MuscleMeat

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor talent heb jij dan? Oke, geloven in je zelf is natuurlijk een talent op zich maar of je er echt groter mee zal worden???

Je ego kan met zoiets wel groeien hoor?Kijk naar mij, ik geloof zo erg in mezelf, en zie daar, ik weeg sinds kort weer 85 kilo en dat allemaal door geloven in mezelf :)

Killy heeft best wel talent hoor....

Berry de Mey 6 weken voor de mr.Olympia van 1988 :)
Tegenwoordig hebben ze een hele andere conditie 6 weken voor de wedstrijd :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice

Ben blij dat ik een beetje het zelfde conditie schema heb als Berry, nu alleen nog zijn spiermassa:p

Gave foto van Berry! Zo te zien op muscle beach??

die foto ziet er idd super nice uit.

Mooi fysiek

Zo zou je er ook wel willen uitzien he Mack? Ik iig wel :D

Vandaag weer borst en biceps getraint en die stonden weer op springen! Echt een abnormale pomp en de armen, schouders en zelfs een deel vd borst stonden vol met aders. Zo'n goede shape als nu heb ik nog nooit gehad in het ''offseason''. Ik weet heel zeker dat de Arginine Pro Elite een aardige bijdrage levert aan de pomp en het feit dat ik totaal niet stijg qua vetpercentage. Mijn taille is zelfs heel langzaam kleiner aan het worden...en dat terwijl ik toch op ca 6 gr carbs, 3gr eiwit en 0,75gr vet per kg lichaamsgewicht zit.

Veel carbs en relatief weinig vet als je het mij vraagt?vast schema of cycle?

Dit is het schema voor de eerste 6 weken. Daarna wordt het waarschijnlijk weer iets aangepast. Ik weet overigens uit ervaring dat ik beter hoog in carbs dan hoog in vet kan zitten, daar reageert mijn lichaam simpelweg beter op.

Dit is het schema voor de eerste 6 weken. Daarna wordt het waarschijnlijk weer iets aangepast. Ik weet overigens uit ervaring dat ik beter hoog in carbs dan hoog in vet kan zitten, daar reageert mijn lichaam simpelweg beter op.

Lekker man hoog in de carbs :D

En wat werkt dat werkt..niks tegen in te brengen

Ja precies. Ik heb zelf het idee dat ik misschien nog meer carbs zou kunnen nemen aangezien ik niet vetter wordt en ook totaal geen extra vocht vast houd. Wellicht dat dat ook gebeurd over ca 4 weken, heb geen idee. Maar tegen die tijd gaan hun namelijk kijken wat dit dieet precies met mijn lichaam gedaan heeft en op basis daarvan gaan ze (denk ik) het een en ander aanpassen. Ik ben iig benieuwd.

Laatst bewerkt:
Doe je ondanks dat het "ofseason" voor je is,nog iets van cardio of totaal niet?

Ik lees vaak dat veel pro's ook ofseason dagelijks cardio doen,om zo nog meer te kunnen eten zonder "te" vet te worden,geen idee hoe Robbie,Berry,Mascha en jij daarover denken?

Ja precies. Ik heb zelf het idee dat ik misschien nog meer carbs zou kunnen nemen aangezien ik niet vetter wordt en ook totaal geen extra vocht vast houd. Wellicht dat dat ook gebeurd over ca 4 weken, heb geen idee. Maar tegen die tijd gaan hun namelijk kijken wat dit dieet precies met mijn lichaam gedaan heeft en op basis daarvan gaan ze (denk ik) het een en ander aanpassen. Ik ben iig benieuwd.

Tijd voor 800 gram carbs every day:D

berry had echt mooi fysiek
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gave foto van Berry! Zo te zien op muscle beach??

Volgens mij was dit bij World Gym waar ze toen ook allemaal trainde, helaas bestaat het niet meer, pand nog wel maar het staat al een tijdje leeg.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 14:32 ----------

Zo zou je er ook wel willen uitzien he Mack? Ik iig wel :D

Vandaag weer borst en biceps getraint en die stonden weer op springen! Echt een abnormale pomp en de armen, schouders en zelfs een deel vd borst stonden vol met aders. Zo'n goede shape als nu heb ik nog nooit gehad in het ''offseason''. Ik weet heel zeker dat de Arginine Pro Elite een aardige bijdrage levert aan de pomp en het feit dat ik totaal niet stijg qua vetpercentage. Mijn taille is zelfs heel langzaam kleiner aan het worden...en dat terwijl ik toch op ca 6 gr carbs, 3gr eiwit en 0,75gr vet per kg lichaamsgewicht zit.

Straks over een paar weken gaan we eens kijken wat er moet veranderen.
Taille kleiner - sterker worden - beste offseason shape......je zou bijna denken dat het goed gaat he? :D

wat waren eigelijk de stats van berry ongeveer? gewicht en lengte enz.

Tijd voor 800 gram carbs every day:D

berry had echt mooi fysiek
[Link niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=l1XHCyxPpVA

Ik heb een tijdje terug een interview gedaan met hem voor een fitnessmagazine, het moment dat hij als eerste werd geroepen in de callout, dat moment was voor hem niet te omschrijven, lijkt me ook prachtig om je naam te horen en naast de onverslaanbare Lee Haney te staan in de vergelijkingen :)

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 14:42 ----------

wat waren eigelijk de stats van berry ongeveer? gewicht en lengte enz.

In 1988 woog hij dacht ik 102 kilo met 1.84, het jaar ervoor was hij veel zwaarder, maar eindigde een stuk lager.
Zwaarste was dacht ik 112 kilo ooit op een wedstrijd.

Tof filmpje
1.84, dat zijn de beste:D

Kan ook 1.85 zijn hoor :D

Terug
Naar boven