MuscleMeat

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Nee ernstige nog nooit. Toevallig paar weken geleden voor de eerste keer een iets serieuzere blessure opgelopen aan mijn hamstring waar ik nu nog wat last van heb.

Volgens mij per kg lichaamsgewicht maar nu begin ik zelf te twijfelen. Robbie zal het straks wel vertellen ;)
Ik denk stiekem ook dat het per kg VVM is:o

Normaal wordt het per kg vvm bekeken.
2 personen van 100kg,
de ene met met vetpercentage van 20% en de andere 8%.
Lijkt me logisch dat de consumptie daar anders ligt.

Ik dacht trouwens net hetzelfde als Verb toen ik dat filmpje zag.
Imposant man, echt goed bezig :)

• Topic Starter Topic Starter
In geval van Rob met zijn vet% kun je wel per kilo uitgaan zeker als je ervan uit gaat, dat hij zwaarder gaat worden en vanzelf weer aan die aantallen zal uitkomen na 6 weken en dan kun je steeds beter aanpassen.
Elke 6 a 8 weken kijken we het aan en passen het aan waar nodig is.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 19:05 ----------

Normaal wordt het per kg vvm bekeken.
2 personen van 100kg,
de ene met met vetpercentage van 20% en de andere 8%.
Lijkt me logisch dat de consumptie daar anders ligt.

Ik dacht trouwens net hetzelfde als Verb toen ik dat filmpje zag.
Imposant man, echt goed bezig :)

Idd, met 20% kun je niet per kg uitgaan.

Die Jay heeft ook soort gat tussen zijn borstspieren onderin..
Denk dat ik dat ook heb/krijg

Mag je junken van je begeleiding rob? :D

Uiteraard ja, het moet ook een beetje leuk blijven. Ik eet 2 x per week een ''slechte maaltijd'', en meestal ook nog wat chips, snoep, ijs oid :D

Zo doe ik het nu al een hele tijd en ik blijf gewoon rond die 8% zitten, dus het kan ook makkelijk.

Waarom geen vet voor de training?

Als je een cheatmaaltijd neemt, haal je deze Kcal dan van je totale (dag) inname af?

Waarom wel? :)

Nee joh ik laat gewoon 1 normale maaltijd weg en vervang die door een cheatmaaltijd. Morgen zal dit waarschijnlijk friet, 2 frikandellen en een portie kipfingers zijn, daar heb ik echt zin in. Of wellicht een pizza döner kebab? Ik weet het nog niet...vind het allemaal zo lekker haha.

Baas, vind het leuk dat je het nog in perspectief weet te zetten m.b.t tot genieten van eten etc. Een/twee keer junken in de week moet gewoon kunnen, mits je niet in wedstrijdprep bent.

Waarom wel? :)

Nee joh ik laat gewoon 1 normale maaltijd weg en vervang die door een cheatmaaltijd. Morgen zal dit waarschijnlijk friet, 2 frikandellen en een portie kipfingers zijn, daar heb ik echt zin in. Of wellicht een pizza döner kebab? Ik weet het nog niet...vind het allemaal zo lekker haha.
wie niet bro, wie wilt nou niet een doner, was ik maar 8 % :(

Als je eerst je (warme) avondmaaltijd hebt, en daarna gaat trainen:). Dit is bij mij vaak het geval, en met mager gehakt/ tartaar of eieren komen er dus voor de training vetten binnen. Ik ben benieuwd waarom jij dit (expres) niet doet :D?

Doe je eigenlijk iets aan cardio?

ik zie dit topic pas voor het eerst,maar wat een gouden- en gave kans Rob! Proficiat en doe je best ;)
ik ga dit in ieder geval vanaf nu goed volgen :)

Als je eerst je (warme) avondmaaltijd hebt, en daarna gaat trainen:). Dit is bij mij vaak het geval, en met mager gehakt/ tartaar of eieren komen er dus voor de training vetten binnen. Ik ben benieuwd waarom jij dit (expres) niet doet :D?

Ik eet in de maaltijden rondom de training gewoon geen vet, niet meer niet minder. Er is geen speciale reden voor.

Doe je eigenlijk iets aan cardio?

Nee is nu niet nodig...

ik zie dit topic pas voor het eerst,maar wat een gouden- en gave kans Rob! Proficiat en doe je best ;)
ik ga dit in ieder geval vanaf nu goed volgen :)

Thnx :)

maar je wilt dus ook zo groot mogelijk sweep op de benen?

dus legpressen en squaten op speciale manoer?

• Topic Starter Topic Starter
Squats en hacksquats, al moet het ook wel je aanleg zijn :)

En doe mij Larissa dan:D

Terug
Naar boven