Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker wel zo'n stage!
Ik ga morgen rond uurtje of 1/half 2 trainen waarsch. Tijd voor de beentjes!![]()
Ja ik ga naar biggy. Normaal zou ik ook iets later willen trainen maar moet half 5 werken helaas..Oké, ik wou zelf een kleeeein beetje later gaan. Rond 2! Ben je van plan gewoon naar BigGym te gaan?
Stage is zeker chill![]()
Ja ik ga naar biggy. Normaal zou ik ook iets later willen trainen maar moet half 5 werken helaas..
Ik zie je vast wel bij biggy dan
. 
) Kort maar krachtig! Goed te lezen dat de stage nog steeds bevalt!
Ben benieuwd hoe de AYCE appoach bevalt..
Wat is dat 'stress' toch waar iedereen het over heeft?Ik voel mij helemaal thuis hier.
Ik ook. Het scheelt in ieder geval behoorlijk wat stress. Dat maakt sowieso al een verschil!

Wat is dat 'stress' toch waar iedereen het over heeft?![]()
.Maar het is toch leuk werk, en fijn om te fietsen en nice samenzijn?50 uur werken, 2 uur reizen per dag en dan ook nog de gf etc. zien.
Maar het is toch leuk werk, en fijn om te fietsen en nice samenzijn?
. Zoals het 95% van de tijd het geval is met 'stress'!
.Superfijn dat je het zo naar je zin hebt op je stage, dan vliegt de stagetijd ook echt voorbij..!
En damn, vind je het heel erg als ik dat als een sprookje vind klinken, eten wat los en vast zit? Ik zou binnen no-time zo wat extra kilootjes eraan hebben, zeker met al dat lekkers dat je altijd op je Instagram laat zien.
. Ik was ook behoorlijk gefrusteerd hier, maar gelukkig was er een Belgisch kereltje die mij vertelde dat ik mij niet zo fucking druk moest maken, mwhaha
. Dat Belgische kereltje heeft vast gelijk
Lekkere train weer, ik wil ook wel weer iets met supersets, begin die TM al een beetje zat te worden![]()
/
. Vooral mn chest is goed verrot. Voelt echter best goed, want dat is erg lang geleden!50 uur werken, 2 uur reizen per dag en dan ook nog de gf etc. zien.