XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

fysiek is echt nice, en de trainingen ook:O

Thnx. Vind mezelf er op filmpjes ook altijd een stuk kleiner uitzien dan in het echt, denk dat iedereen dat wel heeft ;)
Dat mijn rug goed oogt heeft denk ik niks met de schouders te maken. Robbie vindt dat de schouders nooit groot genoeg kunnen zijn...ik vind van wel. Ik ben juist van mening dat de armen nooit groot genoeg kunnen zijn. Kijk maar naar Phil Heath bijvoorbeeld. Die heeft echt absurd grote armen maar zijn ze TE groot? Imo zeker niet, ziet juist enorm bruut uit. Als je dan weer kijkt naar o.a. Antoine Vaillant (oid) vind ik dat zijn schouders echt te groot zijn waardoor zijn armen tegenvallen.

Dit is de gym in Roermond waar ik altijd train ;)
Af en toe ben ik in Hillegom bij Fun for Sport....maar dat is maar 1 keer in de 3-4 weken.

helemaal mee eens, o.a. onderarmen. na arnold s, rob s?

Thnx. Vind mezelf er op filmpjes ook altijd een stuk kleiner uitzien dan in het echt, denk dat iedereen dat wel heeft ;)
Dat mijn rug goed oogt heeft denk ik niks met de schouders te maken. Robbie vindt dat de schouders nooit groot genoeg kunnen zijn...ik vind van wel. Ik ben juist van mening dat de armen nooit groot genoeg kunnen zijn. Kijk maar naar Phil Heath bijvoorbeeld. Die heeft echt absurd grote armen maar zijn ze TE groot? Imo zeker niet, ziet juist enorm bruut uit. Als je dan weer kijkt naar o.a. Antoine Vaillant (oid) vind ik dat zijn schouders echt te groot zijn waardoor zijn armen tegenvallen.

//

Zo verschillen smaken toch altijd weer, zelf kan borst niet groot genoeg vind ik. Armen mogen wel wat kleiner.

Maar rob nou ben ik toch wel benieuwd wat ze tegen je zeggen over rusten tussen sets. Normaal toch wel langer als 30-45s?

Rob, als het goed is, heb je PM:)

Arnold Schwarzenegger was van mening,zegt hij in pumping iron,dat zijn fysiek estetisch perfect was..en hij niet 1 spiergroep kon laten groeien zonder de rest ook te laten groeien..om die perfectie te houden :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Maar phil zijn armen zijn wel brutaal groot!!!! :cool:

zeg ik dan ergens van niet?
Lezen Killy, hij heeft zijn armen niet groter laten worden, maar zijn schouders juist meer aandacht gegeven omdat ze teveel heersten.
Xframes ontstaan niet met kleine schouders, maar met wijde en ronde schouders, smalle taille(daarom niet teveel buik trainen) en quads met een goeie sweep.
Als je dat hebt zal je meer scoren dan met een frame met armen die overheersen tov van schouders.

Aan de andere kant wel riskant voor phil of niet? Aangezien hij korte sleutelbeenderen heeft, zijn borst gaat alleen maar kleiner ogen.

Arnold Schwarzenegger was van mening,zegt hij in pumping iron,dat zijn fysiek estetisch perfect was..en hij niet 1 spiergroep kon laten groeien zonder de rest ook te laten groeien..om die perfectie te houden :cool:

Je moet ook alles in het geheel laten groeien, dat is ook het doel.

Alles moet groeien ja, maar er zijn een paar spiergroepen die harder moeten groeien als de rest om de ''perfecte'' verhoudingen te verkrijgen.

zeg ik dan ergens van niet?
Lezen Killy, hij heeft zijn armen niet groter laten worden, maar zijn schouders juist meer aandacht gegeven omdat ze teveel heersten.
Xframes ontstaan niet met kleine schouders, maar met wijde en ronde schouders, smalle taille(daarom niet teveel buik trainen) en quads met een goeie sweep.
Als je dat hebt zal je meer scoren dan met een frame met armen die overheersen tov van schouders.

Om een goede mid sectie te houden/hebben kan je dus beter niet vaak buik trainen? Ik weet dat abs vooral zichtbaar zijn als je laag in vet staat en dat het veel met genetica te maken heeft, maar de laatste tijd was ik, om mijn buik wat beter te laten ogen, tijdens de bulk mijn buik 2x per week aan het trainen als een volwaardig spiergroep. Beter niet doen dus?

Dat klopt, maar hij zal dan ook de enige bb'er zijn die dit luxe probleem heeft :D

Volgens mij had Silvio dat ook.. Maar noem het maar een luxe probleem. Ik noem het gewoon een fysiek bouwen naar de winnende fysiek. Phil heeft altijd te horen gekregen dat zijn armen zwaar overheeste en hij won niet. Hij heeft meer aandacht aan zijn schouders gegeven en zijn armen " met rust" gelaten en tadaaaaa hij wint.
Schouders kunnen niet groot genoeg, des te groter des te betere v-shape.
Wij zijn er op uit om de winnende fysiek te bouwen, dus kijken wij wat daar voor nodig is.

Eens.
Schouders kunnen nooit te groot zijn.
Kijk maar naa Ruhl :)

bij mij groeit alleen mijn buik......:(

En dan te bedenken dat ie ooit als een ectootje een beetje trainde in Gold's en dat Berry hem vertelde een uitzonderlijk talent te zijn en als ie door zou gaan hij een van de beste BBers aller tijden zou worden :D

Terug
Naar boven