Sterling
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.645
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch weer lekker om eens van schema te wisselen, trainingen zien er ook goed uit zo! Heb je geen last van die deadlifts voor je pull training?

Laat anders es weten wanneer je weer in Groningen bent en zin heb om te trainen
. Ik train vrijwel altijd in Helpman daar. Een ideale gym. Gaat lekker kerel. En aan je foto te zien blijf je goed droog ondanks de misschien wat dirty bulk.
Hoeveel eet je qua kcal gemiddeld op een dag eigenlijk?
Als ik naar Groningen ga, dan post ik dat hier altijd!. Ik train vrijwel altijd in Helpman daar. Een ideale gym.
Aaah de basic fit in helpman? Lekker rustig daar en ook behoorlijk veel keuze alleen jammer dat de dumbells maar tot 34kg gaan
Exact! Het is inderdaad niet te druk daar. Over het algemeen ook prima lui daar!
Is dat zo? Ik gebruik eigenlijk niet zo gek veel dumebells, dus dat is mij nog niet opgevallen.
Heb je een BF abbo?
Volgens mij nog wel tot september, ik heb gebruik gemaakt van abbo overname bij big gym en train daar sindsdien maar zou best naar helpman willen gaan voor een training als je in de buurt bent!
.Ik ga je volgenMooi insta-account! Ik moet zelf ook zo ziek veel eten om vervolgens nog amper aan te komen.

Wat een hoop extra cardio dat fietsen..
Waarom neem je niet gewoon iedere keer een snicker oid op de fiets?
Zeker als je al moeite had met 4k kcals te gainen.
Zou lekker losgaan![]()
.