AndroidHealthClinic

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Das toch geen hond? Dat is een kat die stijf is!

Wij hadden ook een hond die gizmo heette.
Goede naam

Date iz up

damn rob, stoere foto mate!

• Topic Starter Topic Starter
Niks over Gizmo he Mack...die hond is kei stoer.

Kan die ook zo zingen als de echte Gizmo :)

Zaterdag 19de is er weer een training @ For Fun met Rob S, Flexing Dutchwoman Mascha Tieken en the Flexing Dutchman Berry de Mey :)

Gaan veel filmen dus Rob dit keer wel een beetje mascara opdoen.

Wat staat er op de training?

Das toch geen hond? Dat is een kat die stijf is!

De chihuahua is gewoon een hondenras, ras bestaat al 150 jaar ofzo en zelfs de langharige versie is officieel erkend binnen de rasstandaard.

---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 20:33 ----------

Wat staat er op de training?

Wat volgens schema is, weet niet hoe het die dag uitkomt, dat weet Rob vast wel :) ik hoop rug en delts :)

schema is 2 dagen op 1 dag rust 2 dagen op en 1 dag rust, komt steeds anders uit.

Rug en delts kan sowieso niet want die train ik niet samen...het is rug en traps of schouders en triceps ;)

Wat weeg je nu dan R?

Dan mag jij het zeggen Rob :)

Lauwe hond Rob ;)

Typische dbb, komt er een keer een foto die niet fake is van een buffe bodybuildert, is er alleen maar commentaar op de hond! :roflol:

Typische dbb, komt er een keer een foto die niet fake is van een buffe bodybuildert, is er alleen maar commentaar op de hond! :roflol:

Volgens mij heeft iedereen al vaak genoeg zijn waardering laten blijken over het fysiek van Rob.

geweldige mensen hebben geen bijnaam nodig:D

geweldige mensen hebben geen bijnaam nodig:D

Nee dat klopt, zei ik tegen Dorian Yates ook al :)

Maare Mack, volgende talent search, doe jij dan ook mee :D zijn al heel weel mensen die er ook interesse in hebben.
We hebben zelfs een mailtje van iemand die vertelde dat hij een enorm talent is, hij traint al meer dan 10 jaar en traint 4 keer per week etc etc.
Ben echt benieuwd naar de foto's van diegene, want hij vind Rob S totaal geen talent.
Spannend :)

Terug
Naar boven