AndroidHealthClinic

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Wat is de reden dat je sommige oefeningen nu elke set hetzelfde gewicht pakt. Voorheen deed je geloof ik alleen pyramide en dan ook met wat meer verschil tussen de sets.

Voorheen deed ik idd voornamelijk pyramide, maar nu ik bv 4 sets van elke keer 10 reps moet maken kan ik de gewichten niet steeds verhogen ;) Dit schema hebben Berry, Mascha en Robbie gemaakt en hier dien ik me de eerstkomende 6 weken aan te houden.

Lookin good

buffel!! mensen stappen vast niet graag bij je in de lift:D:D:P

• Topic Starter Topic Starter
Zelfs in de lift kan die niet even rustig sms-en :rolleyes:

Staat je wel heel sexy hoor Rob :D

Wat een beest ben je ook pfff

Monster!!!:)

Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnice

beest!

Buffel

Goeie ROM op die dikke presses.
I like!

bruut man!!!

L'kin gooooood :)..... Maar uhmmm wel in dat sexy shirt trainen natuurlijk.... We want muscles zien:D

waar is iedereen in die gym?;p
En heb je niet tyfuswarm met zo'n trui aan tijdens trainen??
Ik zweet me meestal echt de pl**ris op een hempie.
Ik moet ook echt blijven drinken tussendoor anders gaat nie goed.

Buffel nummer 1 ben je!!

In onze gym is geen verwarming dus het vestje gaat pas uit zodra ik het warm begin te krijgen. Ik had het shirtje wel aan hoor Mascha...kijk maar op de vorige pagina :D

Het is er overigens nooit druk. Je kan het er in feite al druk noemen als er 8 mensen aan het trainen zijn op eenzelfde tijdstip ;)

Altijd lekker trainen een privé gym :) en ach je moet trainen waarin je je lekker voelt, wij hebben op de sportschool iemand die traint op van die ballroom schoenen :S ieder zijn ding toch?

Owwww ja dat dacht ik al... heb bionische ogen hè haha...

Wij hebben wel verwarming maar die gaat nooit aan.. Lekker hard trainen met die hap....zo te zien heb je allen onder controle...

In onze gym is geen verwarming dus het vestje gaat pas uit zodra ik het warm begin te krijgen. Ik had het shirtje wel aan hoor Mascha...kijk maar op de vorige pagina :D

Het is er overigens nooit druk. Je kan het er in feite al druk noemen als er 8 mensen aan het trainen zijn op eenzelfde tijdstip ;)

haha oke dan.
Nooit druk?? in een gym met zulke monster dumbbell's?
ik wil gelijk verhuizen

Over een tijdje koop ik wel wat dumbbells van 70 tot 90 kilo, dan mag je je gang gaan Rob :D

Terug
Naar boven