XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Alles boven de 1.85 :)

http://www.youtube.com/watch?v=l1XHCyxPpVA

Ik heb een tijdje terug een interview gedaan met hem voor een fitnessmagazine, het moment dat hij als eerste werd geroepen in de callout, dat moment was voor hem niet te omschrijven, lijkt me ook prachtig om je naam te horen en naast de onverslaanbare Lee Haney te staan in de vergelijkingen :)

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 14:42 ----------

In 1988 woog hij dacht ik 102 kilo met 1.84, het jaar ervoor was hij veel zwaarder, maar eindigde een stuk lager.
Zwaarste was dacht ik 112 kilo ooit op een wedstrijd.

Zo zie je weer gewicht zegt niks...

• Topic Starter Topic Starter
Nee, hij is nu iets kleiner, mensen die ouder worden krimpen.

Gaaf filmpje...heb ik volgens mij nog niet gezien. Haney zag er ook goed uit daar zeg, echt een killer pose die front double biceps van hem.

Goed topic!

Ik zie dat er helemaal niet gesproken word over AAS enz... welke gear zit je nu op rob?

Gaaf filmpje...heb ik volgens mij nog niet gezien. Haney zag er ook goed uit daar zeg, echt een killer pose die front double biceps van hem.

Haney had idd een gruwelijk mooie dubbele bi voor, tis ook de pose waar je een wedstrijd al mee naar je hand kan zetten, dubbel bi voor en achter zijn gewoon DE poses (vind ik dan he :D)

Haney had idd een gruwelijk mooie dubbele bi voor, tis ook de pose waar je een wedstrijd al mee naar je hand kan zetten, dubbel bi voor en achter zijn gewoon DE poses (vind ik dan he :D)

Ja en latspread+ side triceps als je monster triceps hebt. De rest vind ik over het algemeen minder

Goed topic!

Ik zie dat er helemaal niet gesproken word over AAS enz... welke gear zit je nu op rob?

Lijkt me logisch dat "gesponsorde" atleten voor de buitenwereld naturel dienen te zijn,ik zie bv Ibo daar ook met geen woord over reppen zin zijn bodylab wedstrijdlog ;)

Net in Hillegom Rob nog even gezien, wat is die gozer groot zeg!

Ook Berry nog even de hand mogen schudden, erg gaaf om hem een keer te kunnen ontmoeten.

Ben benieuwd naar de video's!!

Zo iedereen is weer weg :D was weer leuk, even kijken hoe snel ik filmpjes kan uploaden :)

Terug
Naar boven