AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Lekker wel zo'n stage!
Ik ga morgen rond uurtje of 1/half 2 trainen waarsch. Tijd voor de beentjes!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Geen fan van ochtend trainingen?

Oké, ik wou zelf een kleeeein beetje later gaan. Rond 2! Ben je van plan gewoon naar BigGym te gaan?
Stage is zeker chill :thumb:
Ja ik ga naar biggy. Normaal zou ik ook iets later willen trainen maar moet half 5 werken helaas..
Ik zie je vast wel bij biggy dan

• #1.785
Ja ik ga naar biggy. Normaal zou ik ook iets later willen trainen maar moet half 5 werken helaas..
Ik zie je vast wel bij biggy dan

Yo kan je daar een gratis dagkaart krijgen om te proberen? In dat geval kan ik zo wel die kant op komen! Anders dan ga ik gewoon naar de BF Helpman. Ook een erg fijne gym trouwens.

• #1.786
Even een tijdje niets gelogd hier, maar wel gewoon meegelezen.

De eerste anderhalve week van de nieuwe stage zitten er inmiddels op en ik ben nog steeds erg enthousiast! Het zijn lange dagen, maar ik heb het naar mn zin en ben erg gemotiveerd :).

Als gevolg van mijn stage fiets ik nu een stuk meer zoals gezegd en dat brengt nogal wat te weeg. Ik was na een week een kilo kwijt. Niet best! Eergisteren maar besloten toch de 'dirty bulk approach' een kans te geven. Het komt er min of meer op neer dat ik alles eet wat los en vast zit. Ik krijg wel elke dag mn eiwitten, vitaminen en mineralen binnen. Ik hoef trouwens bijna geen meals meer te preppen, aangezien ik op t werk zeer uitgebreid kan lunchen en daarnaast alleen brood, pannenkoeken en fruit meeneem.

Full-body trainen leek een goed idee, maar 3 x p/w squaten is het gewoon niet nu. Elke dag zo een anderhalf uur lekker doortrappen op de fiets hakt er in hoor. Daarnaast prefereer ik lekkere korte, frequente trainingen. Na het werk is er ten slotte niets lekkerders dan langs de gym te gaan! Ik houd dus toch vast aan het PPL principe.

Trainingen zullen vanaf nu weer geplaatst worden hier. Vanavond push training. :)

• #1.787
Push 1

Bench
4 x 4-6

4 x 6 x 70 kg

OHP
4 x 6-8

3 x 7 x 35 kg
1 x 6 x 35 kg

Incline dumbbell press
3 x 8-10

2 x 9 x 24 kg
7 x 24 kg

Dips
3 x 8-12

3 x 7

Shoulder bombs (Goed idee @KevvL ;))
3 x 10-15

10 8 7 x 4 kg

Tricep push down
3 x 8-12

12 9 x 15 kg
10 x 10 kg

Lekker snelle training.

Kort maar krachtig! Goed te lezen dat de stage nog steeds bevalt!

Ben benieuwd hoe de AYCE appoach bevalt..

• #1.789
  • #1.793
Superfijn dat je het zo naar je zin hebt op je stage, dan vliegt de stagetijd ook echt voorbij..!
En damn, vind je het heel erg als ik dat als een sprookje vind klinken, eten wat los en vast zit? Ik zou binnen no-time zo wat extra kilootjes eraan hebben, zeker met al dat lekkers dat je altijd op je Instagram laat zien :rolleyes:.

• #1.795
Superfijn dat je het zo naar je zin hebt op je stage, dan vliegt de stagetijd ook echt voorbij..!
En damn, vind je het heel erg als ik dat als een sprookje vind klinken, eten wat los en vast zit? Ik zou binnen no-time zo wat extra kilootjes eraan hebben, zeker met al dat lekkers dat je altijd op je Instagram laat zien :rolleyes:.

Nou dat kan je wel zeggen! Vandaag zonder het werkelijk te beseffen weer meer dan 10 uur gedraaid. Daarna lekker de beentjes gepakt.

Legs 1

Squat
10 x 20
6 x 40
5 x 55
5 x 4 x 67.5
Tja. Dat fietsen hakt er simpelweg behoorlijk in :roflol:. Ik was ook behoorlijk gefrusteerd hier, maar gelukkig was er een Belgisch kereltje die mij vertelde dat ik mij niet zo fucking druk moest maken, mwhaha :P.

Deadlifts
3 x 5 x 107.5

Reverse lunges
2 x 24 x 20 kg
1 x 20 x 20 kg Zweten als een otter.

Seated leg curls SS Hanging leg raises
11 9 x 60
13 x 50
SS
17 12 10

Calves
12 11 10 x 67.5 kg

Weer een lekker vlotte training.

Dat Belgische kereltje heeft vast gelijk :P
Lekkere train weer, ik wil ook wel weer iets met supersets, begin die TM al een beetje zat te worden :(

• #1.797
Dat Belgische kereltje heeft vast gelijk :P
Lekkere train weer, ik wil ook wel weer iets met supersets, begin die TM al een beetje zat te worden :(

Yep. Dat denk ik ook :P/

Aan het einde van de training vind ik het wel fijn. Het scheelt tijd en je hoeft je niet te vervelen, he he ;)

Ik heb trouwens gekke spierpijn van gisteren en woensdag :roflol:. Vooral mn chest is goed verrot. Voelt echter best goed, want dat is erg lang geleden!

• #1.798
Voeding:

100 g havermout
30 g whey
30 g chocolade
2 bananen
150 g fruit

1 hele baguette
120 g kip/ham
2 eitjes

2 kippenpoten
+- 130 g pasta met creme saus (donders veel olijf olie)
salade

2 appels

10-15 snoepjes

+- 125 g rijst
+- 125 g kip
+- 100 ml kokosmelk
+- 400 g brocolli
kokosolie
2 bananen

20 g walnoten
20 g rozijnen
1 perzik