Fitness Seller

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

• Topic Starter Topic Starter
even en vraagje over de supplementen.. zag er geen beta-alanine tussen staan.. speciale reden?

Goeie vraag Skinnie :)

Idd is beta alanine een goede aanvulling, we hebben in de opbouw voor creatine gekozen, Beta Alanine komt er dus wel later bij en minderen creatine, naar de wedstrijd toe is het alleen Beta Alanine.

Ben een beetje ziek geweest sinds vrijdagavond. Heb daardoor niet kunnen trainen en ook lang niet alle maaltijden kunnen eten. Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter dus vanaf morgen gaan we er weer tegenaan.

geen tijd om ziek te zijn he, rob! haha

Het is weer eens tijd voor een update!

Vandaag benen gaan trainen. Vanwege tijdgebrek de kuiten niet mee kunnen pakken dus die ga ik dan morgen even apart trainen.

Met de hamstring is het weer helemaal goed maar voor de zekerheid toch nog even rustig begonnen. Ik merkte dat de squat lekker ging dus heb er weer eens 180kg opgegooid. Eerst 8 reps en daarna nog 6 reps. Allemaal minimaal par of dieper.

Ook de hamstrings flink aangepakt aangezien die achterlopen. Ben begonnen met lying leg curls, als tweede stiff leg deadlift en als afsluiten een staand apparaat voor de hamstring. Ik zou eigelijk arched deadlift als laatste moeten doen maar aangezien ik die absoluut niet goede voelde heb ik besloten een andere oefening te doen. Berry, Mascha of Robbie moeten me die nog maar een keer goed uitleggen.

Al met al een lekkere training....kon nauwelijks nog naar huis lopen ook al is dat nog geen 50 meter. Ik liep alsof ik in mn broek had gepoept :D

Mijn gewicht is wel weer anderhalve kilo gezakt omdat ik ff ziek was maar dat zal voornamelijk vocht zijn.

Lekker man, dikke squats.:D
Wanneer staat for fun weer op de planning?

Er zit nog meer in maar wil nu ff niks gaan forceren.
We hebben nog niks afgesproken, zal ik deze of volgende week wel weer horen.

Dikke squats man! Wat meten die benen nou:)? Weet ik waar ik naar toe moet werken haha

wat zijn arched deadlifts? soort romanian deadlifts? dus met rechte rug en nagenoeg rechte benen zakken tot waar je je rug helemaal recht kan houden?

Nee het zijn die rare ''deadlifts'' die je Kai Greene wel eens ziet doen in zijn filmpjes, waar hij de stang zeg maar tussen zijn benen heeft. Volgens mij is het ook geen officiële benaming hoor, maar zo hebben ze het op mijn schema gezet ;)

Je hebt een paar sterke lifts trouwens Eddine...al helemaal voor iemand van 20 jaar!

Oh je kon nog 50 meter lopen?Dan heb je niet echt benen gedaan!:D
Die hams komen vanzelf wel, en dat gewicht ook, 2 keer je schijt ophouden en een dag niet plassen en hoppa zo weer 1,5 k erbij :p

Zal morgen eens Berry vragen wanneer :)

Aha ik zie die oefening ja, ziet er apart uit. En thanks :p

Ik heb die oefening van me mams geleerd :D die deed die oef op 2 blokken, die kon extreem diep zakken en soms voor meer feeling op dur tenen :S eigenlijk een vrouwenoefening want je traint er ook goed je ass mee.

Ik heb die oefening van me mams geleerd :D die deed die oef op 2 blokken, die kon extreem diep zakken en soms voor meer feeling op dur tenen :S eigenlijk een vrouwenoefening want je traint er ook goed je ass mee.

Trainde jouw moeder ook?
Enigste wat ik van mijn VADER heb meegekregen is liefde voor jazz en de drang om een wo studie te gaan doen :(

Al een hele tijd geen foto meer geplaatst dus dat zal ik vanaf nu ook maar wat vaker gaan doen. Bij deze dus maar eens een latspread, een voor mij erg moeilijke pose die ik nog goed moet doorkrijgen maar het kan er mee door ;)

21mwys2.jpg

t*ring christus deze jongen gaat nog pro worden

Terug
Naar boven