XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

• Topic Starter Topic Starter
Aan die van mij wel ja :D moet ik ze alleen ff gaan trainen :p

Ben er pas mee gestopt :D
oh nee vanmiddag nog wat van op :p 2 zelfs :)

Ben benieuwd hoe R er bij staat naast een A atleet van zijn gewicht.

Naja het komt er op neer dat ie Rob hiermee vergeleek :)

jaycutler7.jpg

Superlog, vind het echt gaaf om lezen. Ben zeker geen Cutler-fan maar vind hem er hier echt wel heel goed bij staan. Enig idee wanneer dit was?

Volgens mij 2002, en idd toen vond ik hem ook veel mooier kwa fysiek.

[Link niet meer beschikbaar]

post je ook nog is je trainingen?:P

Ligt aan de naam denk ik :p

Haha thnx, ben zelf ook wel tevreden over de rug. Vooral de onderkant van de lats is het laatste jaar goed verbeterd als ik het vergelijk met oudere foto's. Denk dat de rug qua dikte en wijdte op dit moment aardig goed in verhouding is. Nu nog zorgen dat de hams en kuiten ook op dit niveau komen :D

met welke oefeningen specifiek?

Ik denk voornamelijk door correct uitgevoerde barbell en dumbbell rows. Maar ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat mijn rug in het algemeen gewoon meer massa heeft gekregen.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 21:31 ----------

post je ook nog is je trainingen?:P

Ik zal nog wel eens wat trainingen posten maar qua gewichten zijn ze niet echt boeiend als ik eerlijk ben ;)

Het is natuurlijk veel leuker om bv een 140-160kg bankdruk te melden dan een 100kg haha.

Oke maar ben je zoveel lichter gaan trainen dan rob? Het lijkt mij dat je met chest in dit geval bankdrukken niet veel lichter zal gaan toch want zoveel kan je niet veranderen aan de uitvoering of toch wel ?
Je zou zeggen dat je borst meer zou groeien op een 160 dan op een 100 kilo en misschien wat beter of rustiger uitgevoerd....

Zaterdag 17 december gaan Rob S en Berry weer trainen, hopen er zoveel mogelijk fotoos van te maken :)

Oke maar ben je zoveel lichter gaan trainen dan rob? Het lijkt mij dat je met chest in dit geval bankdrukken niet veel lichter zal gaan toch want zoveel kan je niet veranderen aan de uitvoering of toch wel ?
Je zou zeggen dat je borst meer zou groeien op een 160 dan op een 100 kilo en misschien wat beter of rustiger uitgevoerd....

Je kan zeker wel aardig wat veranderen aan de uitvoering. Denk bv ook aan veel kortere rustpauzes en een nog langzamere positieve en negatieve fase.

Rob zit helemaal into the zone als ie traint :D

Mooie rug man ik kijk uit naar de foto's van 17 december.

Hoe gaat het trouwens met dit alles in combinatie met je werk?
Je had toch redelijk recent een nieuwe baan?

Merk je nog nadelen aan je postuur bij solicitatie of je werk?

Het is wel erg moeilijk om me goed aan mijn eetschema te houden door het huidige werk, maar verder zie of merk ik geen nadelen. Ik ben redelijk vaak op weg en dan heb ik vrij weinig tijd om te eten.

Alleen al daarom ben ik nu een beetje aan het kijken naar een iets relaxtere kantoorbaan. Moet natuurlijk wel iets zijn wat me bevalt en qua loon wil ik er vanzelfsprekend niet op achteruit gaan ;)

Maak maar alvast een inspectie lijst, met bovenaan een magnetron :). Dikke rug btw met pics in je galerij vergeleken goed vooruit gegaan

Terug
Naar boven