XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Jij zou toch in de buurt moeten komen met die stats?

Rob is volgens mij nog wel een kilo of 6 zwaarder dan dat ik ben en ook ietsje korter. Bovendien al zou ik de zelfde stats hebben betekend het ook niet dat ik er het zelfde uit zou zien. Net even die spierdikte op de juiste plekken toont veel groter.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 17:54 ----------

Rob is volgens mij nog wel een kilo of 6 zwaarder dan dat ik ben en ook ietsje korter. Bovendien al zou ik de zelfde stats hebben betekend het ook niet dat ik er het zelfde uit zou zien. Net even die spierdikte op de juiste plekken toont veel groter.

Toch vlak je jezelf teveel uit, siert je wel, maar je bent groter dan dat jezelf beseft......je bent wel lelijker dan jezelf beseft, maar daar hoor ik je nooit eigenlijk over :rolleyes::D

• Like
Waarderingen: YOGI
Robbie, je hebt wel degelijk je catwalk face op he! Ook een ambitie voor model? :p

Leuke foto's Robbie, heb je ook nog vids?

Je kijkt wel vuil trouwens:D.

eerste foto is heeeeeeeeel hard!

Leuke foto's Robbie, heb je ook nog vids?

Je kijkt wel vuil trouwens:D.

Mascha vertelde dat we pasta en salade gingen eten....op zaterdag???? :(:(

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 18:02 ----------

Overigens is Rob in vet% gezakt en gewicht aangekomen, hij had ook niet eens door dat ie 7,5 kilo meer op de frontpress deed :)

ziet er goed uit

ziet er top uit!

Lekker bezig Rob.
Mooie pics van Berry.

Gruwelijke foto's:thumbs:

Mooi foto's, maar wat ging erop die eerste foto door je heen Rob S? :)

Zo ziet het er wel uit hoor. :roflol:

Kijk die focus in zijn ogen.
INTENSITY.

Rob kan zich duidelijk afsluiten, het was een training waarin Berry ook zijn visie op de oefeningen gaf, maar Rob kan zich ogenschijnlijk heel makkelijk opladen en gewoon doen wat ie moet doen, zeg je 8 doet ie er 8 zeg je 10 dan doet ie 10, maar zoals je het hem uitlegt doet ie het ook 100%.

Een foto is een momentopname...en zoals je ws weet ben je tijdens een zware intensieve set niet op je knapst :D

Rob????P is gay, hij ziet in elke foto van 2 mannen een gaysituatie, dat kun je hem niet kwalijk nemen, maar zo is hij nu eenmaal......ergste is dat ie nog regelmatig hier komt trainen :(:(:(

Drink jij eigenlijk helemaal niet Rob?

(Heb ik het ook over off-season)

Terug
Naar boven