MuscleMeat

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

De hoeveelheid rust is toch wel essentieel? Kun je ook geen indicatie geven? Is het bijvoorbeeld richting de 1 minuut of richting 3 minuten?

Ik denk dat Rob bedoelt tot dat hij vind dat die genoeg hersteld voor zijn volgende werk set. Zal meestal wel liggen tussen de 1 a 2 min.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind de lengte van rust ondergeschikt aan het effect van optimaal zware gewichten benutten met het aantal reps die gedaan moet worden.
Zal ergens tussen 1 à 3 min liggen, grote spiergroepen vergen meer herstel.

Ik vind de lengte van rust ondergeschikt aan het effect van optimaal zware gewichten benutten met het aantal reps die gedaan moet worden.
Zal ergens tussen 1 à 3 min liggen, grote spiergroepen vergen meer herstel.

Ik vroeg het omdat sommigen zweren bij een korte rust tussen sets (maximaal 1 minuut). Ik deel jouw mening dat je voldoende hersteld moet zijn om de volgende set met maximaal gewicht te kunnen doen.

Training van vandaag, rug en traps.

Barbell row - 4 sets - 12 x 100kg / 10 x 120kg / 8 x 130kg / 6 x 140kg
Dumbbell row - 4 sets - 12 x 50kg / 10 x 55kg / 8 x 60kg / 6 x 60kg
T-bar rows - 4 sets - 12 x 80kg / 10 x 80kg / 8 x 80kg / 6 x 80kg
Pulldown met 2 losse hendels - 4 x 8 x 80kg
Halve deadlift - 4 sets - 12 x 100kg / 10 x 120kg / 8 x 140kg / 6 x 160kg
Dumbbell shrugs - 4 x 8 x 55kg

Lekkere training! Alleen beetje last van mijn onderrug...

Laatst bewerkt:
Seated front pulls..kan me er niks bij voorstellen?

Stevige rows.

Bedoelt hij denk ik lat pulldowns mee Arnold;).

Is ook een foutje van mijn kant, het is in feite een latpulley maar dan met 2 losse hendels.

Zware gewichten

Op deze manier, alleen Rob kantelt zijn ellebogen iets minder om iets meer nadruk op de onderkant te leggen :)

http://www.youtube.com/watch?v=TG60MKm7adE&feature=feedlik

Thanks voor opheldering,doel is vooral onderkant lats?

Charles was wat afgeleid af en toe trouwens,wel charismarische figuur lijkt het!Mascha trained nu bij Yates?of ben ik nu in de war (beetje oftopic misschien maar ben toch nieuwsgierig naar de verschillen..glass en yates)

Je kan beter vragen bij wie heeft Mascha niet getraind? Contacten heeft ze zeker wel hehe.

n*ger of niet, iedere man wilt daar toch wel achter staan :p

Denk dat het vast wel al ergens staat, maar kan het niet vinden. Waar train je ergens ? Zag namelijk dat je in roermond woont.

Charles is een goede vriend van me en we trainen al een hele tijd samen.. Toen dit filmpje gemaakt werd was ik alweer een tijdje daar ... Nee Charles is niet afgeleid ofzo hij weet dat ik gewoon doe wat hij zegt...hij weet dat ik eigelijk altijd netjes train ( hij heeft me niet voor niets weer gevraagd voor hem te komen werken) en hij heeft trouwens ogen in zijn dreads lol.....
Ja ik train ook bij Dorian , hij is tevens mijn sponsor.....
Hoop dat dit jullie vragen beantwoord :)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor opheldering,doel is vooral onderkant lats?
(beetje oftopic misschien maar ben toch nieuwsgierig naar de verschillen..glass en yates)

Nee niet alleen onderkant lats, knijp hem beneden goed door en je voelt hem goed in je trapezius het ascendens gedeelte, dat is het verschil als je hem iets anders uitvoert, alles is te bepalen aan je houding, probeer het maar eens ;)

verschil tussen Yates en Glass, das een moeilijke :D

Charles is een goede vriend van me en we trainen al een hele tijd samen.. Toen dit filmpje gemaakt werd was ik alweer een tijdje daar ... Nee Charles is niet afgeleid ofzo hij weet dat ik gewoon doe wat hij zegt...hij weet dat ik eigelijk altijd netjes train ( hij heeft me niet voor niets weer gevraagd voor hem te komen werken) en hij heeft trouwens ogen in zijn dreads lol.....
Ja ik train ook bij Dorian , hij is tevens mijn sponsor.....
Hoop dat dit jullie vragen beantwoord :)

Wat wordt je volgende contest?

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 22:21 ----------

Training van vandaag, rug en traps.

Barbell row - 4 sets - 12 x 100kg / 10 x 120kg / 8 x 130kg / 6 x 140kg
Dumbbell row - 4 sets - 12 x 50kg / 10 x 55kg / 8 x 60kg / 6 x 60kg
T-bar rows - 4 sets - 12 x 80kg / 10 x 80kg / 8 x 80kg / 6 x 80kg
Pulldown met 2 losse hendels - 4 x 8 x 80kg
Halve deadlift - 4 sets - 12 x 100kg / 10 x 120kg / 8 x 140kg / 6 x 160kg
Dumbbell shrugs - 4 x 8 x 55kg

Lekkere training! Alleen beetje last van mijn onderrug...

T-bar doe je heel laag bij de grond?
Niet zoals Ronnie?

@mack ik doe is april in Culver city LA mee... Ik zal dan in de physique division uitkomen...heb er zin in :D

Dorian en Charles zijn totaal verschillend qua trainingsvisie en ik gebruik een combi om te periodiseren ... Dorian om wat massa aan te zetten waar ik graag wil en Charles zijn methode om te fine tunen :)

Terug
Naar boven