XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

• Topic Starter Topic Starter
Ja dus, dat weet iedereen dat ik dik ben, zeker nu pffff van de week 11% gemeten, Mas wilt me dan gewoon niet matsen verdomme :(

Gelukkig is het voorlopig geen zomer :)

Wanneer komen die beloofde trainingfilmpjes?:D

Wat vinden jullie van het aankomende talent maarten 'killy' van elst

Niks en is ook niet belangrijk in dit topic.

Ben wel benieuwd hoe die in zijn eerste jaren met zijn voeding omging, en met het trainen. En hoe die over zijn eerste plateau's is heen gekomen

Killy??
Killy zit alleen maar op een plateau alleen weet die dat zelf nog niet.

Niet over killy dat boeit me niet zoveel :rolleyes:

Oh misschien dat Rob daar antwoord op gaat geven :)

Killy Killy Killy wat heb je toch een grote mond voor zo'n klein mannetje........als de maat van je mond zou meetellen had je absoluut gewonnen.... Helaas zoeken wij talent die met meer gewicht traint dan het topgewichtje.... Snap je grote mond wel hoor..... Je moet toch wat aandacht krijgen...

Haha goed topic dit :thumbs:

Killy Killy Killy wat heb je toch een grote mond voor zo'n klein mannetje........als de maat van je mond zou meetellen had je absoluut gewonnen.... Helaas zoeken wij talent die met meer gewicht traint dan het topgewichtje.... Snap je grote mond wel hoor..... Je moet toch wat aandacht krijgen...

Mascha, je hebt nu toch wel door dat ik hier puur voor mijn plezier zit.
Je kan onderhand wel weten dat ik heel veel respect heb voor atleten en natuurlijk wel weet hoe ik er zelf voor sta.

Alleen dit forum is van een te laag niveau er te serieus te zijn, naast hier en daar een topic met wat inhoud.

Aankomend weekend komt Rob dus weer langs en we gaan kijken hoe alles gegaan is. Uiteraard houden we contact achter de schermen en hier op het forum maar in real life is het toch anders.
Uiteraard worden er dan weer filmpjes gemaakt om ook jullie op de hoogte te brengen...en Rob....ondanks dat de kerst bloemen op het raam staan willen we natuurlijk geen sweater zien...want ook de mensen thuis willen je progressie zien....
ja of ik moet je kleding maat ff filmen en dat iedere keer updaten :D

Haha, ben benieuwd :D

Ik zal eens kijken of ik geen sweater aan doe :D

Nee maar echte vooruitgang is er toch nog niet te zien in die paar weken. Gewicht is nog zo goed als hetzelfde en ook mijn omtrekken zijn nog niet echt toegenomen. Enige wat ik wel merk is dat de triceps begint bij te trekken.

Veel spiermassa opbouwen gaat helaas niet in een paar weken...was het maar zo ;)

Terug
Naar boven