XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

• Topic Starter Topic Starter
Het komt neer op ca 6gr carbs, 3gr eiwit en 0,75gr vet per kilo lichaamsgewicht.
Carbs voornamelijk uit rijst, zoete aardappelen, havermout/brinta en fruit. Eiwitten uit kip, eieren (voornamelijk eiwit), biefstuk, whey isolate en caseïne. Vet uit noten en lijnzaadolie.

Je vergeet je kipfingers Rob :D

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 12:49 ----------

Heeft Berry ook nog eens gelijk gekregen, want Flex is zeker een van de beste bb'ers ooit, ook al heeft hij nooit een Olympia gewonnen.

Als ie nou ook gelijk krijgt met wat ie over jou zei? :cool:

Naja het komt er op neer dat ie Rob hiermee vergeleek :)

jaycutler7.jpg

Uhhhh volgens mij heet ie Jay Cutler :)

Wat zou je dan willen weten over voeding? :)

Het liefst zijn hele voedingschema, maar ik weet dat dit natuurlijk voor iedereen anders is.

Maar een paar vraagjes:
-koolhydraten voor het slapen ?
-vetten en koolhydraten gescheiden houden, of gewoon maaltijden met KH / eiwit en vetten.
-hoeveel eiwitten uit sups en hoeveel eiwitten uit vaste voeding
-wordt altijd geadviseerd om 3 gram eiwit per kg. lichaamsgewicht, is dit niet teveel.
-wel of geen vetten rondom training.
-paar maaltijdvoorbeelden, die gemakkelijk zijn te maken en na 2 dagen nog lekker zijn.
-vitamine suplementatie (vitC., D en E bijvoorbeeld) of word er genoeg uit de voeding gehaald.

Het liefst zijn hele voedingschema, maar ik weet dat dit natuurlijk voor iedereen anders is.

Maar een paar vraagjes:
-koolhydraten voor het slapen ? Nee, direct voor het slapen 40gr caseïne.
-vetten en koolhydraten gescheiden houden, of gewoon maaltijden met KH / eiwit en vetten. Ook gewoon maaltijden met carbs, eiwit en vet.
-hoeveel eiwitten uit sups en hoeveel eiwitten uit vaste voeding. Ik neem per dag slechts 50gr whey en 40gr caseïne, de rest komt dus uit vaste voeding.
-wordt altijd geadviseerd om 3 gram eiwit per kg. lichaamsgewicht, is dit niet teveel. Ik zat eerst nog iets hoger in eiwit, dus dit is naar mijn idee zeker niet teveel. 3 gram is denk ik een zeer goede richtlijn.
-wel of geen vetten rondom training. Geen ;)
-paar maaltijdvoorbeelden, die gemakkelijk zijn te maken en na 2 dagen nog lekker zijn. Enige wat ik voor 2 dagen maak is de rijst. De rest maak ik dezelfde dag of de avond van tevoren.
-vitamine suplementatie (vitC., D en E bijvoorbeeld) of word er genoeg uit de voeding gehaald. Vitamine C1000, Vitamine B5, magnesium/calcium/zink complex, multivit en ijzer.

Zie hierboven ;)

Bedankt voor het snelle antwoord, hoeveel tijd ben jij per dag bezig met het maken van maaltijden. En als je bijvoorbeeld kip/rijst maaltijden hebt of zoete aardappelen met biefstuk warm je deze op in de magnetron of eet je het koud.

Ik heb werkelijk geen idee hoeveel tijd ik er elke dag mee bezig ben. Maar het valt volgens mij wel mee. Ik kook mijn zoete aardappelen, volkoren pasta, rijst en groente allemaal tegelijk. Terwijl ik daarmee bezig ben grill ik alvast ca 400gr kipfilet. Ik koop mijn kipfilet altijd bij mijn oom per 5 of 10kg. Die maak ik dan schoon en doe ik in zakjes van 125-150gr. Biefstuk eet ik pas 's avonds en die bak ik pas wanneer ik hem ga eten, anders wordt hij veel te droog.

toen zag Jay er echt goed uit,estetisch veel beter dan nu vind ik

En dat was ook zijn vergelijk, met een jonge Jay :)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 15:12 ----------

Ik heb werkelijk geen idee hoeveel tijd ik er elke dag mee bezig ben. Maar het valt volgens mij wel mee. Ik kook mijn zoete aardappelen, volkoren pasta, rijst en groente allemaal tegelijk. Terwijl ik daarmee bezig ben grill ik alvast ca 400gr kipfilet. Ik koop mijn kipfilet altijd bij mijn oom per 5 of 10kg. Die maak ik dan schoon en doe ik in zakjes van 125-150gr. Biefstuk eet ik pas 's avonds en die bak ik pas wanneer ik hem ga eten, anders wordt hij veel te droog.

Je lijkt al bijna op een pro atleet :D

Ook zo zie ik er helaas nog lang niet uit...mocht ik dit ooit bereiken dan ben ik tevreden :D

haha dat snap ik!De mogelijkheden zijn er denk ik, de verwachting van de mensen om je heen heel hoog, maar niks komt vanzelf,maar dat hoef ik jou niet te vertellen ;)

Try and fail, but never fail to try :cool:

Ernaast nog wel???Sommige mensen willen ook alles he.......zucht :D

Eigenlijk al ooit ernstige blessures gehad ofzo?

Het komt neer op ca 6gr carbs, 3gr eiwit en 0,75gr vet per kilo lichaamsgewicht.
Carbs voornamelijk uit rijst, zoete aardappelen, havermout/brinta en fruit. Eiwitten uit kip, eieren (voornamelijk eiwit), biefstuk, whey isolate en caseïne. Vet uit noten en lijnzaadolie.
Was het niet per kg VVM?

Terug
Naar boven