vermeulen92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx. Vind mezelf er op filmpjes ook altijd een stuk kleiner uitzien dan in het echt, denk dat iedereen dat wel heeft
Dat mijn rug goed oogt heeft denk ik niks met de schouders te maken. Robbie vindt dat de schouders nooit groot genoeg kunnen zijn...ik vind van wel. Ik ben juist van mening dat de armen nooit groot genoeg kunnen zijn. Kijk maar naar Phil Heath bijvoorbeeld. Die heeft echt absurd grote armen maar zijn ze TE groot? Imo zeker niet, ziet juist enorm bruut uit. Als je dan weer kijkt naar o.a. Antoine Vaillant (oid) vind ik dat zijn schouders echt te groot zijn waardoor zijn armen tegenvallen.
Dit is de gym in Roermond waar ik altijd train
Af en toe ben ik in Hillegom bij Fun for Sport....maar dat is maar 1 keer in de 3-4 weken.
Thnx. Vind mezelf er op filmpjes ook altijd een stuk kleiner uitzien dan in het echt, denk dat iedereen dat wel heeft
Dat mijn rug goed oogt heeft denk ik niks met de schouders te maken. Robbie vindt dat de schouders nooit groot genoeg kunnen zijn...ik vind van wel. Ik ben juist van mening dat de armen nooit groot genoeg kunnen zijn. Kijk maar naar Phil Heath bijvoorbeeld. Die heeft echt absurd grote armen maar zijn ze TE groot? Imo zeker niet, ziet juist enorm bruut uit. Als je dan weer kijkt naar o.a. Antoine Vaillant (oid) vind ik dat zijn schouders echt te groot zijn waardoor zijn armen tegenvallen.
//
helemaal mee eens, o.a. onderarmen. na arnold s, rob s?

Phil heath heeft juist dit jaar ze armen niet verder laten ontwikkelen, maar is juist heel erg op zijn schouders gaan focussen![]()

Phil heath heeft juist dit jaar ze armen niet verder laten ontwikkelen, maar is juist heel erg op zijn schouders gaan focussen![]()

Arnold Schwarzenegger was van mening,zegt hij in pumping iron,dat zijn fysiek estetisch perfect was..en hij niet 1 spiergroep kon laten groeien zonder de rest ook te laten groeien..om die perfectie te houden![]()
Alles moet groeien ja, maar er zijn een paar spiergroepen die harder moeten groeien als de rest om de ''perfecte'' verhoudingen te verkrijgen.

zeg ik dan ergens van niet?
Lezen Killy, hij heeft zijn armen niet groter laten worden, maar zijn schouders juist meer aandacht gegeven omdat ze teveel heersten.
Xframes ontstaan niet met kleine schouders, maar met wijde en ronde schouders, smalle taille(daarom niet teveel buik trainen) en quads met een goeie sweep.
Als je dat hebt zal je meer scoren dan met een frame met armen die overheersen tov van schouders.
Dat klopt, maar hij zal dan ook de enige bb'er zijn die dit luxe probleem heeft![]()
Eens.
Schouders kunnen nooit te groot zijn.
Kijk maar naa Ruhl![]()

Blijft toch een fenomeen, eerste Olympia en dan al de publiekslieveling met 23 jaar??
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V29o50IrcQM#!