- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft Berry ook nog eens gelijk gekregen, want Flex is zeker een van de beste bb'ers ooit, ook al heeft hij nooit een Olympia gewonnen.
Heeft Berry ook nog eens gelijk gekregen, want Flex is zeker een van de beste bb'ers ooit, ook al heeft hij nooit een Olympia gewonnen.
Die foto van Flex vind ik eigenlijk 1 van de mooiste bb foto's ooit! perfectie

Eigenlijk hoop ik dit te bereiken.
[Link niet meer beschikbaar]
![]()

Damn man, lijkt wel een pro als je van de camera wegstapt in dat dbrowfilmpje![]()

Vraagje: je legt uit dat 1x per week abs trainen meer dan voldoende is. En dat het gewenste doel de Xframe is. Train je ook de oblique? Of is dat ongewenst vanwege de gewenste Xframe?Buik in eerste instantie niet trainen maar als het erin staat dan 1 keer per week, meer is niet nodig.
Vraagje: je legt uit dat 1x per week abs trainen meer dan voldoende is. En dat het gewenste doel de Xframe is. Train je ook de oblique? Of is dat ongewenst vanwege de gewenste Xframe?

Dom van mij, ik zie nu pas dit topic, wat een geweldig topic (alleen jammer dat er niet meer over voeding word gesproken).
Weet zeker dat dit goed gaat komen. Succes met alles

Rob zijn voedingschema, ik weet dat het op maat gemaakt is voor Rob maar dat betekent niet dat we er geen dingen uit kunnen leren.![]()