Fitness Seller

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal eens kijken of ik geen sweater aan doe :D

Nee maar echte vooruitgang is er toch nog niet te zien in die paar weken. Gewicht is nog zo goed als hetzelfde en ook mijn omtrekken zijn nog niet echt toegenomen. Enige wat ik wel merk is dat de triceps begint bij te trekken.

Veel spiermassa opbouwen gaat helaas niet in een paar weken...was het maar zo ;)

Je ziet jezelf iedere dag en dan zie je je verbeteringen niet altijd en anders heeft die ene gast toch gelijk en ben je idd geen talent....snik :(

:D:D:D

Nee maar normaal zagen anderen het altijd wel en dat is nu ook niet het geval. Ik moet gewoon geduld hebben, helaas niet mijn sterkste punt haha. Misschien heeft die kerel idd toch gelijk :(

Anderen??Dus er zitten toch wel mensen op die sportschool waar je traint :D

Ja zo af en toe wel haha. Voordeel is wel dat je bij ons nooit hoeft te wachten op iemand die je apparaat oid bezet houdt :D

Ja zo af en toe wel haha. Voordeel is wel dat je bij ons nooit hoeft te wachten op iemand die je apparaat oid bezet houdt :D

of iemand die vraagt "of hij even een setje tussendoor mag doen" wat eigenlijk niet mag maar ik nooit nee tegen kan zeggen :(

Laat ik daar nou ook nooit last van hebben :D

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 13:36 ----------

of iemand die vraagt "of hij even een setje tussendoor mag doen" wat eigenlijk niet mag maar ik nooit nee tegen kan zeggen :(

Wil je erover praten? :(:D

-------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 13:36 ----------

Wil je erover praten? :(:D

ik ben niet zo'n prater :p

overigens, de rug oefening die Mascha doet op dat filmpje met Charles, geweldige aanvulling op mn rugtraining, thanks!! (en niemand die een setje "tussendoor" wil doen want niemand in mijn gym doet die oefening :D)

Ik ben ook niet zo'n luisteraar :D heb geen goeie sociale eigenschappen wat dat betreft :(

Ja die voelt idd heel lekker ja, en idd een voordeel omdat de meesten het dan weer een simpele "isolatie oefening" vinden :P

Killy Killy Killy wat heb je toch een grote mond voor zo'n klein mannetje........als de maat van je mond zou meetellen had je absoluut gewonnen.... Helaas zoeken wij talent die met meer gewicht traint dan het topgewichtje.... Snap je grote mond wel hoor..... Je moet toch wat aandacht krijgen...
:bow2::bow2:

ik was benieuwd naar je schouder trainingen, nou kwma ik er dus achter dta je die nog geen eens gepost heb:O doe dat maar eens vlug!

Dan kan die komende zaterdag lekker schouders gaan trainen :)

haha kwarkmixer wat een clown was dat, denk dat hij iedereen die ooit met de contest heeft mee gedaan wel een prive bericht gestuurd heeft om te vertellen hoeveel beter hij er wel niet bijstond dan iedereen op dbb

Dat te weten dat ik een keer op een (kleine) DBB meeting in utreg alleen met hm heb lopen deadliften en kwarkmixer 200kg tilde op de deadlift, terwijl ie vol met enanthaat zat en ik, met me skinny lichaam 3x180kg deed en een banaan als pre-workout had... geweldige vent :D

Maar Rob, leuk log, keep doing! Erg interessant allemaal.

Dan zal ik zaterdag wel schouders en triceps trainen ;)

Kwarkmixer is toch die homo wat hier eerst op DBB zat? Met zijn taille die breder was dan zijn schouders? :D

Dan zal ik zaterdag wel schouders en triceps trainen ;)

Kwarkmixer is toch die homo wat hier eerst op DBB zat? Met zijn taille die breder was dan zijn schouders? :D

Hij had de symmetrie van een krab, dat weet ik nog wel, ach ja ze komen en gaan he?

Haha Kwarkmixer.
Die figuur was ik compleet vergeten totdat ik zijn naam hier weer tegenkwam.
Dus Rob, zaterdag schouders trainen -> begin maar met dumbbell press en maak een filmpje. 55kg dumbbells krijg je zeker wel gepresst :)

Ik moet beginnen met military press in de smith machine. Ze hebben trouwens ook geen 55kg dumbbells in Hillegom en als ze ze hadden had ik ze toch niet gebruikt. Natuurlijk zou ik die 55kg dumbbells (vooral als eerste oefening) kunnen drukken, maar het gaat er nu niet om om zo zwaar mogelijk te tillen zoals ik dat eerst deed. De bedoeling is juist om mijn techniek te verbeteren dus echt zware gewichten zullen zeker niet gebruikt gaan worden.

Terug
Naar boven