SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben zelf wel fan van upright row. Ik probeer ze wel met een hogere reprange te pakken en het gewicht zodoende niet al te zwaar te maken. Wissel de manier waarop ik ze doe ook af, wissel tussen cable/ez-bar/plate. Denk dat iedereen een andere manier heeft waarop het niet geforceerd voelt.
. Je doet ze tijdens je pull-trainingen neem ik aan?Jup, ik doe ze altijd aan het eind van mijn pull-dayAh thanks. Je doet ze tijdens je pull-trainingen neem ik aan?

.
. 

Ik heb dus maar 2 van de schijfjes meegenomen. Blijft toch binnen 't bedrijf, right?!![]()
Hang jij die in Brussel weer netjes op?Hang jij die in Brussel weer netjes op?
Lekkere training wel!
Chill dat je het deelt met je GF en in het weekend gewoon doortraint.
Ik ken de managers van mijn bf in Brussel inmiddels best goed en daar gaan ze sws niet moeilijk over doen. Heb je powerlifting schoenen? Squatte eerst ook met schijfje onder mijn hakken, maar sinds ik mijn Adipowers 2.0 heb, hoeft dat niet meer en is mijn techniek erg vooruit gegaan, absoluut de investering waard!Deze voelden allemaal heerlijk aan. De allerlaatste rep was wel een lichte grinder. Ik heb het idee dat de schijfjes die ik onder mn hakken leg het verschil maken. In Antwerpen hebben ze dezelfde dunne 1.25 kg schijfjes als in NL. In Brussel zijn de schijven dikker en dat lijkt m'n techniek een beetje te verneuken.

Heb je powerlifting schoenen? Squatte eerst ook met schijfje onder mijn hakken, maar sinds ik mijn Adipowers 2.0 heb, hoeft dat niet meer en is mijn techniek erg vooruit gegaan, absoluut de investering waard!![]()
. Dit is de werklunch!
En ik maar droge rijst met broccoli kip en olijfolie eten..
Ziet er goed uit though!
. Gisteren nog een kipfilet schotel op bij de turk. Heeeeerlijke gegrilde kip
.