XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Pleister, dat is mr Glass, Charles Glass, trainer of champions.
Elke bb'ing liefhebber moet dit weten bro:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

had hij trouwens niet shawn ray begeleid in zijn begin jaren? of verwar ik hem nu met iemand anders?

Hij deed toch ook ballet o.i.d?

• Topic Starter Topic Starter
THE trainer of trainers, van alle trainers die ik ken is Charles verreweg de beste, hij is werkelijk geniaal :)

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 22:51 ----------

Hij deed toch ook ballet o.i.d?

Turnen volgens mij, weet Mas denk ik beter :)
Weet wel dat hij veel rotzooi verzameld :D
Maar het is een geweldige vent, is ook de enige in de BB waar ik mee op een foto sta, atleten boeien me nooit zo maar Charles is eigenlijk een legende :)

Hij deed inderdaad aan turnen en hij kan nogsteeds allerlei sprongen ed hij is alleen bang geworden om zijn voeten en enkels te blesseren anders zou hij het nog doen.
Ach ja ik noem hem niet voor niets een hamstertje :)
Charles is gewoon een super trainer en een hele dierbare vriend waar ik altijd kan aankloppen...,

Charles Glass is met enige regelmaat op physique-tv te zien met bekende bodybuilders. Ziet er indrukwekkend uit!

Pleister, dat is mr Glass, Charles Glass, trainer of champions.
Elke bb'ing liefhebber moet dit weten bro:D

Sorry me troll status stond ff aan:D

Wel coole foto btw, wist niet dat Charles Glass zo heeft uitgezien.

Zie dit topic nu pas. Goed bezig Rob! Ik hou je in de gaten :)

Nee niet alleen onderkant lats, knijp hem beneden goed door en je voelt hem goed in je trapezius het ascendens gedeelte, dat is het verschil als je hem iets anders uitvoert, alles is te bepalen aan je houding, probeer het maar eens ;)

verschil tussen Yates en Glass, das een moeilijke :D

Ga ik doen, thanks!

Ik ben in ieder geval een fan van Yates, de stukjes die hij in Muscelar Dev. schrijft vind ik ook geweldig om te lezen :cool:

Deze log volg ik zeker, 3 jaartjes geef ik je tot je Pro-card!!

Haha dat vind ik heel tof om te horen maar niet echt realistisch denk ik ;)

Hoe gaat het hier?

Gaat goed hoor, maar heb geen tijd en zin om elke dag te updaten ;)

Vandaag weer borst-biceps-onderarmen gepakt en ik ga op alle oefeningen qua gewicht steeds vooruit, wat ook de bedoeling is. Mijn gewicht gaat ook langzaam maar zeker omhoog. Wil ook niet te snel bijkomen want dan is het toch voor 95% vet en vocht. In de spiegel zie ik trouwens ook duidelijk dat mijn triceps begint bij te trekken, dus dat is een goede zaak.

Hams heb ik nog steeds niet goed kunnen trainen dus die beginnen nu wel wat massa te verliezen, erg jammer want ze liepen al een beetje achter. Zodra ze weer 100% zijn ga ik ze keihard aanpakken want volgend jaar tijdens mijn eerste wedstrijd moet alles gewoon perfect in verhouding zijn.

Relaxed van je triceps, nog steeds veel isolatie oefeningen daarvoor?

Nog steeds dezelfde aangezien ik dit schema 6 weken blijf volgen.

Blessureleed is zo k*t.
Voor je gevoel krimp je elke dag.

Anyway, veel suc6 en vergeet je kuiten niet;)

Terug
Naar boven