- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal ik even mijn adres doorgeven?Chilli moet ik trouwens veeeul vaker maken. Onwijs smakelijk en het vult ook wel lekker.![]()

Ai, eerder moeten stoppen met stage is altijd kut. Brengt toch altijd wat gezeik met zich mee. Goed om te lezen dat je wel meteen iets anders veel leukers hebt gevonden. Succes daarmee kerel!
. Wijs man zei ooit.. Elk nadeel heb z'n voordeel. OfzoZekers. Waarschijnlijk kost het mij een half jaar vertraging. Echter.. Heb ik dan misschien wel de mogelijkheid eind dit jaar weer eens een Thailand tripje te maken. He he![]()
Was ik dat?Wijs man zei ooit.. Elk nadeel heb z'n voordeel. Ofzo

Fillmpjes zien er goed uit man, overal goeie gecontroleerde form!
. Ben er erg blij mee!
.
. Lekker man die DL!
Andere gasten die op zondag ochtend komen aankloten gewoon laten gaan joh..

Dan kunnen jullie sneeuwballen gooienZeauu, vanochtend even lekker UB getraind met een maat uit Groningen die langs kwam in Brussel. Momenteel zit ik met hem in de bus terug naar het hoge noorden! Waarschijnlijk ben ik tm donderdag in Groningen te vinden![]()

Dan kunnen jullie sneeuwballen gooien
Ik zal nog eens naar je insta kijken voor de filmpjes ...
Prrfft, reizen van Brussel naar Groningen, zou er niet aan moeten denken. Hoe vaak doe je dat gemiddeld? Lijkt me echt boring..
![]()
. Vooral als wifi in de trein weer eens niet werkt! Goeie aftekening op de bovenbenen! En veel lekkere etensplaatjes weer

Goeie aftekening op de bovenbenen! En veel lekkere etensplaatjes weer
Valt me altijd op wat een zoo zo'n gym is, alles gebeurt door en langs elkaar heen, zal wel vertekenen met een camera, maar toch....
Goeie aftekening op de bovenbenen! En veel lekkere etensplaatjes weer
Valt me altijd op wat een zoo zo'n gym is, alles gebeurt door en langs elkaar heen, zal wel vertekenen met een camera, maar toch....
Keer met mij mee op vakantie gaanNiks te klagen. Nou ja.. Het feit dat ik gisteren nog steeds niet 80+ was dan.