- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Dit terwijl ik elke dag uitgebreid uit eten ben geweest (Pizza, burgers, grillspecialiteiten, frieten etc) en tussendoor steeds heb lopen snacken op sandwiches e.d. Ennn ik ben weer terug in Brussel!
Echt fantastische dagen gehad in Groningen met vrienden. Daar ook gewoon gesport en heeeeel veel lekkers gegeten. Als klap op de vuurpijl is mijn vriendin ook nog eens bij mij gekomen vannacht toen ik thuis kwam om deze vrije week af te sluiten. Vandaag niet sporten en lekker de stad in met haar.
Vanmorgen trouwens even gewogen..
78.2. FML. Dit terwijl ik elke dag uitgebreid uit eten ben geweest (Pizza, burgers, grillspecialiteiten, frieten etc) en tussendoor steeds heb lopen snacken op sandwiches e.d.
Vandaag dus niet trainen en proberen iig 4000 kcals binnen te krijgen. Morgen de eerste stage dag en s avonds lekker squaten en deadliften + assistance.

Niet normaal.. Denk dat jouw lichaam gewoon is gaan wennen aan al die etentjes![]()
Hmm...hoe vaak train je per week? Misschien ook die frequentie wat omlaag gooien...rust is groeien in jouw geval denk..
Of 4500-5000kcals per dag gaan eten..
Voel je je verder wel energiek?
. Hmm, dat is best een hoge frequentie..waarom niet gewoon om de dag of maximaal 4x per week maximaal 90 minuten, maar bij voorkeur zelf 60minuten.Ik train 5-6 keer in de week nu. Heb er ook wel aan gedacht weer te starten met full-body, maar ik heb zo een hekel aan die lange trainingen.
Vandaag begin op mijn nieuwe stage trouwens. Even kijken hoe dat allemaal loopt, maar waarschijnlijk behoorlijk onregelmatige werktijden + redelijk wat fietskilometers. Allicht dat ik mijn trainingsroutine hier nog een beetje op aan zal moeten passen.
Momenteel doe ik gewoon UB/LB en neem ik rustdagen wanneer dat uitkomt.
Energie is nu wel weer aardig, maar ik heb ook momenten gehad dat dit niet zo best was. Achteraf gezien was dit gewoon het resultaat van een te hoog trainingsvolume en vooral te veel grinders/forced reps op de compounds.. Als je dat maar vaak genoeg doet fucked het echt met je lichaam. Zelfs m'n libido leed eronder.

Hmm, dat is best een hoge frequentie..waarom niet gewoon om de dag of maximaal 4x per week maximaal 90 minuten, maar bij voorkeur zelf 60minuten.
Weleens iets van een darm onderzoek laten doen? Misschien worden de voedingsstoffen wel gewoon erg slecht opgenomen? Was maar een gedachte die even in me op kwam.
Succes met de nieuwe stage in ieder geval! Wel balen van de fietskilometers...moet/mag je nog meer (vr)eten![]()
6 keer in de week zou ik ook maar moeilijk trekken met studie en werk erbij.. Per juni werk ikzelf 36 uur per week, maar ook dan wil ik me aan max 5 trainingen houden. Als je onregelmatige werktijden hebt en er nog flink wat fietskilometers bij hebt, heb je ongepland flink wat extra cardio wat ook weer extra energie kost. Kan me voorstellen dat je liever niet teruggaat in het aantal trainingen, maar wellicht dan toch handig om maximaal 4 a 5 keer te gaan zodat je ook beter met je voeding uitkomt?
.
. Waar zei je ook alweer dat je werkteEr zit dagelijks een lunch in begrepen waarbij je echt de meest lekkere maaltijden geserveerd krijgt. Echt bizar. Gisteren bijv. een van de lekkerste spare-ribs gehad die ik ooit geproefd heb. Daarnaast gegrilde aardappels, een arabische groente stoof en een heerlijke salade met vis. Gaaaiiinssss.
?Er zit dagelijks een lunch in begrepen waarbij je echt de meest lekkere maaltijden geserveerd krijgt. Echt bizar. Gisteren bijv. een van de lekkerste spare-ribs gehad die ik ooit geproefd heb. Daarnaast gegrilde aardappels, een arabische groente stoof en een heerlijke salade met vis.
Niet normaal.
Waar is dat dan stop ik ook met mijn stage en ga ik daar stage lopen.
. Ik had net m'n bak pasta op toen ze met die lunch aan kwamen zetten! Wat? Gratis vreten op stage en dan ook nog DAT wuuuttttt. Moet hier elke vrijdag verdorie nog zelf voor m'n patatje betalen

Exact hetzelfde wat ik meteen dacht

!Heb je ook gezocht op "vacature stagiair gratis eten" toevallig?Ik treedt maar niet te veel in de details denk ik. Anders puilt de mailbox straks uit van de sollicitaties!