AndroidHealthClinic

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

• Topic Starter Topic Starter
Kusje als hetero voor andere man??Dat maakt het er niet beter op :D was je homo begreep ik het nog, maar nu...:D

nice rob hij gaat lekker ;)

Hehe inderdaad hij gaat lekker, volgende keer voordat je camera uitdoet even een most musculair pose erop knallen:P

Shit Rob, wat een bazen fysiek heb je man.
Je rug ziet er echt wreed uit, komt het ook deels door je mega schouders?
Je oogt in het echt nog huger dan op filmpjes!

Train je elke keer in een andere gym? of zie ik dat verkeerd? :p

Shit Rob, wat een bazen fysiek heb je man.
Je rug ziet er echt wreed uit, komt het ook deels door je mega schouders?
Je oogt in het echt nog huger dan op filmpjes!

Thnx. Vind mezelf er op filmpjes ook altijd een stuk kleiner uitzien dan in het echt, denk dat iedereen dat wel heeft ;)
Dat mijn rug goed oogt heeft denk ik niks met de schouders te maken. Robbie vindt dat de schouders nooit groot genoeg kunnen zijn...ik vind van wel. Ik ben juist van mening dat de armen nooit groot genoeg kunnen zijn. Kijk maar naar Phil Heath bijvoorbeeld. Die heeft echt absurd grote armen maar zijn ze TE groot? Imo zeker niet, ziet juist enorm bruut uit. Als je dan weer kijkt naar o.a. Antoine Vaillant (oid) vind ik dat zijn schouders echt te groot zijn waardoor zijn armen tegenvallen.

Train je elke keer in een andere gym? of zie ik dat verkeerd? :p

Dit is de gym in Roermond waar ik altijd train ;)
Af en toe ben ik in Hillegom bij Fun for Sport....maar dat is maar 1 keer in de 3-4 weken.

Laatst bewerkt:
Lekker bezig monster
Ook heerlijk rustig in die gym:)

Hoeveel KG was die DB row dan?

Geen 70-80kg zoals voorheen :D Was volgens mij 45kg. Rust tussen de setjes door was erg kort (30-45 sec gok ik). Had weinig tijd vandaag dus moest wel met korte pauzes werken waardoor de gewichten toch een stuk lager waren.

Gewicht is niet zo belangrijk.
Intensiteit :D

Fysiek spreekt voor zich;)

nice filmpje man! bruut!

Lol at de gebogen barbell aan de muur :roflol:

Super fysiek jonge!

Terug
Naar boven