Mitchell89
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien een idee bas...
Kan je niet eens de recepten van jouw eten erbij plaatsen?
Ziet er namelijk erg goed uit![]()
.die laatste SQ ziet er beter uit als die van eerder deze week met die schijfjes onder je shoes.

Kan je buig/stretch oefeningen met je slechte enkel doen om de mobiliteit te vergroten, of gaat dat gauw pijnlijk worden?
.
!

Misschien een idee bas...
Kan je niet eens de recepten van jouw eten erbij plaatsen?
Ziet er namelijk erg goed uit![]()
.die laatste SQ ziet er beter uit als die van eerder deze week met die schijfjes onder je shoes.

Kan je buig/stretch oefeningen met je slechte enkel doen om de mobiliteit te vergroten, of gaat dat gauw pijnlijk worden?
.
!

Misschien wel 39gr, of 47gr. Gaat erom dat je in een comfortabele bodempositie moet kunnen komen. 1 waarin je makkelijk een tijdje zou moeten kunnen zitten. Hoeveel graden rotatie dat is en hoe ver je benen uit elkaar moeten staan daarvoor is persoonlijk.Mijn doel is het sterker worden op de squat en massa te winnen met deze oefening.
Het probleem zit hem bij mij in de linkerenkel. Als gevolg van een hoop operaties is de mobiliteit echt ruk. Tot op de dag vandaag doe ik nog altijd veel mobiliteitswerk, maar het blijft onmogelijk om zonder die schijfjes een nette full-squat te maken zonder een gebolde rug.
Adviseer jij om de tenen in een hoek van 45 graden te zetten? Ik sta iets wijder dan schouderbreedte trouwens.
Misschien wel 39gr, of 47gr. Gaat erom dat je in een comfortabele bodempositie moet kunnen komen. 1 waarin je makkelijk een tijdje zou moeten kunnen zitten. Hoeveel graden rotatie dat is en hoe ver je benen uit elkaar moeten staan daarvoor is persoonlijk.
. +- 35 graden lijkt nu de sweet spot te zijn.Lekker bezig, ik zou ook zeker wat van je recepten willen testen[emoji14]
Is het een idee om squatschoenen te gebruiken ipv schijfjes? Heeft hetzelfde effect alleen is het waarschijnlijk veel stabieler, ik vond schijfjes na een bepaald gewicht wankel worden :/
. Het probleem is alleen dat ik ze eigenlijk niet via internet durf te bestellen, omdat ik bang ben dat de hak niet hoog genoeg is
!Ik heb al wat tips gekregen in een schoenen topicMisschien een topic in de trainingsmateriaal sectie openen, ik weet wel zeker dat er meer mensen hier zijn die die dingen gebruiken en je kunnen voorlichten![]()
Echt een enorm verschil in je squats met een tijd terug, goed bezig! Zo zie je maar dat een stapje terug doen je soms enorme gains kan geven.
Ik ga je wel net als de anderen een paar squatschoenen aanraden, schijfjes zijn het toch niet helemaal en ik zou als de dood zijn dat ik mijn balans verlies. Heb persoonlijk de Power Perfect II's en die zijn voor mij qua hak echt perfect.

Havermout met geblenderde lion bars en pindakaas, ofzoiets toch?Well, the pump is real. Flink flexen resulteerde in een gast die aan mij vroeg wat ik had geslikt. Lol.
Mooie benches hoor!
Havermout met geblenderde lion bars en pindakaas, ofzoiets toch?