log sorry daarvoor

. Daarna de hele middag gechilld in het park en flink veel gegeten. Wat voor pijntjes heb je dan? Was het daar ook mooi zo'n mooi weer?
Nice, klinkt als een zeer geslaagde zondag. Zo fijn om samen te kunnen liften!
Bohh 4k per dag. Als ik 4k per dag naar binnen werk kom ik echt gigantisch aan im jelly.
Ik ben echt onwijs blij dat m'n vriendin het leuk vindt! Daarnaast heeft ze ook enorme aanleg lijkt het![]()
Oke, nou zo een feest is het niet.
Vanmorgen 78.1 kg. Juist. 1 kg kwijt na burgers, pizza, koekjes, chcooldade etc etc.
Een vriendin die ook liftIk ben echt onwijs blij dat m'n vriendin het leuk vindt! Daarnaast heeft ze ook enorme aanleg lijkt het![]()
Oke, nou zo een feest is het niet.
Vanmorgen 78.1 kg. Juist. 1 kg kwijt na burgers, pizza, koekjes, chcooldade etc etc.
HOE DANNN als ik 1 dag die shit eet ben ik zo 1-2 kg zwaarder. Toch bijzonder dat er zoveel verschil in kan zitten.
Een vriendin die ook liftDit is een nieuwe ontwikkeling, toch?
Pff, blijft drama zeg, dat op gewicht blijven bij jou, ik zie wel erg lekkere dingen (en veel...) op je insta trouwens.

Potverdorie, heb eens op je linkje naar Insta geklikt omdat ik 'eten' las..
..
..
Jij weet volgens mij wel wat lekker eten is![]()
. Ik ben altijd veel aan het experimenteren in de keuken. Daarnaast eet ik de afgelopen tijd behoorlijk veel 'junk' om extra kcals binnen te krijgen en ik er af en toe wel van kan genieten tegenwoordig
.Weer een prima training bas! Zou willen dat ik zoveel kon eten![]()
Weer een prima training bas! Zou willen dat ik zoveel kon eten![]()

!