AndroidHealthClinic

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Ik kreeg wat vragen wat de training was, dit was de training.
Front press 10 - 6 rps
dumbbell press 4 x 8
Side raise 4 x 8
upright row(achterkant) 4 x 8
rest dumbbell raise 4 x 8

french press 10 - 6
pushdown 4 x 10
1 arm cable ext 4 x 10

hoe ziet rob zijn schema eruit robbie: rug/traps, schouders/triceps, borst/biceps, benen? hoe vaak kuiten en buik?

• Topic Starter Topic Starter
Ja zo ziet het eruit, goed geraden haha
Buik hooguit 1 keer per week en dan alleen legraise, kuiten worden met korte en zware reps aangepakt :)
Kuiten zijn Rob zijn zwakste punt vind ik dus die moeten gaan groeien, de vorm zit er wel dus er moet wat meer massa op :)

Korte reps?
Niet volledige contractie?

Nee bedoel kort in reps, stond er beetje onduidelijk, reprange 6 - 10.
Ook nu is weer duidelijk geworden dat hoog in eiwitten onnodig is, als je massa en kracht kan bouwen met relatief weinig eiwit :)
En contractie blijft altijd, met welke soort training ook, je bent met bb bezig, anders kun je beter gaan powerliften.

Ja zo ziet het eruit, goed geraden haha
Buik hooguit 1 keer per week en dan alleen legraise, kuiten worden met korte en zware reps aangepakt :)
Kuiten zijn Rob zijn zwakste punt vind ik dus die moeten gaan groeien, de vorm zit er wel dus er moet wat meer massa op :)

lol geen kwestie van goed raden hoor, heb er nog wel een klein beetje verstand van ook al zou je dat niet zeggen:) buik maar 1xpw, kuiten wel 2xpw?

Er zijn tig mogelijkheden kwa split ;)
Buik in eerste instantie niet trainen maar als het erin staat dan 1 keer per week, meer is niet nodig.

Hoezo buik maar 1x per week Robbie, en alleen legraises?

Wat is de gedachte er achter?

Kusje.

Ik kreeg wat vragen wat de training was, dit was de training.
Front press 10 - 6 rps
dumbbell press 4 x 8
Side raise 4 x 8
upright row(achterkant) 4 x 8
rest dumbbell raise 4 x 8

Front press zittend of staand? Is eigenlijk gewoon militairy press toch?
En zover ik weet is upright row voor de zijkant schouders, hoezo heb jij dan achterkant tussen haakjes gezet robbie?

Upright row kan ook achter het lichaam uitgevoerd worden.
Lee Haney style

Hoe bdoel je?
Zelfde, alleen armen verder uit elkaar

Ik krijg me armen geeneens achter me lichaam door me huge shoulders:(

Luxe probleem:D

OT: heb je geen filmpje gemaakt hoe Rob zijn upright row achterkant uitvoert?

Je doet hem niet aan de achterkant, hij is bedoeld voor de achterkant van je schouders ;)

Het is in feite een upright row maar je buigt licht voorover en pakt de stang zo breed mogelijk vast. Daarna trek je hem naar de onderkant van je borst.

als je de stang smal vast pakt, neem je meer achterkant schouders mee, en als je stang breed vasthoud pak je meer zijkant schouders mee. Als je de oefening goed en langzaam uitvoert voel je duidelijk het verschil :)

Je doet hem niet aan de achterkant, hij is bedoeld voor de achterkant van je schouders ;)

Het is in feite een upright row maar je buigt licht voorover en pakt de stang zo breed mogelijk vast. Daarna trek je hem naar de onderkant van je borst.

Dan weet ik al hoe je bedoelt, die kon ik al:D.

Front press kan je ook military press noemen idd.
Al zijn er wel verschillende varianten op.
Upright row kun je ook meerdere manieren doen, met de achterkant sta je iets naar voren gekantelt, als je dan het gewicht omhoog trekt met je elleboog en pols/hand in een verticale lijn tov de grond betrek je veel meer de achterkant, meestal kun je het halter net onder je borst krijgen, hoger zorgt weer voor meer frictie in je schoudergewricht en doet niks voor het te trainen deel.
Je houd het halter overigens zo breed mogelijk en je met de contractie een 90 graden hoek hebt.....ti's zo moeilijk uitleggen met tekst :D

En achter lichaam niet???
Schaam je ! :P

Terug
Naar boven