XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Die Jay heeft ook soort gat tussen zijn borstspieren onderin..
Denk dat ik dat ook heb/krijg
Me too, maar als je zoveel massa hebt als Jay op die foto heeft maakt het het niet lelijk. Ik moet dus gewoon meer massa aanzetten:rolleyes:.

Meer filmpjes Rob!:D

Knapste jongen van Nederland???Dan hoef jij vast niks meer te leren toch :D

Daar zou je eigenlijk gelijk in hebben maar zelfs ik probeer nog af en toe wat te leren:D

Het komt neer op ca 6gr carbs, 3gr eiwit en 0,75gr vet per kilo lichaamsgewicht.
Carbs voornamelijk uit rijst, zoete aardappelen, havermout/brinta en fruit. Eiwitten uit kip, eieren (voornamelijk eiwit), biefstuk, whey isolate en caseïne. Vet uit noten en lijnzaadolie.

3 gram eiwit, had meer verwacht. Komt in totaal ongeveer uit op 4500 calorieen met jouw lichaamsgewicht.

Daar zou je eigenlijk gelijk in hebben maar zelfs ik probeer nog af en toe wat te leren:D

3 gram eiwit, had meer verwacht. Komt in totaal ongeveer uit op 4500 calorieen met jouw lichaamsgewicht.

Alleen de koolhydraten zijn al 4410 kcals vetten 709 en eiwitten 1260 maakt in totaal 6379 kcals met rob zijn lichaamsgewicht ;)

Hoe kom je op 4.410 kcal voor de koolhydraten,

KH 6 x 106 x 4 = 2.544
EI 3 x 106 x 4 = 1.272
VET 0,75 x 106 x 9 = 716
Totaal 4.532 kcal.

verhouding KH / eiwit / Vet = 56 / 28 / 16

vind vetten niet heel hoog, maar heeft natuurlijk ook met of zonder ondersteuning te maken.

Klopt... vet hoef je niet te onderhouden he ;-)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 10:01 ----------

KH 6 x 106 x 4 = 2.544
EI 3 x 106 x 4 = 1.272
VET 0,75 x 106 x 9 = 716
Totaal 4.532 kcal.

vind vetten niet heel hoog, maar heeft natuurlijk ook met of zonder ondersteuning te maken.

vetinname is prima, zelfs zonder ondersteuning.

foutje van mij idd heb de koolhydraten 7 kcals berekend haha... maar 4532 valt nog wel mee is makkelijk weg te krijgen!

KH 6 x 106 x 4 = 2.544
EI 3 x 106 x 4 = 1.272
VET 0,75 x 106 x 9 = 716
Totaal 4.532 kcal.

vetten tussen 70-100 gram is genoeg

Het is toch meer dan genoeg. Ik kan wel zoals vorige ''bulk'' +6000kcal gaan eten maar het enige wat ik daar meer mee win is vet en vocht ;)

Bulk jij op 4500kcal Rob? Valt nog best mee... Had ik veel meer verwacht...

Het doel is om mijn vetpercentage rond de 8% te houden, dus dan kan je niet te hoog gaan qua kcal.

Alle mooie mensen staan op 8% :)

• Topic Starter Topic Starter
Bizar eigenlijk dat Killy er helemaal niks op wint?

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 16:10 ----------

Cindy Philips op 6000 cals laten bulken??Vind je dat ook lekker :D

Robbie, als je nou eens wat minder zou trollen in mijn log en meer zou lezen!!
Nieuwe schema is 5000-5200 kcal met gewoon veel meer vetten, ik ben imuum voor koolh, gelukkig dat ik dat nu weet :)

• Topic Starter Topic Starter
Robbie, als je nou eens wat minder zou trollen in mijn log en meer zou lezen!!
Nieuwe schema is 5000-5200 kcal met gewoon veel meer vetten, ik ben imuum voor koolh, gelukkig dat ik dat nu weet :)

Ja veel meer vetten is nog beter, dat doe ik dus altijd, ik leef op vet en suiker :D

even en vraagje over de supplementen.. zag er geen beta-alanine tussen staan.. speciale reden?

De naam zegt het al...,BETA :)

• Like
Waarderingen: KIKO
Terug
Naar boven