AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Een legday naar mijn hart :).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
Straks tijd voor een pull training! Ik zit er aan te denken de Upright row weer eens te proberen. Echter lees je hier zeer wisselende verhalen over qua overbelasting van de schouders. Is er misschien iemand hier die de oefening regelmatig doet en tips heeft?! :)

Ben zelf wel fan van upright row. Ik probeer ze wel met een hogere reprange te pakken en het gewicht zodoende niet al te zwaar te maken. Wissel de manier waarop ik ze doe ook af, wissel tussen cable/ez-bar/plate. Denk dat iedereen een andere manier heeft waarop het niet geforceerd voelt :).

• #1.804
Ben zelf wel fan van upright row. Ik probeer ze wel met een hogere reprange te pakken en het gewicht zodoende niet al te zwaar te maken. Wissel de manier waarop ik ze doe ook af, wissel tussen cable/ez-bar/plate. Denk dat iedereen een andere manier heeft waarop het niet geforceerd voelt :).

Ah thanks :D. Je doet ze tijdens je pull-trainingen neem ik aan?

Ik heb ook geen slechte schouder ervaring bij Up Rows, wel polsen. Een lekkere polshoek zoeken met met EZ bar, of beter dumbells. En niet te zwaar doen.

• #1.807
Bedankt voor de tips! Daar kan ik binnenkort wel mee beginnen dus. Het plan is om ze aan het einde van de training in de 12-15 rep range te doen met een EZ-bar.

Pull 2

Chin ups
3 x 6-8

12 x bw
3 x 6 x 14 kg PR

Bent over row overhand grip strict
3 x 8-10

3 x 10 x 50

Seated row
3 x 8-10

8 8 7 x 50

Facepull
3 x 10-12

3 x 10 x 10 kg

Wide grip pull down
3 x 10-12

12 8 8 x 50 kg

EZ- Barbell curls
3 x 8-12

12 10 9 x 22 kg

Bent over lateral raises
2 x 15>

20 16 x 6 kg

Planks
2 x max

120 sec x bw
90 sec x 10 kg

Dat ging lekker op 2 schalen havermout en 3 bakken koffie :).

Post workout:
Handjevol apenkoppen. (Going full @Skatermarvin ...)
+
https://www.instagram.com/p/BFZCOeex1b4/?taken-by=basthetics

Mannen die chin ups, pull ups en dips doen zijn echte mannen, congrats met je PR ^^

• #1.809
Een heerlijk weekend gehad in Antwerpen met de GF. Daar uiteraard ook gewoon getraind:

Push 2

Bench
4 x 5

5 x 4 x 72.5

Dumbbell Shoulder press
3 x – 8-10

6 x 18
8 7 7 x 16 Absoluut niet tevreden qua gewicht, maar ik gebruik nu wel eindelijk de full ROM en probeer m'n ellebogen niet naar buiten te laten staan.

Incline Bench press
3 x 8-12

12 11 9 x 45 kg Gewoon lekker pompen. Deze wekelijks verhogen met 2.5 kg.

Cg push ups
3 x 10-15

10 9 8

Shoulder bombs
8 7 7 x 4 kg Godver wat een pomp :roflol:.

Tricep push down
3 x 8-12

3 x 12 x 18 kg

Legs 2

Pre-workout: https://www.instagram.com/p/BFdsKfUx1W2/?taken-by=basthetics

Squat
5 x 4-6

5 x 5 x 67.5 kg Deze voelden allemaal heerlijk aan. De allerlaatste rep was wel een lichte grinder. Ik heb het idee dat de schijfjes die ik onder mn hakken leg het verschil maken. In Antwerpen hebben ze dezelfde dunne 1.25 kg schijfjes als in NL. In Brussel zijn de schijven dikker en dat lijkt m'n techniek een beetje te verneuken.
Ik heb dus maar 2 van de schijfjes meegenomen. Blijft toch binnen 't bedrijf, right?! :D

Deadlift
1 x 3-5

5 x 90
5 x 110
4 x 120 kg

Walking lunges
3 x 20-30

3 x 24 x 22 kg Helemaaaal naar de kloten! :D

RDL
3 x 6-10

8 6 6 x 80 kg

Plank
2 min x 15 kg Ik moest wachten op de smith..

Calves
3 x 10-15

12 11 9 x 70 kg

Shape: https://www.instagram.com/p/BFbpZhLx1fm/?taken-by=basthetics

• #1.811
:laugh: Hang jij die in Brussel weer netjes op?

Lekkere training wel!
Chill dat je het deelt met je GF en in het weekend gewoon doortraint.

Jup dat is wel het idee! :D Ik ken de managers van mijn bf in Brussel inmiddels best goed en daar gaan ze sws niet moeilijk over doen.

Echt heel fijn dat zij ook graag sport nu idd!

Prima training, en jaloers op je shredness:)

Deze voelden allemaal heerlijk aan. De allerlaatste rep was wel een lichte grinder. Ik heb het idee dat de schijfjes die ik onder mn hakken leg het verschil maken. In Antwerpen hebben ze dezelfde dunne 1.25 kg schijfjes als in NL. In Brussel zijn de schijven dikker en dat lijkt m'n techniek een beetje te verneuken.
Heb je powerlifting schoenen? Squatte eerst ook met schijfje onder mijn hakken, maar sinds ik mijn Adipowers 2.0 heb, hoeft dat niet meer en is mijn techniek erg vooruit gegaan, absoluut de investering waard! :)

• #1.814
Heb je powerlifting schoenen? Squatte eerst ook met schijfje onder mijn hakken, maar sinds ik mijn Adipowers 2.0 heb, hoeft dat niet meer en is mijn techniek erg vooruit gegaan, absoluut de investering waard! :)

Het is tijd, de hoogste tijd.. !

Hoeveel ben jij per maand aan eten kwijt?:)

• #1.819
  • #1.820
Pull 1

Pull-ups
4 x 6-8

8 x bw
6 x 10kg
4 x 5 x 10 kg

Barbell row
4 x 8-10

4 x 8 x 60 kg

Cable straight arm pull down
3 x 8 -10

3 x 10 x 25 kg

Face pull
3 x 10-15
3 x 12 x 10 kg

Dumbell curls
3 x 10-15

11 7 x 14 kg
10 x 12 kg

Dumbell shrugs
3 x 10-15

3 x 12 x 32 kg

Hanging leg raises
8 x toes to bar PR
12 x
10 x

Was een beetje futloos aan het begin van de training. Niet super tevreden met de pull-ups, maar het is niet anders! Nu is het tijd voor foodporrrnnnn.

Terug
Naar boven