XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Rob????P is gay, hij ziet in elke foto van 2 mannen een gaysituatie, dat kun je hem niet kwalijk nemen, maar zo is hij nu eenmaal......ergste is dat ie nog regelmatig hier komt trainen :(:(:(

Zit er zelfs over na te denken een abbo bij jullie te nemen :):D

Vind hele brute foto's hoor Rob S, mooie lijnen in schouders, op deze foto net als de wat oudere met berry lijk je zenuwachtig ofzo aparte blik in je ogen, maar misschien zie ik het wel verkeerd, bedoel er ook verder niks mee, alleen interesse en nieuwsgierigheid ;)

Dat is focus man

Vette foto's!!!

Oh zo, dat is zoals mack zegt gewoon focus. Ik moet van berry alleen maar bezig zijn met de training en mezelf helemaal afsluiten van wat er om je heen gebeurd. Het mentale aspect is volgens hem heel belangrijk. Als ik een set heb gedaan moet ik mezelf al focussen op de volgende set. Dus geen gepraat, geen gelach, alleen maar focusses op je training.

Super vette foto's kerel! Keep up the good work!!

Wanneer komt de dvd uit dan?

• Topic Starter Topic Starter
Is al uit :)

Ja die van Mascha kan ik dromen:D

Ik ook, als ik wakker word droom ik nog.

Een foto is een momentopname...en zoals je ws weet ben je tijdens een zware intensieve set niet op je knapst :D

En dat zijn nou de mooiste foto's Rob.
En jij staat er ook fotogeniek op Robbie, zeker met je trainingsjasje in je broek weggestopt:D

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 00:59 ----------

By the way waar kan je het merk hemdje halen wat Rob aanheeft.

Me trainingsjack in me broek Ibo?Meer carbs eten Ibo want je observatievermogen neemt af :)

Shirts zijn idd bij ons te koop ;)

Hij bdoeld de laatste foto

Heb je nou geswitched van cap robbie of lijkt dat zo door verschil in kleur en zwart/wit?(zit erg laag in de carbs ook,kan zeer zeker aan mij liggen ook :o)

Terug
Naar boven