AndroidHealthClinic

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Nee dat klopt, zei ik tegen Dorian Yates ook al :)

Maare Mack, volgende talent search, doe jij dan ook mee :D zijn al heel weel mensen die er ook interesse in hebben.
We hebben zelfs een mailtje van iemand die vertelde dat hij een enorm talent is, hij traint al meer dan 10 jaar en traint 4 keer per week etc etc.
Ben echt benieuwd naar de foto's van diegene, want hij vind Rob S totaal geen talent.
Spannend :)

Was dat Mack niet die dat mailtje stuurde:D

Nee,
ga eerst ff jaartje bouwen (2012)
en dan in 2013 kijken of er een wedstrijd komt voor E klasse.

• Topic Starter Topic Starter
ik hoop het
wil wel keertje 85 halen

hele overwinning

Oh oke, ja dat moet vast wel lukken, misschien doe ik dan ook wel mee, in de Masters E klasse :)

ik moedig je aan!

Ik heb Mascha en Willeke die me gaan trainen en aanmoedigen, scheren en inbruinen, leven kan best mooi zijn Mack :)

Nee nee, en ik geloof dat diezelfde persoon ook eens Berry de waarheid heeft verteld wat talent in de BB nu echt inhoud!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 13:19 ----------

Oh oke, nou veel succes alvast, je kan het! :)

Iemand die Berry de waarheid heeft verteld???
Nou dan ben ik wel zeer benieuwd naar zijn pics.
Berry is a true legend, dus je moet wel van hele goede huize komen, wil je de legend nou het één en ander vertellen over bb'ing:D

Berry is a true legend, dus je moet wel van hele goede huize komen, wil je de legend nou het één en ander vertellen over bb'ing:D

Pff, niet zo overdrijven hoor, moet je hem eens vergelijken met bv een echt talent zoals zyzz :rolleyes:

He blijf eens in je eigen rel (zyzz) topicje:mad:

You mad berry? :p

zeker.
Dan doe ik wel mental coaching

Veel succes :D

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 14:00 ----------

Er zijn zat internethelden die natuurlijk makkelijk mr Olympia hadden kunnen worden he :p

Nee dat klopt, zei ik tegen Dorian Yates ook al :)

Maare Mack, volgende talent search, doe jij dan ook mee :D zijn al heel weel mensen die er ook interesse in hebben.
We hebben zelfs een mailtje van iemand die vertelde dat hij een enorm talent is, hij traint al meer dan 10 jaar en traint 4 keer per week etc etc.
Ben echt benieuwd naar de foto's van diegene, want hij vind Rob S totaal geen talent.
Spannend :)

Oh gelukkig dacht even dat mijn mail niet was aangekomen :D

Altijd leuk die mensen die jaloers zijn en het iemand niet gunnen om ergens goed of succesvol in te zijn. Vraag me af waarom zo iemand dan niet zelf gewoon meedoet met de search. ???

Ja dat vraag ik me dan ook af, denk dat ie het te druk had met zijn werk als stuurman.

Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van die grapjas haha. Altijd leuk zo'n praatjesmakers...

Vandaag schouders en triceps aangepakt. Triceps knalde er echt uit, die is zonder twijfel flink aan het bijtrekken. Gewicht wilt nog niet echt goed stijgen maar wat niet is kan nog komen ;)

Robbie, was het toevallig kwarkmixer?:roflol:

haha kwarkmixer wat een clown was dat, denk dat hij iedereen die ooit met de contest heeft mee gedaan wel een prive bericht gestuurd heeft om te vertellen hoeveel beter hij er wel niet bijstond dan iedereen op dbb

Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van die grapjas haha. Altijd leuk zo'n praatjesmakers...

Vandaag schouders en triceps aangepakt. Triceps knalde er echt uit, die is zonder twijfel flink aan het bijtrekken. Gewicht wilt nog niet echt goed stijgen maar wat niet is kan nog komen ;)

Doe je ook CGBP?

Terug
Naar boven